Website: http://mindfulnessfabriek.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht

Wij geloven dat MindfulnessFabriek kan bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Door jezelf te trainen onder begeleiding van ons team krijg je inzicht in de manier waarop je met jezelf omgaat en leer je afstand te nemen van gedachten en emoties te beheersen. Mindfulness is immers gewoon een vaardigheid die je kunt leren en kunt integreren in je dagelijks leven. Weg van stress.

De MindfulnessFabriek

Pluspunten
Interessante training (Mindfulness plus) waar ik veel heb geleerd en wat ik voor de rest van mijn leven bij me houd!
De inhoud van de Mindfulness plus wordt wat abstract omschreven, op voorhand niet duidelijk dat ACT de methodiek is. Wellicht voor toegankelijkheid, maar wellicht verkoopt deze training door helderheid wel beter.
Chantal

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Interessante materie waar ik wat aan heb gehad.
Zou zo gauw niet weten
Rein

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Hele goede training (Mindfulness plus ACT)
Bijzonder prettige, professionele, vaardige, ervaren, gedreven trainer
Prima locatie en faciliteiten (Noord)
Goed geschreven cursusboek (opbouw en tekst)
Geen!
Mijn verstand zegt: Voor de ultieme perfectie zou je het cursusboek nog eens op een paar rare autocorrecties kunnen nalopen (geen urgentie, zegt mijn verstand dan ook weer :)
Maarten

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Ik heb de mindfulness training gevolgd bij Ad van Knippenberg. De training wordt gegeven in een mooi klooster. Ad is een betrokken persoonlijkheid die zijn kennis en ervaring op een duidelijke heldere manier overbrengt, met daarbij hier en daar een vleugje humor.

De training heeft mij nieuwe inzichten gegeven. Je leert onder andere door meditatie oefeningen, het boek en de presentaties (niet helpende) gedachte eerder op te merken en los te laten en je aandacht te richten op je huidige aanwezigheid. Hierdoor ervaar je meer innerlijke rust en balans, letterlijk meer in het leven te staan en het genieten van het nu. Bedankt Ad, voor je wijze woorden! Eveline Zwerts

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Boek geeft een nuchtere, compacte en heldere kijk op mindfulness. Organisatie is goed. Voldoende online oefeningen (beginners) om te volgen.
De online oefeningen mogen van mij uitgebreider. Ik mis het aan diversiteit/verdieping. Een mindfulness fabriek app zou fantastisch zijn. Ik moest nu 2 extra app installeren om oefeningen te kunnen doen. Ik hoorde bij de begeleide oefeningen achtergrond geluiden en herhalingen die ik als (licht ) storend heb ervaren. Omdraaien van de bladzijde bv. Dus met name verbeterpunten mbt de gesproken begeleiding en de bereikbaarheid van de oefeningen zouden voor mij beter kunnen.
Yvonne
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Betrokkenheid
Oprechte aandacht
Aards
Wat onduidelijkheid over data
Anoniem

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Erg goede training. Ik heb erg veel geleerd en ga hier zeker mee verder. Diederick deed het erg goed. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd op een fijne manier.

Hanneke
Capelle aan den ijssel

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Alles zeer positief ervaren. Blij dat ik deze cursus gevolgd heb.
De locatie is niet top. Beetje kale kantoorruimte

Gepubliceerd op: 11/03/2019