Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Nuttige om te leren mediteren. Leuk en interessant om in een groepsproces het te ervaren.
Theoretische diepgang en onderbouwing miste ik. Daarnaast veel huiswerk. Opzich goed om veel te oefenen, maar minder toegankelijk als je een druk leven hebt. Mijn persoonlijke voorkeur zou zijn een laag drempeligere cursus methode. Niet 1 uur huiswerk per dag maar bijv 20 min en dan evt meer cursusdagen. En evt tegen een hogere cursustarief.

Het lesgebouw kan beter. Vieze toiletten en zéér gehorige ruimte

Gepubliceerd op: 01/12/2018