Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Duidelijkheid over de mindfulnesstraining van inhoud en kosten tot vervolgtrainingen. Wij hadden een hele goede ' down to earth ' trainer Lotte de Vries.

David

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Goede informatie op website
Duidelijk in informatieverstrekking na vraag klantenservice
Snelle reactietijd
Goed lesboek
Goede professionele trainster
Zorg voor eigen digitale omgeving (app) met mindfulness oefeningen

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Fijne, nuchtere training gehad, ontzettend bedankt.

Zwolle

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Hele fijne training gehad. Ik werd zeer goed te woord gestaan door een hele lieve dame aan de telefoon. Daarna heb ik kennisgemaakt met de trainer. Gedurende de training heb ik mezelf beter leren kennen en ik ben in gaan zien dat ik vaak zelf degene ben die de stress veroorzaakt. De vriendelijkheid die er in mezelf is ontstaan is een hele fijne basis om me minder druk te maken over dingen waar ik niks aan kan doen. Die vriendelijkheid hoop ik de rest van mijn leven te houden. Dit dankzij de training/trainer. Bedankt!
Wat kan ik doen, nu de training afgelopen is? Hebben jullie ook vervolgtrainingen?
Antwoord De MindfulnessFabriek
Beste klant,

Bedankt voor je uitgebreide verhaal en lovende woorden. Wat prachtig dat je er veel aan hebt.

Hartelijke groet,

Team MindfulnessFabriek

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Goed leesbaar werkboek.
Communicatie helder en duidelijk, de coach had een prettige stem.
Fijn om een handvat te hebben gekregen om beter om te gaan met mijn angsten en nervositeit.
Graag alle thuisoefeningen op een plek.
Antwoord De MindfulnessFabriek
Beste klant,

Bedankt voor je compliment over het werkboek. We zijn ook erg blij met onze trainer in Nijmegen! Alle oefeningen zijn te vinden via een link en via de QR-codes die in het werkboek staan vermeld. Hopelijk heb je deze kunnen vinden.

Hartelijke groet,

Team MindfulnessFabriek

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Goed overzichtelijk boek en goede communicatie
De mp3 bestanden duren lang en er zitten foutjes in (versprekingen in de bodyscan)

En ik vond de theorie tijdens de bijeenkomsten een beetje tegenvallen. Het uitwisselen van ervaringen was zeker fijn, maar ik had wel iets meer houvast verwacht tijdens de bijeenkomsten. Nu haal je dat vooral uit het boek.

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Waar je de eerste helft gestimuleerd wordt om ook echt te gaan oefenen (wat m.i. ook nodig is om een goede start te kunnen maken) voelde ik in de tweede helft meer vrijheid om op mijn eigen manier met mijn punten bezig te zijn. Die lesopbouw vond ik erg prettig.
ik vond het niet prettig dat de thuisoefeningen later via verschillende manieren beschikbaar waren. Voor mij werkt het beter om alles op 1 plek te hebben. Er zou ook wat meer varieteit in de lengte van de opdrachten mogen zijn.

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
intake gesprek als erg prettig ervaren

goede opbouw in theorie en praktijk
fijne begeleiding in de bijeenkomsten
duidelijk begeleidend boek, goed voor uitleg, oefenen en naslag
fijn om samen met andere cursisten te oefenen en ervaringen te delen

Marien

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ik heb de mindfulness training van 8 weken gevolgd. Als “down to earth” type heb ik de training bij Lotte als zeer waardevol en prettig ervaren. Zij geeft ruimte om het zelf te ervaren, maar staat voelbaar aan je zijde. Wat er precies gebeurt (is) kan ik niet precies in woorden vatten. Ik weet wel dat ik een (extra) tool in handen heb gekregen om beter te dealen met mijn angsten, behoefte aan ontspanning en ambitie. Ik ga er op mijn manier zeker mee door en misschien ga ik nog voor een professioneel vervolg.
Lotte, bedankt!
Wellicht is een persoonlijk advies/gesprek na de 8 weken nog een mooie aanvulling?
Sara Cremers

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Het snel antwoorden op vragen mbt inschrijving en direct terug koppelen met de meest passend Mindfulness coach. Al word het niet specifiek gevraagd naar de coach vind ik het allerbelangrijkst om mijn ervaring hierover te delen. Ze is een ontzettende lieve , geduldige trainer die altijd oprecht klaar stond om alle vragen te beantwoorden en alle informatie nodig te verstrekken om de groep in dit proces njet alleen te begeleiden maar te helpen om de doel te bereiken. Ze is kundig en ik ervoer de begeleidende meditaties ontzettend prettig om naar te luisteren . Haar stem werkte zo kalmerend dat je heel snel in een meditatieve staat kon bevinden . Ik ben heel dankbaar dat ik haar per toeval heb gevonden en zal deze bijzondere tijd zeker koesteren . Bedankt

Gepubliceerd op: 15/01/2019