Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
- geen
Hanteren erg agressieve verkooptechnieken. Ik moet nu van hen een training volgen terwijl ik dit helemaal niet wil. Maar tijdens het aanvragen van informatie op de website ben k akkoord gegaan met algemene voorwaarden waarin staat dat ik, als de training binnen een week begint, mij niet meer kan uitschrijven.
Mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.
Antwoord De MindfulnessFabriek
Dag Thijs,

Wat vervelend dat je een slechte ervaring met onze service hebt gehad. We zijn blij dat je je ervaring met ons deelt, zodat we het voor je kunnen oplossen. Voor het opvragen van informatie via onze website hoef je geen algemene voorwaarden te accepteren. Het formulier is zo ontworpen dat deze optie niet verschijnt. Waarschijnlijk heb je je direct aangemeld voor een training en daarvoor is het accepteren van de voorwaarden wel aan de orde. Het is niet verstandig om een training te volgen als je daarvoor niet gemotiveerd bent. Dus als je je per ongeluk hebt aangemeld zullen we je direct uitschrijven en ben je ons niets verschuldigd.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op via onze website.
Thijs

Gepubliceerd op: 18/12/2018