Website: www.volero.nl
Adres: Tielweg 6F 2803 PK
Plaats: Gouda
Telefoon: +31 (0)85-060 30 50

Volero

Voor 21u besteld morgen in huis, na twee dagen nog niet binnen, na vragen te horen gekregen dat t aan de bezorger lag, maar bij dpd stond er geschreven dat t alleen nog maar aangemeld was. Een week later, elke dag gemaild, nog niets binnen en ook geen antwoord meer...
Fleur
Santpoort noord

Gepubliceerd op: 16/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
leuke produkten
er staat in 3 delen betalen maar is niet op de site
Antwoord Volero
Beste Jan,

Wat vervelend om te horen dat het plaatsen van een bestelling niet helemaal vlekkeloos verliep. Er kan bij ons inderdaad voor 3 termijnen gekozen worden. Echter is dit wel pas van toepassing boven een bestelling van €100.
Indien wij u verder kunnen helpen, zou ik u willen even telefonisch of per mail contact met ons op te nemen.

Groeten, Volero.
jan schriever

Gepubliceerd op: 12/06/2019
Aanbeveling: Nee
Lamp werkt niet en ik moet steeds dmv filmpjes aantonen dat de lamp niet werkt. Waarom lamp niet gewoon terugsturen en zien ze het zelf dat lamp niet werkt. Waarom klanten niet geloven ? Is de eerste en tevens laatste keer van bestellen.
Carla van de RSVG
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 16/03/2019
Bestelling nog niet binnen
Antwoord Volero
Beste Alexander,

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling wat later geleverd is.
Ik zie dat deze echter al wel bij u is afgeleverd.

Wij willen u dan ook nog veel plezier met uw bestelling wensen.

met vriendelijke groet,
De Woonwinkelier
Alexander
Terneuzen

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Helaas geen positief punt in dit bedrijf! Eerste aankoop bij jullie en zeker wel de laatste. Service om van te janken!!! Wankelende poten van een stoel nog zelf herstellen. Belachelijk.
D.Kilic

Gepubliceerd op: 09/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Ik heb mijn bestelde artikel na twee weken noh steeds niet ontvangen...
lenny zwaan
stabroek

Gepubliceerd op: 28/02/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Redelijk snelle levering.
De eetkamerstoelen die ik bestelde voldeden geenszins aan de beschrijvinging van het artikel op de website. Om deze reden kon ik niet anticiperen op wat uiteindelijk de reden was om artikelen retour te zenden.
Na herhaaldelijk uitleg van deze reden en het aangeven van onwaarheden op de website, beweerde Woonwinkelier nog steeds dat ik verplicht ben de retourkosten te betalen, terwijl dit absoluut het geval niet is. Als een artikel niet voldoet aan de productomschrijving, kan de consument hier immers niks aan doen. Ik heb meerdere malen verzocht iemand te mogen spreken van Woonwinkelier, meerdere mails gestuurd; Woonwinkelier werkt niet mee en reageert niet inhoudelijk. Ik heb niemand te spreken gekregen met enige beslissingsbevoegdheid. Om voor €13,25 aan verzendkosten een rechtzaak aan te spannen leek mij verloren tijd en energie, maar dit is een onwelwillend en vooral oneerlijk bedrijf. Alstublieft, doet u dit ook niet. U kunt op tegenwerking en oplichting stuiten.
Sarah
Rhoon