Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Fijne en unieke trainingslocatie(s) in Bergen (NH).

Marscha

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Professioneel en duidelijk
Beter reageren op vragen via de e-mail.
Niet al mijn e-mail is beantwoord.
Wim Risseeuw
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Prettige, warme sfeer en fijne locatie. De communicatie vanuit het bedrijf verliep goed, snelle en heldere reacties. Trainer Anke is een inspirerende, kalme en sympathieke coach. Er is veel ruimte voor het delen van persoonlijke verhalen en humor, ook om van elkaar te leren. Ze laat dingen gebeuren zonder de structuur van de avond uit het oog te verliezen. Prettige stem!
Esther

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
goede trainingen met een duidelijke lijn erin. mede door het boek waar je steeds input krijgt over de trainingen.. Goede trainer voor de mindfull lessen.
Tilburg als locatie behouden

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Nuchtere aanpak van mindfulness

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Ontspannen sfeer, centraal in Rotterdam, prettige stem, ideaal voor de oefeningen.
Mag wat minder wollig in de gesprekken, wat bondiger en iets meer structuur.

Jasper

Leeuwarden

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Ik heb de 8-weekse Mindfulnesstraining met stiltedag mogen ervaring met Anna Spohr als onze 'begeleidster' op deze mooie reis. Deze training en de begeleiding van Anna hebben ervoor gezorgd dat ik Mindfulness heb opgenomen in mijn dagelijks leven en beter met stressvolle situaties kan omgaan en meer leven in het "hier en nu" en me daar ook bewuster van zijn. Ik kan iedereen met burn-out, overspannenheidsklachten aanraden om deze training te volgen. Anna heeft het vermogen je met een andere, nieuwe, frisse blik naar het leven te laten kijken en laat iedere deelnemer in zijn waarde; een warme vrouw.
Een vervolgtraining op deze 8-weekse training, zodat je daarna ook verder kunt met je ontwikkeling. Voor veel deenemers is het lastig het geleerde in de praktijk voort te zetten als je niet meer iedere week aan de training deelneemt. Een vervolg hierop zou een mooie aanvulling zijn denk ik.
Kim
Zaandam