Website: www.volero.nl
Adres: Tielweg 6F 2803 PK
Plaats: Gouda
Telefoon: +31 (0)85-060 30 50

Volero
1974 beoordelingen (12 maanden)

Laattijdige levering !
Dave Peeters
Sint-Job-In't-Goor

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
snelle levering
Marc
Broechem

Gepubliceerd op: 28/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Neemt telefoon snel op en reageert snel op mail
Vloerkleed heeft andere kleur dan de foto doet vermoeden. Tevens is het product een dag later voor 25% korting te vinden. Voor mij redenen om het vloerkleed terug te sturen. Dit blijkt te betekenen dat ik 13,25 mag betalen voor de terugzending. Ik baal van deze webwinkel.
Marieke

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
veel keuze
jullie brengen enorme kosten in rekening voor retouren. geen enkel ander bedrijf doet dit. ik heb zelfs een bankstel kosteloos mogen retourneren bij home24.
nooit meer volero voor mij.

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Toevallig vandaag naar jullie gebeld,voor de 2de keer een kleed besteld vorige week en nu is dat kleed 30€ goedkoper vind dat niet kunnen, zou terug gebeld worden is niet gebeurd
Theo
Dordrecht

Gepubliceerd op: 30/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Mooi product
Mijn zending was na een week nog niet geleverd ik heb toen contact gezocht via de berichten service, maar kreeg hier bij meerdere berichten geen antwoord of een antwoord wat totaal niet het antwoord was op mijn vraag. Na 1,5 week nog niks van jullie vernomen te hebben, heb ik telefonisch contact gezocht. Er werd mij verteld dat er een probleem was met mijn zending maar ik zou er diezelfde dag nog bericht over krijgen. Dit gebeurde niet dus heb de volgende dag terug gebeld. Er werd mij toen verteld dat er iets fout was gegaan bij het schepen en dat er te weinig kleden geleverd waren en het nog 6 weken kon gaan duren tot ik mijn kleed binnen zou hebben. Ik zou hier bericht van krijgen met informatie erin over een eventuele tegemoetkoming. Ook dit bericht is nooit gekomen. Toen ik na enkele dagen ineens een bericht kreeg van volero brak mijn klomp. Er was dus blijkbaar een nieuw bedrijf waar ik niks van af wist en zij hadden mijn zending verstuurd. De volgende dag was mijn kleed gelukkig binnen en was al het gedoe eindelijk voorbij. Al met al een zeer slechte service.
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
leuke vloerkleden te koop
Snellere levering.
Geen leveringen buiten neer leggen.
Sneller reageren op de mail.
Onderkleed bij een bestelling adviseren.
Jenny
Drunen

Gepubliceerd op: 22/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Informatie over bestelling werd goed weer gegeven
Dpd track and tracé werkte niet
Mailverkeer van dpd bevatte verkeerde persoonsgegevens, bestelling kwam wel op aangegeven dag aan.
Retour moeten sturen omdat bestelling niet aan verwachtingen voldeed. Dubieuze tekstvoering in mijn beleving bij retourzending daardoor onverwacht voor kosten komen te staan. Niet charmant.ook telefonisch contact na heel veel geduld, maar mijn gekleurde mening voor verbetering in klantgerichtheid geschikt
Ik ben klaar met woonwijken of welke naam ze ook willen voeren. Wacht alleen nog dat ze mijn alternatief status aanpassen ze hebben mijn retourzending al vanaf vrijdag in huis, aldus mijn eigen betaalde track and trace

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Redelijk snelle levering
ik zou niet snel meer bestellen bij dit bedrijf omdat de retourkosten niet in verhouding zijn tot het product.
Ik heb een vloerkleed gekocht (160 breed) voor 99 euro en moest 13,25 betalen om het te retourneren.

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Lever de juiste kleur