Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Hele goede training (Mindfulness plus ACT)
Bijzonder prettige, professionele, vaardige, ervaren, gedreven trainer
Prima locatie en faciliteiten (Noord)
Goed geschreven cursusboek (opbouw en tekst)
Geen!
Mijn verstand zegt: Voor de ultieme perfectie zou je het cursusboek nog eens op een paar rare autocorrecties kunnen nalopen (geen urgentie, zegt mijn verstand dan ook weer :)
Maarten

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Ik heb de mindfulness training gevolgd bij Ad van Knippenberg. De training wordt gegeven in een mooi klooster. Ad is een betrokken persoonlijkheid die zijn kennis en ervaring op een duidelijke heldere manier overbrengt, met daarbij hier en daar een vleugje humor.

De training heeft mij nieuwe inzichten gegeven. Je leert onder andere door meditatie oefeningen, het boek en de presentaties (niet helpende) gedachte eerder op te merken en los te laten en je aandacht te richten op je huidige aanwezigheid. Hierdoor ervaar je meer innerlijke rust en balans, letterlijk meer in het leven te staan en het genieten van het nu. Bedankt Ad, voor je wijze woorden! Eveline Zwerts

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Erg goede training. Ik heb erg veel geleerd en ga hier zeker mee verder. Diederick deed het erg goed. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd op een fijne manier.

Hanneke
Capelle aan den ijssel

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Alles zeer positief ervaren. Blij dat ik deze cursus gevolgd heb.
De locatie is niet top. Beetje kale kantoorruimte

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
De donderdagavonden zijn twee maanden lang een zeer welkom moment van kalmte en bezinning geweest. Grotendeels mogelijk gemaakt door Sarah, een baken van rust bij wie ik me erg fijn voelde en die de training zeer kundig heeft gegeven! De gehele groep durfde zich open te stellen. Complimenten! Tevens erg fijn dat ik als cursist na de training niet zomaar wordt 'losgelaten', maar er ruimte voor contact blijft.
De locatie in Tilburg (Bredaseweg) is erg gehorig. Het omgaan met de geluiden van de training werd onderdeel van de training, maar ik vond de voorbijrazende auto's soms toch erg storend.
Els

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Zeer positief verrast over het resultaat van de cursus. De individuele cursus heeft mij veel geholpen en nieuwe inzichten gegeven. Mede door de open en deskundige houding van de trainster voelde ik mij op mijn gemak. De cursus zou ik zeer aanraden aan iedereen.
Kosten zijn voor individu zonder bedrijf aan de hoge kant. Bevestiging van aanmelding en facturatie per mail mag sneller.
Jesse de Bruin
Deventer

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Sarah was een hele fijne, rustige en respectvolle trainer met ruimte en aandacht voor alle deelnemers
Rustige locatie
Beste Nanneke,

Bedankt voor je 10! Daar zijn we blij mee (en we zijn ook blij met onze Sarah)!

Groet,

Nanneke

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Erg betrokken en begaan, fijne en rustige benadering, veel goede handvatten gekregen die ik in het dagelijks leven kan en ga toepassen.
Bedankt voor de fijne en leerzame 8 weken!
Beste Linda,

Wat heb je een mooie beoordeling geschreven, dank je wel. Mocht je in de toekomst nog eens een oefendag willen volgen, dan hopen wij je weer te mogen verwelkomen. Op deze manier kun je je vaardigheden goed 'warm houden'.

Hartelijke groet,

Linda

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Zeer vriendelijke behandeling vanaf het moment van eerste contact.

De training heeft me geholpen beter met mijn gedachten en emoties om te gaan. Hierdoor voel ik me rustiger, ontspannener en feitelijk gelukkiger.

Vol overtuiging aanbevolen!
Dag Onno,

Yes, een 10! Bedankt, ook namens je trainer Stefanie in Groningen.

Groet,

Onno