Website: http://www.deteakspecialist.nl
Adres: Amsterdamsestraatweg 7B 1411AW
Plaats: Naarden

De Teakspecialist

Pluspunten
Mooi assortiment.
Smaakvol gepresenteerd.
Mijn bestelde 2 stoeltjes werden geleverd zonder kussens en 1 onderstel moest worden omgeruild omdat de schroeven er niet in pasten.
Aanvankelijk werd dit goed opgepakt maar het leveren van de kussens liet op zich wachten. Daarop volgde wat minder plezierige correspondentie.
Enfin alles is uiteindelijk naar wens opgelost met speciale dank aan Kayan die zeer klantvriendelijk was!
Beste mevrouw,

Ontzettend vervelend dat het vanaf het begin al gelijk verkeerd liep. Daar ondervonden wij ook onze teleurstelling in en op het moment dat we iets vanuit de winkel versturen, is het ook niet echt meer in onze handen. Desalniettemin hebben wij het naar ons weten zo goed mogelijk proberen op te lossen met u. Jammer dat u dat niet zo helemaal heeft ervaren. In ieder geval fijn dat het uiteindelijk wel naar wens is opgelost, daar streven wij altijd naar!

Wij wensen u nog wel veel plezier met de stoeltjes!

Vriendelijke groet, De Teakspecialist.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Zeer professioneel personeel en prachtige meubels van zware kwaliteit. Een sier voor elke tuin/terras.

Beste Annelie,
bedankt voor uw review! Geniet van uw aankoop. Vriendelijke groet, De Teakspecialist.
Annelie

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
snelle en goede afhandeling van het bestelde produkt
????
Antwoord De Teakspecialist
Bedankt voor je review, Kees! Veel plezier met het bestelde product.
Kees
Roosendaal

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Goed in het contact
Realistische levertijden
Bart

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten

Afspraak nakomen doen ze niet
Goedemiddag Rienk,

We hebben hier contact over gehad en inderdaad erg vervelend dat het allemaal wat langer heeft geduurd. Zoals uitgelegd geven wij de order gelijk door aan onze transporteur. Hier is het helaas niet gegaan zoals het hoort te gaan. Wij hopen dat u alsnog blij bent uw tuinbank. Mvg De Teakspecialist
Rienk
Joure

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Kwaliteit: prima product en inzet om klant tevreden te stellen

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Je houden aan afspraken over bezorgtijd

15/07/2018

Pluspunten
- Goede kwaliteit producten
- Aflevering en jongens van de koerierdienst waren zeer netjes
- Deel van de levering was vertraagd, kan gebeuren, maar de communicatie over de status van de levering was gebrekkig
- Eén van de verkoopsters kan een stevige opfriscursus klantvriendelijkeheid gebruiken
Antwoord De Teakspecialist
Bedankt voor uw review! Het was een druk seizoen, maar dat mag geen excuus zijn voor gebrekkige communicatie. Onze excuses in ieder geval als u dit wel zo heeft ervaren. Wij doen altijd ons best om u en andere klanten zo goed mogelijk te informeren en te helpen. Wel fijn dat u onze jongens van de aflevering als zeer netjes heeft ervaren! Daar zullen zij (en wij ook) blij van worden als ze het horen. Vriendelijke groet, De Teakspecialist

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
prettige vriendelijke communicatie
uitstekende spullen geleverd!
ik ben niet blij met de AVG optie. U mag mijn email adres en adres verder niet gebruiken voor wat dan ook...!
denk mee met de klant. ( bv de bank moet onder de tafel geschoven kunnen worden...)
p de website is het wat moeilijk te begrijpen welk kussen bij welke stoel hoort.
Antwoord De Teakspecialist
Bedankt voor uw review een feedback!

In lijn met de AVG-wet kunnen we om feedback vragen aan onze klanten. Dit doen wij eenmalig en daarna krijgt u geen mail meer van ons betreft review schrijven. Uiteraard staat u in uw recht om "vergeten" te worden, dus hebben wij verdere gegevens uit ons systeem verwijderd!

Verder ook nog bedankt voor uw andere tips. We gaan ons erover buigen over hoe wij de klant nog meer van dienst kunnen zijn. Zowel offline (met de tips voor of een bankje onder een tafel geschoven moeten worden) als online (met tips voor welke kussen bij welke stoel hoort)!
HCB van Dam
Gouda

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Wat een super ervaring bij de Teakspecialist! Door de uitgebreide uitleg in de review filmpjes en op de product pagina's weet je precies wat je besteld, en het stelt dan ook zeker niet teleur bij aankomst.
Verder ben ik ook heel fijn geholpen door Laura toen ik nog wat vragen had over het onderhouden van de tuinmeubelen.

Antwoord De Teakspecialist
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u zo goed geinformeerd bent, zowel online als offline. Geniet van uw tuinmeubelen!
Nina

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
Zeer vakkundig!

Antwoord De Teakspecialist
Bedankt! Veel plezier met uw aankoop!
Arthur
Ede