Website: http://www.delijstenfabriek.nl
Adres: Grote Wade 38 3439 NS
Plaats: Nieuwegein

Lijsten, wissellijsten, fotolijsten en baklijsten, zowel standaard maten als maatwerk direct vanaf De Lijsten Fabriek!

Wij leveren zowel aan particulieren als bedrijven. Tevens is het mogelijk om direct je lijst of baklijst te laten inlijsten met een eigen poster, foto of canvas werk.

Ook ophangsystemen en exclusieve lijsten zoals barok en ornamenten lijsten kun je eenvoudig via onze website samenstellen en bestellen. ook met passe-partout!

De Lijsten Fabriek
2007 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Persoonlijk en vriendelijke
Veel kennis van zaken en duidelijk advies
Geen!
A.P. de Bruijne
Houten

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Snelle reacties.
Behulpzaam.
Meedenken en adviseren.
Afterservice na ontvangst.
n.v.t.
Tahnee
Maastricht

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Super snelle en enorm goede service! Meer dan tevreden! Denken mee, leveren snel, reageren snel, vriendelijk en handelen proactief.

Freelancers United

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Ik kreeg twee door mij bestelde lijsten toegestuurd. Van één lijst was de glasplaat gescheurd, waarschijnlijk tijdens transport.
Na melding kreeg ik keurig een nieuwe glasplaat toegestuurd. Prima service.
Arthur
Bavel

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Een webshop waarbij persoonlijk contact via de telefoon of mail erg prettig en klantvriendelijk verloopt. Heel snelle service, Er wordt goed meegedacht m.b.t. maatvoering en wensen.
3 dagen na bestelling werd onze maatwerklijst thuisbezorgd, alles keurig afgewerkt.
Blijkbaar was er ergens een fout gemaakt met het verzenden, want in plaats van 1 lijst kregen we 3 lijsten bezorgd. Uiteindelijk mochten we de 2 overige lijsten kosteloos zelf houden, wat aardig!
Dankjewel!
vriendelijke groet van een supertevreden klant!
De kleuren van de passepartous zijn altijd moeilijk in te schatten als je dit op het scherm van de computer ziet. Vandaar dat ik om een staaltje vroeg en dit werd ook netjes toegestuurd. Hierdoor heb ik een andere keuze gemaakt toen ik de staaltjes bij de muur en afbeelding hield.
Het zou fijn zijn als toesturen van staaltjes standaard altijd mogelijk is en aangegeven kan worden bij de webshop.
Het lijkt me ook dat dit kosteloos zou moeten gebeuren, kleine staaltjes in een kleine verpakking kost niet veel aan verzendkosten. Veel andere bedrijven doen dit ook als extra service. (ik heb dit vaker gedaan via een webshop)
José Heesterbeek
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Mooie, duidelijke website.
Groot assortiment.
Nee, alles perfect geleverd
Ruby
Sittard

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Heel veel keus, we zijn heel goed en prettig geïnformeerd, er is goed meegedacht, en het resultaat is supermooi! Wij zijn 100% tevreden.
Karin
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Denkt heel goed mee !!

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
op locatie geweest en zeer goede hulp bij selecteren van de juiste lijst. ook inlijsten kun je door hun laten doen. prima resultaat. afstemmen van brengen en ophalen van de inlijsting was zeer goed.
bij aankomst voor het afgeven van mijn inlijsting. zag ik niemand. moest even 5 minuten wachten tot er iemand naar beneden kwam. verder helemaal TOP
Marnix

Gepubliceerd op: 20/06/2018