Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Hele fijne training gehad. Ik werd zeer goed te woord gestaan door een hele lieve dame aan de telefoon. Daarna heb ik kennisgemaakt met de trainer. Gedurende de training heb ik mezelf beter leren kennen en ik ben in gaan zien dat ik vaak zelf degene ben die de stress veroorzaakt. De vriendelijkheid die er in mezelf is ontstaan is een hele fijne basis om me minder druk te maken over dingen waar ik niks aan kan doen. Die vriendelijkheid hoop ik de rest van mijn leven te houden. Dit dankzij de training/trainer. Bedankt!
Wat kan ik doen, nu de training afgelopen is? Hebben jullie ook vervolgtrainingen?

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Het snel antwoorden op vragen mbt inschrijving en direct terug koppelen met de meest passend Mindfulness coach. Al word het niet specifiek gevraagd naar de coach vind ik het allerbelangrijkst om mijn ervaring hierover te delen. Ze is een ontzettende lieve , geduldige trainer die altijd oprecht klaar stond om alle vragen te beantwoorden en alle informatie nodig te verstrekken om de groep in dit proces njet alleen te begeleiden maar te helpen om de doel te bereiken. Ze is kundig en ik ervoer de begeleidende meditaties ontzettend prettig om naar te luisteren . Haar stem werkte zo kalmerend dat je heel snel in een meditatieve staat kon bevinden . Ik ben heel dankbaar dat ik haar per toeval heb gevonden en zal deze bijzondere tijd zeker koesteren . Bedankt

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Persoonlijk betrokken. Professioneel

Sabrina
Zaandam

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Goede service en fijne trainingen!
Geen slechte ervaringen gehad.
Dominique
Beneden-leeuwen

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Anne Wolfs van Kwestie van Aandacht geeft de mindfulnesstraining met veel aandacht, ervaring en kennis.
Het boek is erg goed als begeleider en om regelmatig erbij te nemen.

Monique

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Inhoud van het programma is goed.
Anne Wolfs is een heel fijne, begripvolle, goed onderlegde mindfulnesstrainer.
De trainingsruimte zou net een graadje warmer mogen van mij, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Schin op Geul

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Professioneel, no nonsens en goed doordachte opzet. Ervaren en prettige trainer. Met plezier deelgenomen. Waardevol
Martijn

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Tamara is een hele fijne trainer. Ze is helemaal in control en prettig kalm. Ze kan op verschillende niveaus reageren op wat er in de groep gezegd wordt. Ook als je als deelnemer terughoudend bent, merkt ze je op. Het is heel prettig dat ze ook psycholoog is, want ze maakt mooie vergelijkingen met cognitieve gedragstherapie en de aanvulling van mindfulness daar op.

Malon

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Heel fijn hoe Sarah, al is het in een groep, zo persoonlijk met je om gaat. Al waren we een klein groep ging het door en was ze erg flexibel als je een keer niet bij kon zijn.
Duidelijker aangeven via email wanneer er wel les is en wanneer niet. Vaak worden mbsr trainingen beeindigd met een stilte dag, dit had ik erg zinvol en leuk gevonden.
Celeste
Den Bosch

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Hele fijne leraar en groep. Je wordt gerespecteerd en mag jezelf zijn. Iederee is open en vriendelijk. Ik heb heel veel aan de cursus gehad. Het kost even tijd voordat je echt verandering merkt, maar dan heb je er ook een leven lang profijt van. Het gaat niet vanzelf, oefenen is zeer belangrijk. Gun jezelf een momentje voor jezelf! Ga er ook vooral met een open mind in. Het is niet de goedkoopste cursus, maar de zorgverzekeraar of de Mindfulnessfabriek zelf zijn bereid om mee te betalen. Ik zou de 8-weekse cursus aan iedereen aanraden.
De cursus is duur en vrij laat in de avond. Dat zijn voor mij minpunten
Antwoord De MindfulnessFabriek
Beste Mindfulmaster,

Wat een leuke naam heb je gekozen. Bedankt voor je feedback en je aanbeveling om een training Mindfulness te gaan volgen!

Hartelijke groet,

Team MindfulnessFabriek