Website: https://www.deroosschoenen.nl/
Adres: Ginnekenweg 37 4818 JA
Plaats: Breda
Telefoon: 076 514 07 64

De Roos Schoenen

Pluspunten
De Roos Schoenen is een kwalitatief goede winkel die verstand van zaken heeft. Bij Gido krijg je altijd eerlijk en goed advies! Ik kom zeker nog eens terug!

Susanne

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Snelle, correcte levering. Goede prijs met als extra queeste een bus leerbescherming toegevoegd
Geen, ik ben zeer tevreden
huBert

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Service en snelheid levering
Bericht van verzending
Prima,snelle service en levering. De persoonlijke boodschap die handgeschreven bij bestelling zat werf gewaardeerd. Voor mij geen verbeterpunten te noemen. Dik tevreden!
Els
Oss

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Mooie merken! Snel in huis! Ga zo door!

Chantal

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Zorg dat de site de actuele vrd weergeeft, en als je zegt geld te retourneren doe dat dan direct en niet pas na 8 dagen eb een telefoontje en een mail
Beste Hans,

Natuurlijk vinden wij het vervelend dat een product niet op voorraad is. We doen er alles aan om te voorkomen dat het klopt. Echter 100% voorkomen lukt helaas niet. Als we een order zoals in uw geval moeten annuleren wordt de betaling altijd gelijk terug overgemaakt. Echter is dat in uw geval mis gegaan en dat spijt ons.

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Nog niet ontdekt. Geen bericht terug gekregen op mijn mail dat ik de schoenen helaas heb moeten retourneren ivm veel te klein. Maat klopt niet! Ben benieuwd wanneer mij betaling wordt geretourneerd!
Onaanvaardbaar hoge retourkosten, 7 euro,
Voor schoenen waar de maat niet van klopt. Zeer slechte pasvorm bij een veel te hoge prijs. Bij andere bedrijven betaal ik 4,50 euro verzendkosten en dan zijn er geen evt. Retourkosten.
Beste heer Hempenius,

Natuurlijk begrijpen wij dat het jammer is dat schoenen niet passen. Maar zoals u wellicht heeft gemerkt worden schoenen die retour komen altijd binnen 3 dag gecrediteerd. Dat wij de retourskosten berekenen is een keuze. Daar is ieder bedrijf vrij in. Wij kiezen er bewust voor geen kosten voor verzending naar de klant te berekenen. U zegt dat de schoenen een zeer slechte pasvorm hebben. Daar kunnen wij ons niet in vinden. De merken die wij verkopen zijn allemaal van een uitstekende kwaliteit en hebben een goede pasvorm. Natuurlijk kan het zijn dat de schoenen voor niet ideaal zijn. Iedere voet is immers anders.

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
blij dat op de schoenen en riem die ik wilde net een flinke korting op kwam
sneller leveren. Maandag 3/9 besteld, zaterdag 8/9 20 minuten voor vertrek naar bruiloft van een vriend ontvangen. Als later geweest, had ik ze terug gestuurd.
Antwoord De Roos Schoenen
Natuurlijk is deze levertijd niet zoals u van ons mag verwachten. Ook wij vinden dat dan teleurstellend. In uw geval moest de riem besteld worden bij de fabriek. Dat bleek veel langer te duren dan we van ze gewend zijn. Het was in dit geval dus overmacht. Natuurlijk blijven wij verantwoordelijk voor de levering naar u. Dit had zeker beter gemoeten. Excuus.
Vincent van de Wiel
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten

Nog steeds de sneakers niet ontvangen......Verzending gaat via DHL. Al twee dagen voor niks thuisgebleven. Tip, verzending niet meer via DHL doen!!
Antwoord De Roos Schoenen
Momenteel hebben zowel Post.nl als DHL veel problemen met het op tijd leveren. (enorme drukte) Dat is natuurlijk uitermate vervelend voor u maar ook voor ons. Wij doen ons best de zending op tijd aan te bieden bij DHL. Als die de levertijd dan laat oplopen is dat jammer maar voor ons ook overmacht.

Sorry..

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Super tevreden
Zeer zeker niet
ELS

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Prompte levering of reactie bij bijzonderheden omtrent order.
Trees
Molenhoek