Website: www.volero.nl
Adres: Tielweg 6F 2803 PK
Plaats: Gouda
Telefoon: +31 (0)85-060 30 50

Volero
2065 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Zeer vlotte service
ene dag besteld, dag erna geleverd
Jolien
Kasterlee

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Erg tevreden, goede kwaliteit en snelle levering :)
Ga zo door
Beste Klant,

Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service!We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

Beekbergen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
gemakkelijk
gratis retour zenden.
Ruil methode inpassen.
Beste Ria,

Bedankt voor je mooie 3,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service!We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

Ria
OOSTRUM

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Duidelijke webshop, makkelijk te bestellen en super snelle levering!
Ik had graag een aflever moment kunnen kiezen, nu kwam het pakket op een werkdag en was ik niet thuis.

Gepubliceerd op: 01/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Lekker zacht op tijd geleverd zeer blij mee
Beste Jannie,

Jannie

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Mooi vloerkleed,voor een mooie prijs.
In ons geval was het bestelde klleed niet meer op voorraad. Duurde vervolgens nog 2 weken voor de bestelling werd afgeleverd. In de tussen liggende tijd weinig tot niets meer van u vernomen. Ook de track en trace gaf niets aan,was allemaal wat onduidelijk. Maar het wachten is wel beloond, het is een mooi vloerkleed.
Beste Henk,

Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop en onze service en dat het uiteindelijk toch nog is goed gekomen! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

Henk
Drunen

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
We hebben een bestelling gedaan voor een vloerkleed voor buiten en dat is zeer goed ontvangen. Het kleed is prachtig.
Een mooie website, duidelijk en overzichtelijk,
De verzending mocht voor mij wat sneller. Heb er nu zeker 2 weken op moeten wachten. Dat stond op de site vermeldt wist ik van te voren maar toch is het voor verbetering vatbaar.
Beste Alie,

Alie
KOLLUM

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering en geven heel snel antwoord als je een mailtje stuurt naar de klantenservice. We zijn heel blij met ons mooie vloerkleed .
Prima bedrijf.
Beste Monique,

Monique
Bergen op zoom

Gepubliceerd op: 22/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Correcte afhandeling
betere foto's van de kleuren
Beste Werner,

werner
Delfzijl

Gepubliceerd op: 21/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede collectie
Na een week had ik nog niets gehoord, daarna zelf een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zat. Als antwoord kreeg ik dat het in de morgen in het magazijn was aan gekomen. En de volgende dag werd het bezorgd. Ik zou graag zien dat er een bericht gestuurd word als het niet op voorraad is. 3e besteld en 13e geleverd.
Beste Klant,

Bedankt voor je mooie 3,5-sterren beoordeling. En de daarbij behorende feedback, dit zullen wij dan ook gaan bespreken. Fijn dat je verder tevreden bent met jouw aankoop, en onze service!We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

W.Klein
Hoogvliet