Website: www.volero.nl
Adres: Tielweg 6F 2803 PK
Plaats: Gouda
Telefoon: +31 (0)85-060 30 50

Volero

Voor 21u besteld morgen in huis, na twee dagen nog niet binnen, na vragen te horen gekregen dat t aan de bezorger lag, maar bij dpd stond er geschreven dat t alleen nog maar aangemeld was. Een week later, elke dag gemaild, nog niets binnen en ook geen antwoord meer...
Fleur
Santpoort noord

Gepubliceerd op: 16/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
leuke produkten
er staat in 3 delen betalen maar is niet op de site
Beste Jan,

Wat vervelend om te horen dat het plaatsen van een bestelling niet helemaal vlekkeloos verliep. Er kan bij ons inderdaad voor 3 termijnen gekozen worden. Echter is dit wel pas van toepassing boven een bestelling van €100.
Indien wij u verder kunnen helpen, zou ik u willen even telefonisch of per mail contact met ons op te nemen.

Groeten, Volero.
jan schriever

Gepubliceerd op: 12/06/2019
Aanbeveling: Nee
Lamp werkt niet en ik moet steeds dmv filmpjes aantonen dat de lamp niet werkt. Waarom lamp niet gewoon terugsturen en zien ze het zelf dat lamp niet werkt. Waarom klanten niet geloven ? Is de eerste en tevens laatste keer van bestellen.
Carla van de RSVG
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 16/03/2019
Bestelling nog niet binnen
Beste Alexander,

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling wat later geleverd is.
Ik zie dat deze echter al wel bij u is afgeleverd.

Wij willen u dan ook nog veel plezier met uw bestelling wensen.

met vriendelijke groet,
De Woonwinkelier
Alexander
Terneuzen

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Helaas geen positief punt in dit bedrijf! Eerste aankoop bij jullie en zeker wel de laatste. Service om van te janken!!! Wankelende poten van een stoel nog zelf herstellen. Belachelijk.
D.Kilic

Gepubliceerd op: 09/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Ik heb mijn bestelde artikel na twee weken noh steeds niet ontvangen...
lenny zwaan
stabroek

Gepubliceerd op: 28/02/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Redelijk snelle levering.
De eetkamerstoelen die ik bestelde voldeden geenszins aan de beschrijvinging van het artikel op de website. Om deze reden kon ik niet anticiperen op wat uiteindelijk de reden was om artikelen retour te zenden.
Na herhaaldelijk uitleg van deze reden en het aangeven van onwaarheden op de website, beweerde Woonwinkelier nog steeds dat ik verplicht ben de retourkosten te betalen, terwijl dit absoluut het geval niet is. Als een artikel niet voldoet aan de productomschrijving, kan de consument hier immers niks aan doen. Ik heb meerdere malen verzocht iemand te mogen spreken van Woonwinkelier, meerdere mails gestuurd; Woonwinkelier werkt niet mee en reageert niet inhoudelijk. Ik heb niemand te spreken gekregen met enige beslissingsbevoegdheid. Om voor €13,25 aan verzendkosten een rechtzaak aan te spannen leek mij verloren tijd en energie, maar dit is een onwelwillend en vooral oneerlijk bedrijf. Alstublieft, doet u dit ook niet. U kunt op tegenwerking en oplichting stuiten.
Sarah
Rhoon

Gepubliceerd op: 23/02/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
- De kwaliteit van de producten is goed.
Ik had een vloerkleed besteld. Ik ben 3 dagen thuis geweest van werk om deze te ontvangen: De eerste dag niks ontvangen en kreeg ik een melding dat het een andere dag wordt bezorgd, 2de dag werd er gezegd dat ik niet thuis ben terwijl ik thuis zit te wachten en 3de dag zeggen zij dat het geleverd is terwijl er niks geleverd is. Hier zaten ook dagen tussen want kon nooit de dag erna geleverd worden en heb mijn vloerkleed uiteindelijk na 20 dagen ontvangen (wat belachelijk is want er staat voor 21:00 besteld, volgende dag in huis.). Na vele e-mails te hebben gestuurd en veel gebeld te hebben kreeg ik uiteindelijk 10% teruggestort als 'vergoeding', wat ik natuurlijk ook nooit ontvangen heb en het is nu precies 3 maanden later. Slechte service, slechte levering, een zeer ontevreden klant en raad het echt niet aan om hier te bestellen!

-Service aan telefoon: er worden dingen beloofd maar er komt niks van terug.
- Ik zou niet meer met Sandd2me werken want hun bezorging is dus verschrikkelijk en de communicatie tussen beide bedrijven ook.
Melissa

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: Nee
Kleur hellemaal anders dan op de website vermeld denk dat ik gewoon een ander product heb gekregen en om het dan terug te sturen moest ik 20 euro aan verzending betalen
Arthur

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Mooi vloerkleed gekocht en voldoet aan de verwachting wat we gedacht hebben ,en een zeer snelle levering van het product ,en een goede verpakking tegen beschadiging !
Houd deze service vast ,en u houd klanten nu en in de toekomst !!!
Beste Henny,

Bedankt voor uw lieve beoordeling.
Echter, zie ik dat u een 1 ster hebt gegeven, kunt u deze eventueel aanpassen naar een 5 ster?
Fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop, de snelle levering, en onze service!
We wensen u nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we u graag terug!

Groeten, De Woonwinkelier.
henny