Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Boek geeft een nuchtere, compacte en heldere kijk op mindfulness. Organisatie is goed. Voldoende online oefeningen (beginners) om te volgen.
De online oefeningen mogen van mij uitgebreider. Ik mis het aan diversiteit/verdieping. Een mindfulness fabriek app zou fantastisch zijn. Ik moest nu 2 extra app installeren om oefeningen te kunnen doen. Ik hoorde bij de begeleide oefeningen achtergrond geluiden en herhalingen die ik als (licht ) storend heb ervaren. Omdraaien van de bladzijde bv. Dus met name verbeterpunten mbt de gesproken begeleiding en de bereikbaarheid van de oefeningen zouden voor mij beter kunnen.
Yvonne

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Betrokkenheid
Oprechte aandacht
Aards
Wat onduidelijkheid over data
Anoniem

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Persoonlijk
Doelmatig
Juiste verhouding theorie/praktijk
Respectvol
Energiek
Ten opzichte van de (sfeer) plek in Groningen vond ik de ruimte van Leeuwarden niet veel karakter hebben. Het heeft me niet gestoord maar het viel me op. :)
Annika

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Duidelijk werkboek.
Onze trainster Bree Smej; training valt of staat mede door de persoon die de training geeft. Bree gaf de training op een hele prettige manier (waarbij ze iedereen in waarde laat).
Locatie van training in Leeuwarden vind ik niet inspirerend.
Oefeningen als mp3 beschikbaar stellen ipv soundcloud.
L

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Vriendelijke, ontspannen trainster die de tijd voor je neemt als dat nodig is.
Goeie variatie wat betreft oefeningen
Beste Evelien,

Bedankt voor je beoordeling en je positieve woorden. We hopen dat de training iets heeft gebracht waar je lang iets aan hebt.

Evelien

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Deskundige trainer. Was heel fijn om te doen, ben er echt door veranderd.
Geluidsfragmenten waren in mijn ogen niet allemaal even goed. Te lang of onlogisch.
Lia
Nieuwkuijk

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Leerzame duidelijke training.
Deelnemers die in de 2e helft van de avond binnen komen of eerder weg gaan, dit zorgt toch voor wat onrust / verstoring van de sfeer.
Beste Elena,

Wat fijn dat je ook de training 4 sterren geeft, dank!

Beweging in de groep kan inderdaad de aandacht trekken en soms gevoelens van onrust (zelfs irritatie ) opwekken. Je bent van plan om ergens je aandacht aan te geven en er gebeurt van alles wat je niet had gepland, zodat het niet helemaal goed lukt. Een goede spiegel van het leven, vind ik.

En van mijn favoriete quotes hierover is van John Lennon. Hij schreef in zijn lied 'Beautiful Boy': Life is what happens to you while you're busy making other plans.'

Elena Lagendijk

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
snelle persoonlijke service. Altijd fijn om een trainer te hebben die het onderwerp vd training zelf ook uitstraalt. Anke haar rust en persoonlijke, no nonsense stijl maakten dat iedereen al snel open stond voor verandering en zich veilig achtte om zichzelf te zijn. Top!
Eelde

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Fijne trainer, prettig tempo van de stof.
Vervelend als mensen steeds te laat komen.
Beste Romy,

Hartelijk dank voor je 8/10. We zijn blij te lezen dat je blij was met je trainer. Dat mensen te laat komen is soms inderdaad wat lastig. Hadden wij als organisatie daar iets aan kunnen doen misschien?

Romy
Amstelveen

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Ik heb ivm m'n werk (wisselende tijden) een individuele cursus gevolgd. M'n hoofdreden dat ik het ben gaan volgen omdat ik misofonie heb. Inmiddels kan ik er, dankzij mindfulness,wat beter mee omgaan. Heb ook geestelijk, een wat bredere en rustigere kijk op het leven gekregen. Ook om dingen 'gewoon' te accepteren.

DJ

Gepubliceerd op: 26/01/2019