Website: www.volero.nl
Plaats: Gouda
Telefoon: +31 (0)85-060 30 50

Volero

Pluspunten
4 schapenvacht besteld, 2 prachtig en 2 kwalitatief stukken minder, jammer want ik betaal wel de volle mep.
Beste Carola,

Bedankt voor je mooie 2,5-sterren beoordeling. Wat vervelend om te moeten lezen dat uw bestelling gedeeltelijk niet naar wens is geleverd. Kunt u ons een mail sturen met foto's van de schapenvachten? Wellicht dat wij u via de mail verder kunnen helpen.

Gepubliceerd op: 27/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
wel snel in huis
ik vind t retouren een gedoe hoor...ik kan thuis niet uitprinten
Beste Anja,

Bedankt voor je mooie 3-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! Echter is het geen probleem wanneer je geen printer heeft, overschrijven op een leeg vel papier en bij het pakket voegen is ook meer dan voldoende. We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

anja Pieters
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 26/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Product is mooi
Betere communicatie. Als ik informer naar de leeftijd, is het product net binnen gekomen in het magazine. Jammer dat het dan 4 dagen duurt vooraf het van Gouda in Heiloo aankomt!
Beste Jo,

Bedankt voor je mooie 3-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop en onze service! Helaas kan het wel eens gebeuren dat er zo veel binnen komt dat het even wat tijd in beslag neemt om alles te verwerken. Wel doen wij altijd ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken. We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

Jo
Heiloo

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Makkelijk te bestellen en als je vragen heb krijg je snel antwoord en aan de telefoon staan ze je goed en vriendelijk te woord
Beste Marian,

Bedankt voor je mooie 3-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service!We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug!

Marian
DONGEN

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
snel geleverd
Tapijt is kapot. kopse kant die in het tapijt was gerold het stiksel is los. Mail gestuurd, zit nu op reactie te wachten. (weekend zit er tussen) Ben erg benieuwd hoe prof. dit wordt afgehandeld Spijtig als je iets nieuws koopt. Ik beveel momenteel het bedrijf niet aan omdat ik niet weet hoe dit probleem door Volero wordt opgelost.
Marie-Christine van den Enden
Geldrop

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Mijn tapijt was even zoek en ze hebben dat snel opgelost
Veel kreuken na het uitrollen van het tapijt
Katleen

Gepubliceerd op: 12/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering van de helft van mijn bestelling
Helft van mijn bestelling niet geleverd niets over gehoord maar wel betalingsbevestiging gekregen
Katja
Nootdorp

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Leuke producten
Werken met een ander verzendbedrijf. 2 weken geleden mijn pakketje besteld maar nog niks binnen. Slechte communicatie met dpd met klant
Tamara
Hoeven

Gepubliceerd op: 10/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bereikbaarheid goed, kwaliteit prijsverhouding is ok
Beloofde leveringstijd is ruim onvoldoende. 14 Dagen moeten wachten. Werd niet geïnformeerd. Ook van een stukje geboden korting was geen sprake.
Jack
BEUNINGEN GLD

Gepubliceerd op: 08/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Een gedeelte van de bestelling kwam in goede staat en op de vooraf aangegeven tijd via een koerier die je precies kan volgen via een link die je krijgt toegestuurd.
Kom je afspraken na als je tot 2 maal toezegt om het uit te gaan zoeken waarom de levering niet compleet is en dat je dan niets meer laat horen. Nadat ik weer een dag later bel en 20 minuten moet luisteren naar een bandje waarin gezegd wordt dat ik de eerst volgende ben voor de vrije lijn en vervolgens wordt de verbinding verbroken omdat het op dit moment te druk is op de lijn???? Ik bel gelijk weer en krijg dan te horen via een bandje dat ze nu helaas gesloten zijn! Jammer!!!!!! Ik wil nog wel graag de rest van mijn bestelling ontvangen die ik reeds betaald heb of anders mijn geld terug!
Angelique
Spijkenisse