Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
vriendelijke en open omgeving. ideaal leer omgeving
geen mail reclame verzenden aan betalende klanten
arthur blijdorp

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Wij hebben de maatjes cursus gevolgd, wat echt een aanrader is! Samen met Jen zijn we het mindfullness avontuur aangegaan: omgaan met stress, venitleren van emoties en gevoelens en accepteren van dingen zoals ze zijn zonder te oordelen over goed en fout. Wij zijn een ervaring rijker! Jen is een ervaren, aangename en begripvolle trainer met een hele prettige stem. wij hebben de training als totaal niet zweverig ervaren, maar juist als praktische en pragmatsisch waarbij je verschillende handvatten krijgt aangereikt die je dagelijks kan toepassen. Alleen maar lovende woorden, dank voor de fijne ervaring!

Fien

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke en snelle benadering. Fijne laagdrempelige training. Binnen de groep heerste een veilige niet veroordelende sfeer.
Stiltetraining er zeker inhouden: heel waardevol. Tijdens het bespreken van het oefenen thuis wat meer ingaan op voorbeelden uit de praktijk, zodat het wat meer diepgang krijgt

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
De training was heel goed opgebouwd, ik heb enorm veel geleerd en ervaren en zal dit voor de rest van mijn leven meenemen. Bijzonder waardevol.

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
- Veel geleerd. Inhoudelijk sterke cursus.
- Fijne, ongedwongen sfeer, waarin praten mag, maar niet hoeft.
- Intensieve cursus, waardoor het geleerde ook beter blijft hangen.
- Mooie locatie op een handige, centrale plek.
- Blij met het boek dat we bij de cursus kregen!
- Ik had het wel leuk gevonden als er ook wat met filmpjes/uitleg/media werd gewerkt. Over mindfulness zijn zo veel leuke filmpjes te vinden.

- Van tevoren een soort outline van de cursus, met wat wanneer behandeld gaat worden, had ik zelf wel prettig gevonden. Zo weet je wat je kunt verwachten.
Hendertje

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke ontvangst. Cursus heeft voor mij een positieve uitwerking. De leidster geeft geen mening en dat is goed. In zijn geheel is het een cursus die ik zou aanraden in mijn omgeving.
De verblijfsruimte mag wel wat frisser/schoner zijn. Kussens zien er stoffig uit.
Een kleine pauze van ca 10 minuten voor een kop koffie of zo zou prettig zijn.
Margreet Lagerweij
Zaandijk

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Goede snelle service. Vriendelijke trainer die voor je open staat en je echt wilt helpen.

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
+ Goede trainster
+ Professioneel

Kay

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
Er wordt op een fijne manie gesproken, met elkaar omgegaan en we werden behandeld met een aardige en rustige manier. Ik vond de lessen heel rustgevend. Het was een mooie en grote locatie, je had ook niet veel onrust van buitenaf die de sessie verstoorde.
Het was (voor mij) op een erg laat tijdstip. Het eindigde om 22:00 en ik was tegen half 11 thuis. De volgende ochtend ging mijn wekker weer om 6u. Niet dat het heel storend was maar als het eerder was dan was dat fijn geweest.

De locatie was voor in de zomer net iets te warm.

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
Mooie sfeervolle trainingsruimte, centraal gelegen in Utrecht.
Zeer goede mindfulness trainster. De 8 weekse training, als zeer prettig ervaren en veel geleerd.
Yvonne

Gepubliceerd op: 23/08/2018