Website: http://www.despecialist.nl
Adres: Holterschans 15 3432EX
Plaats: Nieuwegein
Telefoon: 0233020360

De Specialist is in 2014 opgericht. Wij richten ons op specialistische producten die elk op een eigen manier bijzonder zijn. U hoeft niet meer de deur uit om de winkelstraten af te struinen op zoek naar dat ene product. Bij ons heeft u keus uit een zeer ruim assortiment en kunt u gewoon lekker op de bank blijven zitten om een product in huis te halen. Doordat wij geen duur winkelpand hoeven te betalen kunnen wij altijd een lage prijs garanderen. Onze klanten een goede, duidelijke en snelle service bieden is onze top prioriteit.

De Specialist

Pluspunten
Alles tip top in orde.

bernard edwin
menen

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Snel en persoonlijk antwoord op vragen, vlotte levering. Goede service
Chris
Ouwerkerk

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Scherpe prijs en goede/snelle bezorging.
Chat ook in de avonduren online.
Saskia
Nunspeet

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Frank

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Vlotte afwerking van de bestelling en betaalbaar. Tevens goede communicatie met de klantenservice gehad.
Telefonische bereikbaarheid na 17.00 uur.
Leon

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Arjan
Gelderland

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
Mooie zeilboot gekocht. Wij zouden een mail krijgen als de boot weer leverbaar zou zijn. Ondanks maanden later toch een e-mail ontvangen van dit bedrijf. Erg correct!
Voorraadstatus goed neerzetten.
Pieter

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Toen ik mijn kijker bestelde bleek deze niet voorradig te zijn. Er werd mij een soortgelijke kijker voorgesteld waar ik echter niet akkoord over was. Gezien de leveringstermijn van de bestelde kijker kon oplopen tot 12 weken heb ik een terugbetaling gevraagd van het betaalde bedrag. Dit bedrag stond daags nadien al terug op mijn rekening. Er werd tevens geïnformeerd of ik het bedrag goed ontvangen had, wat zo was. Toen de bestelde kijker anderhalve week weer voorradig was werd ik spontaan gecontacteerd of ik eventueel nog interesse had in de kijker. Na deze weer te bestellen had ik deze 2 dagen nadien bij mij thuis. Perfect dus.
Uw koerierdienst (DPD) had de bestelde kijker gewoon achter gelaten voor mijn voordeur. Rechtopstaand! Gelukkig is mijn voordeur niet zichtbaar van de straatzijde en stond er niet te veel wind.
Anoniem
Zele