Website: https://www.deroosbv.com
Adres: Ditlaar 8 1066EE

De Roos BV

Pluspunten
Levering was tijdig en zoals verwacht
Kwaliteit van de rozen waren erg slecht. Je betaalt zoveel geld, dus dan mag je wel wat meer kwaliteit verwachten. Ik heb weliswaar mijn vrouw blij gemaakt met rozen, maar de rozen bleven maar 1 dag goed.................
Beste klant,
We betreuren het dat uw vrouw maar zo kort van de bloemen heeft kunnen genieten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Met de weersomstandigheden van de laatste week, zijn rozen helaas erg kwetsbaar.

Het is wel jammer dat we dit via deze weg hebben moeten vernemen, als u ons even had gebeld, hadden we het boeket om kunnen laten ruilen.
U. T.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Goede datum bezorgd. Ontvanger aanvankelijk niet thuis , bedrijf soepel met nogmaals aanbieden. Vriendelijk.
Bloemen waren sterk verschillend van kwaliteit. (drie bloemen) uit het boeket een dag later al weggegooid ivm verrotte steel. Bloemen sterk wisselend van formaat; pasten daarom niet in één vaas. Boeket om die reden gedemonteerd.
Antwoord De Roos BV
Wat vervelend te moeten horen dat het boeket niet naar wens was en dat u een aantal bloemen al na een dag weg heeft moeten doen. Door de hittegolf van de laatste week, zijn sommige bloemen helaas erg kwetsbaar. Het is jammer dat we dit nu pas via deze weg horen, als u ons even had gebeld hadden we het boeket voor u om kunnen ruilen.
G

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Snel en makkelijk besteld.
Volgende dag voor de middag bezorgd.
De ontvanger was er erg blij mee.

Haarlem

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Goede service.

Saskia
Landsmeer

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Bijzonder goede service toen bleek dat ik een fout had gemaakt in de adressering. Het is onmiddellijk na 1 e-mail opgelost en dit na sluitingstijd !!

Gitta
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Prachtige bloemen!
Op de afgesproken tijd afgeleverd, heel fijn!

Karen Breukels

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Mee denken en goed advies

Monique
Zandvoort

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Singapore

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Bezorging prima. Kwaliteit vd bloemen zozo. Bloemstuk had zaterdag, 2 dagen na bezorging, al dode cq verlepte bloemen. Boeket viel tegen.
Kwaliteit bloemen.
Antwoord De Roos BV
Wat vervelend te moeten horen dat u maar zo kort van de bloemen heeft kunnen genieten. Wij halen onze bloemen dagelijks vers van de veiling, maar door de hittegolf de afgelopen week zijn sommige bloemen extra kwetsbaar.

Eveline groot
Hoorn

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Kordaat, beleefd en goede kwaliteit van bloemen en zeer behulpzaam

Hermann
Redcliffe Australie