Bedrijfsgegevens

Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7173893

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

De Online Drogist
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7040 beoordelingen (12 maanden)
52120 beoordelingen (totaal)
484146 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (5623)
19% (1321)
1% (55)
0% (16)
0% (25)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Sehr geehrte Damen und Herren,
ich habe meine Lieferung nicht bekommen. Bitte informieren Sie mich.
Freundliche Grüsse
Stephan Schmidt
Deutschland
27474 Cuxhaven
Altenwalder Chaussee 10
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Dear Stephan Schmidt

Thank you for your review. We hope you understand English. We do understand German, but can't reply in German, We checker the information about your parcel and saw the next information at the trackingsote of Hermes:
The parcel is kept at the depot Bremen, because the recipient was not present at delivery address for the third time.
You can contact Hermes to make an appointment for recieving your parcel. For further questions please contact us directly by support@dod.nl
We're sorry for the inconvenience.

With kind regards
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
correct en snel ! heel tevreden
Verbeterpunten
 
christine
jabbeke

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
goede service en verzending
Verbeterpunten
geen
Melvin
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Zeer snelle levering.
Goede overzichtelijke website.
Verbeterpunten
 
Marian
Utrecht

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
gebruiksvriendelijke site, correcte afhandeling van bestelling.
Verbeterpunten
kortingcode werkte niet, dat is jammer.
Antwoord De Online Drogist
Beste Annie,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review.
Vervelend te horen dat uw kortingscode niet werkte. Wij hebben het nagekeken en zien op uw e-mailadres geen actieve kortingscode staan. Wij zullen dan ook even via de persoonlijke mail contact met u opnemen, zodat wij kunnen nagaan om welke kortingscode het gaat en dit voor u op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist
annie
groningen

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Patrick
Lommel

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Overdreven grote verpakking met veel plastic voor een kleine bestelling
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te moeten horen dat de grootte van de verpakking niet in verhouding was met de grootte van uw bestelling. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Omdat wij duurzaamheid ook erg belangrijk vinden, zullen wij de desbetreffende inpakker ook zeker op aanspreken. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
- geen verzendingskosten reeds voor een bestelling van meer dan 20 €
- vlotte en snelle levering
Verbeterpunten
- duurdere prijzen dan in de supermarkt Delhaize (België).
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Helaas kunnen wij niet in alles de goedkoopste zijn. Wij willen ons onderscheiden van de markt door ons serviceniveau, onze vakkennis en een zeer snelle, zo goedkoop mogelijke levering. Hierbij kiezen wij ervoor de producten tegen Nederlandse marktconforme prijzen aan te bieden. Mocht u een product elders echter veel goedkoper tegenkomen, dan kunt u hierover altijd contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken of wij u tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
snelle service
Verbeterpunten
 
Jan N.
Boxmeer

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
9
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
 
Els

Gepubliceerd op: 11/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer