Website: https://detoyboys.nl
Adres: Koningstraat 19 2011 TB
Plaats: Haarlem
Telefoon: +31232340111

Speelgoedwinkel met ruim aanbod action figures, collectibles, games en merchandise.

De Toyboys

T.
Weert

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Een snelle reactie op mijn verkoop en ze hielden mij op de hoogte van het verloop van mijn order.

Ah de Jong
Gorinchem

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
goede service en communicatie

julian
Enschede

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle verzending
Alles goed verpakt
Een echte aanrader

Kevin
Westerlo-Belgiƫ

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke communicatie.
Ik heb volgens mij 2 keer iets besteld nu bij de Toyboys en beide keren heb ik een verpakking in slechte staat gekregen, omdat ik nog wist van mijn eerste ervaring mailde ik even naar de staat van het item en de respons was eerlijk dat er 2 aanwezig waren beide niet in superstaat qua verpakking maar! 1 zou wat open zijn en de ander zou enkel een 'haakje' hebben dat beschadigd was (waar je een verpakking aan kan ophangen) dus ik zei nou dan doe me die met dat slechte haakje maar i.p.v een half open verpakking. Nou product gekregen en bleek niet alleen het haakje het euvel te zijn maar de blister was wel open en nog wel aan beide kanten.. niet cool guys. Toch ben ik tevreden enigszins want ik heb wel een Marvel Legends 3.75 double-pack ''Cosmic Marvels'' die ik heel graag wilde en niet super gemakkelijk te krijgen is binnen de europese webwinkels.
Antwoord De Toyboys
Hoi Ralph,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent de de afhandeling van je aankoop.
We hebben juist contact met je opgenomen omdat de verpakking niet helemaal in orde was en hebben je daarom ook foto's van de verpakking gestuurd.
Het is juist in tegendeel het geval dat we misleidende informatie wilde geven over de kwaliteit van de verpakking, vandaar juist de mail.
Hoe dan ook heb je de toy ontvangen met losse blister, wat waarschijnlijk tijdens het transport is gebeurd.
Je mag het figuur natuurlijk kosteloos terugsturen als het beschadigd is. Neem even contact op met onze klantenservice en wij kijken voor een passende oplossing.

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Pakket snel geleverd.
Verpakking slecht.

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Snel en betrouwbaar voor een goede prijs! Volgende keer weer.

Jan
Kerkrade

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Snelle, goede en duidelijke mails over o.a. de bevestiging, de verwerking, de betaling en de verzending.
Mijn product was niet op de gecommuniceerde, verwachtte datum/tijdstip geleverd maar een dag later. Indien een klant met smart zit te wachten op een bestelling en de levering vindt dan niet plaats dan is de klant in onwetendheid. Of hier berichtgeving over moet plaatsvinden is de vraag.....maar het zou een goede bijdragen kunnen leveren aan het managen van verwachtingen.
Antwoord De Toyboys
Hallo Pascalle,

Onze pakketten met PostNL verstuurd en zodra het pakket is aangemeld wordt er een email naar je gestuurd met een status-update en een link waar je de zending kunt volgen.
We vinden het jammer dat het pakket niet op de door jou gewenste datum door jou is ontvangen.
We hebben hier niet veel controle meer over nadat het pakket is verstuurd aangezien het dan in de handen van PostNL ligt.
Wel bedankt voor je melding. We houden het zeker in de gaten of dit vaker gebeurt.
Pascalle
Zeist