Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Erg tevreden over de mindfulnesstraining. Ik heb heel veel handvatten gekregen en pas deze dan ook regelmatig toe.

KT

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
-Een prettige en goede coach als Ilse van Dijk.
-Kwalitatief mooi (werk)boek met een prettig te lezen inhoud.
-QR werkt goed, prettige meditaties
-Prettig dat er voor iedereen een vergoeding van kosten mogelijk is.
-Stem bij de meditaties wisselend. Ene is fijner dan ander. Maar dit heeft ook met voorkeur te maken.
-Misschien kunnen jullie ervaringen van de stiltedag delen met de mensen die voor de eerste keer deelnemen aan een stiltedag. Een ervaring is voor iedereen verschillend, maar ik heb het ervaren als prettig maar ook heel intens. Zeker de dagen erna.
Annemiek Tackenkamp
Deventer

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Goede introductie en begeleiding tijdens de training. Alle ruimte om te delen wat mindfulness met je doet en om vragen te stellen. Een zeer persoonlijke benadering door de trainers.

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Deze Mindfulness cursus heeft mij veel gebracht. Vanaf het eerste moment heeft Sarah (trainer) met veel passie de groep het een en ander bijgebracht over mindfulness. Ze is een ware inspiratie voor mij en ik denk nog veel terug aan alle dingen die ze tijdens de cursusavonden vertelde. Ik ben erg blij dat ik heb deelgenomen aan deze cursus. Het levert je op wat je zelf eruit haalt. Bij mij is dat voornamelijk bewuster in het leven staan en de momenten voor jezelf nemen om even 'in te checken' bij jezelf. Dat blijft lastig in deze drukke wereld en ik mis stiekem de cursusavonden enorm!
Janneke

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Ik heb een hele fijne tijd gehad in de mindfulnesstraining bij Anna.
Ik wist niet zeker of mindfulness wel zou werken en wat ik daar nou aan kon hebben. Maar al na de eerse sessie voelde het zo goed en vertrouwd!
Anna is een hele fijne, lieve vrouw die goed aanvoelt wat je nodig hebt tijdens de training en past daarop ook de training aan.
Zo heeft ze voor mij meerdere keren ukelele gespeeld en hebben we vaak samen gezongen!
Nu de acht sessies voorbij zijn voel ik mij kilo's lichter en vrijer, ik had alleen een duwtje nodig in de goede richting en die heb ik zeker gevonden in deze mooie cursus mindfulness.
Geen verbeterpunten, blijf doen wat je doet. Het is prachtig zo! Het mindfulness werkboek is leuk geschreven en ook helder. Enkel de audiofiles om mee te oefenen spraken mij totaal niet aan, zowel de stem als de tekst van de geleide meditaties vond ik niet prettig om naar te luisteren. Tip: Ga hierover in gesprek met de trainers of laat ze zoals Anna zelf hun meditaties inspreken, dat is een stem waaraan je gewend raakt in de training en is erg prettig om thuis mee te kunnen oefenen
Leonie
Wormerveer

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Ik heb een hele fijne tijd gehad in de mindfulnesstraining bij Anna.
Geen verbeterpunten, blijf doen wat je doet. Het is prachtig zo!

Wormerveer
06/12/2018

Pluspunten
Goed georganiseerd. Inhoudelijk goed opgezet.

Jan Hendrik

Joanne

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
De training staat en valt bij de trainer. Renée is een hele fijne trainer. Goede uitleg, verschillende werkvormen, ruimte voor gesprek en een veilige, goede, constructieve sfeer waar je jezelf kan zijn. Ik kijk absoluut heel positief terug op de training. En mis het een beetje ;-)
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Een prettige, toepasbare cursus.
Ondersteuning bij de bijdrage van de zorgverzekeraar
Prettige, rustige professionele trainer
De locatie
Yvonne

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Telefonische intake.
Bij telefonisch contact ben ik goed te woord gestaan.
Fijne trainer.
Duidelijk werkboek.
Locatie was soms rumoerig.
Erna

Gepubliceerd op: 04/12/2018