Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Duidelijke opbouw, Bekwame trainers, je kunt er ook thuis mee aan de slag en voor mij heeft het erg geholpen om zaken in perspectief te zien.
Ik zou graag wat meer ruimte zien om ervaringen te delen en bijvoorbeeld cases van medecursisten te bespreken.
Ronald
Kampen

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
De open, warme houding die Mariëtte uitstraalt geeft je een welkom en vertrouwd gevoel. Alles is oké en je mag er zijn als persoon.

Alissa

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
ze zijn erg overtuigd van de effecten van Mindfullness. Wat het met je kan doen in je leven.Ze werken uit passie. dat is mooi en aanstekelijk.
Pas na 4 bijeenkomsten kreeg ik een beetje het idee het leidt ergens toe en we gaan wat de diepte in. daarvoor kabbelt het een beetje.
Edith
Heerde

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Kleine groep, prettige sfeer. Behalve de oefeningen ga je ook meer de diepte in, zonder dat het vervelend wordt. Voor mij persoonlijk betekende dit verschillende eye-openers. Mooie locatie. Verschillende oefeningen zodat je altijd de keuze hebt, wat bij je past en wat niet.
Geen, ben hier zonder verwachtingen naar toe gegaan en heb er geen spijt van gehad. Met name dank aan de trainers.
Helga
Zwolle

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Erg leuke invulling van de trainingen, fijn in combinatie met het werkboek. Vriendelijke trainers en goede mogelijkheden om trainingen in te halen in een andere groep.
Geen!
Lotte

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk aan de telefoon.
verder heb ik er niet zoveel mee te maken gehad.
soort vervolg op de 1ste 8 lessen of 1x in de 14 dgn of maand
Margaretha van Dijk
Langbroek

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Inmiddels heb ik de mindfulnesstraining afgerond en de bijbehorende stiltedag gevolgd. Voor mij was dit de perfecte afsluiting (of moet ik zeggen: juist het begin?) van de training.

We werden ontvangen in een grote mongoolse yurt, op een bijzondere plek in Bergen.
Nadat de trainer ons goed had voorbereid, gingen wij een aantal uren van stilte in (alleen de trainer praat dan, de deelnemers zijn stil). Deze stilte werd gevuld met meerdere mooie meditaties, yoga, mindful wandelen over het terrein, tijd voor bezinning, en een heerlijke lunch, die we in stilte opaten, ondertussen genietend van de natuur en het mooie weer. Ongemakkelijk? Nee. Juist heerlijk om even niet verplicht met elkaar te moeten praten. Alle tijd om met jezelf bezig te zijn, onder begeleiding van Anna, die dit professioneel, met liefde, en op eigen wijze doet.

Ook als je wat verder weg woont, is het echt de moeite waard om naar Bergen te komen voor een stiltedag op deze manier.

Anna, ik wil je bedanken voor de training en deze inspirerende dag. Als er weer een stiltedag komt hoop ik er ook weer bij te zijn!

All is groovy... ;-)

R

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Is persoonlijk
Goed informatie doorgeven over vervolg trainingen.
Lizeth

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Persoonlijke aandacht
Meer toespitsen of individuele tips geven op persoonlijke problemen/moeilijkheden
Marleen

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Ik vond de training van Anne Formsma echt geweldig
Yogi Heroes
Hilversum