Website: https://www.deroosschoenen.nl/
Plaats: Breda
Telefoon: 076 514 07 64

De Roos Schoenen

Pluspunten

Geen verzendkosten rekenen voor retourzending. Is niet meer van deze tijd.
Antwoord De Roos Schoenen
Iedere winkelier is vrij om te bepalen of hij of zij retour kosten brekend. In ons geval is het zelfs noodzakelijk omdat wij gewoonweg een hogere prijs betalen voor verzending dan veel grote spelers zoals b.v. Zalando. Daarnaast is het de vraag of het vergoeden van retour kosten nog wel van deze tijd is. De kosten voor verzending stijgen enorm en ook de eerder genoemde partij Zalando overweegt kosten in rekening te gaan brengen voor verzending omdat het gewoonweg niet betaalbaar is. Daarnaast zijn wij van mening dat ook het milieu baat heeft bij het berekenen van retourskosten. De enorme stroom aan retouren in Nederland is zeer milieubelastend.

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Vlotte levering

Johan Smits
Ten Boer

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Goede klantenservice!
Schoenendoos wordt geleverd zonder omdoos. Bij retourneren moet je zelf op zoek naar een passende doos of inpakpapier. Wel milieuvriendelijk maar niet praktisch.
Antwoord De Roos Schoenen
We zijn verrast en teleurgesteld door uw beoordeling. We doen namelijk altijd onze uiterste best om het zo goed mogelijk te doen. Een cijfer 1 is extreem laag natuurlijk. Jammer dat het niet is gegaan zoals u had verwacht.

Graag nemen we de punten nog even met u door.

1) Sneller leveren (zaterdag besteld, vrijdag geleverd)
-De bestelling is niet op zaterdag gedaan maar op zondag. Zondag en maandag zijn we gesloten en kunnen wij helaas niet uitleveren. (staat op de website aangegeven) We zijn klein en ik heb ook thuis mijn gezinnetje. Daarnaast zie ik dat de bestelling op dinsdag gelijk is verzonden. Dat DHL er eventueel langer over doet ligt buiten onze invloed helaas. Door de grote drukte momenteel kan het bij DHL wat langer duren.
Chris B
Bennebroek

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Niet kunnen ontdekken
1) Sneller leveren (zaterdag besteld, vrijdag geleverd)
2) beter verpakken. Schoenendoos was verpakt in papier! Hoe kan ik dit terugsturen?? Zelf maar een omdoos van Ziens (aanrader!) gebruikt.
3) teveel invulwerk bij retourneren (artikelnummer, Ibannummer) kom op, deze info hebben jullie toch??
4) artikel besteld, maar bleek niet op voorraad te zijn.
5) telefoonnummer onbereikbaar (4x gebeld op een dag)
6) niet goed gelezen maar retourzenden is voor eigen rekening. Niet meer van deze tijd.

Kortom een waardeloze webshop!! Eens maar nooit weer

Bennebroek
21/12/2018

Pluspunten
Duidelijk, snel, netjes
Marie-Therese
Kollum

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
De Roos Schoenen is een kwalitatief goede winkel die verstand van zaken heeft. Bij Gido krijg je altijd eerlijk en goed advies! Ik kom zeker nog eens terug!

Susanne

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Snelle, correcte levering. Goede prijs met als extra queeste een bus leerbescherming toegevoegd
Geen, ik ben zeer tevreden
huBert

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Service en snelheid levering
Bericht van verzending
Prima,snelle service en levering. De persoonlijke boodschap die handgeschreven bij bestelling zat werf gewaardeerd. Voor mij geen verbeterpunten te noemen. Dik tevreden!
Els
Oss

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Mooie merken! Snel in huis! Ga zo door!

Chantal

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Zorg dat de site de actuele vrd weergeeft, en als je zegt geld te retourneren doe dat dan direct en niet pas na 8 dagen eb een telefoontje en een mail
Beste Hans,

Natuurlijk vinden wij het vervelend dat een product niet op voorraad is. We doen er alles aan om te voorkomen dat het klopt. Echter 100% voorkomen lukt helaas niet. Als we een order zoals in uw geval moeten annuleren wordt de betaling altijd gelijk terug overgemaakt. Echter is dat in uw geval mis gegaan en dat spijt ons.

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Nog niet ontdekt. Geen bericht terug gekregen op mijn mail dat ik de schoenen helaas heb moeten retourneren ivm veel te klein. Maat klopt niet! Ben benieuwd wanneer mij betaling wordt geretourneerd!
Onaanvaardbaar hoge retourkosten, 7 euro,
Voor schoenen waar de maat niet van klopt. Zeer slechte pasvorm bij een veel te hoge prijs. Bij andere bedrijven betaal ik 4,50 euro verzendkosten en dan zijn er geen evt. Retourkosten.
Beste heer Hempenius,

Natuurlijk begrijpen wij dat het jammer is dat schoenen niet passen. Maar zoals u wellicht heeft gemerkt worden schoenen die retour komen altijd binnen 3 dag gecrediteerd. Dat wij de retourskosten berekenen is een keuze. Daar is ieder bedrijf vrij in. Wij kiezen er bewust voor geen kosten voor verzending naar de klant te berekenen. U zegt dat de schoenen een zeer slechte pasvorm hebben. Daar kunnen wij ons niet in vinden. De merken die wij verkopen zijn allemaal van een uitstekende kwaliteit en hebben een goede pasvorm. Natuurlijk kan het zijn dat de schoenen voor niet ideaal zijn. Iedere voet is immers anders.

Gepubliceerd op: 24/09/2018