Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Een goed gestructureerde Mindfulness cursus met een zeer goede begeleiding.

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
De afgelopen periode met veel plezier de training Mindfulness gevolgd bij Mariëtte Huibrechtse. Ondanks dat sommige trainingen voor mij moeilijk te doen waren, lag meer aan mij, heeft de training toch bijgedragen aan een positieve ontwikkeling. Vooral de gesprekken en de adviezen waren voor mij erg fijn. Al met al een leerzame en plezierige periode.
Onno Leeraar

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Goede locatie, goede trainer, goede opzet van de training

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Locatie Groningen. Uitstekend. Training goed opgebouwd. Afwisselend. Ruimte voor ervaringen en inbreng. Soms langdradig.
Trainer sprak te veel wat mij betreft tijdens bv de bodyscan. Dan is er te weinig ruimte om in jezelf te zijn. En steeds weer dezelfde woorden: interessant, mooie aanvulling, dank je wel, etc. Maar ze had ruim aandacht voor iedereen. Steeds goed er bij.

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Ik heb de Mindfulnesstraining door Anke van Helden als erg verhelderend en positief ervaren....

Andreé

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Professioneel, betrokken met aandacht voor programma en deelnemers. Fijne trainer.

annemiek de kok
groningen

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
De begeleiding is uitstekend
Mary Loupatty
Wormerveer

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Erg positieve ervaring. Vanaf de eerste week gedacht: dit is mijn investering zeker waard
Lizette

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Ik kwam vrij blanco bij de Mindfulnessfabriek met geen enkel idee wat het voor mij zou brengen. Ik heb gemerkt dat ik door de rustige en beheerste houding van Anke, iedere les weer verder in de rust kwam en na vier/vijf lessen merkte ik al groot merkbaar verschil in mijn gemoedstoestand, coping met rouw en beter behoeften en emoties herkennen. Na de volledige cursus gevolgd te hebben kan ik gemakkelijker loslaten,pieker ik (veel) minder en geniet ik weer. Anke heeft een prettige stem, rustig tempo en geeft ruimte voor ervaringen met uitleg waar nodig. Het 'niet zweverige' aspect van de training paste erg goed bij mij. Kortom het heeft mij ontzettend veel gebracht en ik zou het iedereen aan willen raden!
Een betere/ gemakkelijkere regeling met de verzekering was prettig geweest.

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Bij intake: goed bereikbaar, heldere informatie. Snelle reactie. Klantvriendelijk.

De training zelf was goed verzorgd en heeft me veel gebracht. De opzet van de training (inclusief boek en geluidsfragmenten maar op de eerste plaats de waardevolle inbreng van trainster Anna Spohr maken dit een geslaagde reis.

Michaël
Zaandam