Website: www.delichthoek.nl
Adres: Nollaantje 19 2676bt
Plaats: Maasdijk

Welkom bij De Lichthoek, de online shop voor het complete assortiment van Wellicht Buitenverlichting. Met de producten van Wellicht Buitenverlichting kunnen wij u kwalitatief hoogwaardige tuinverlichting aanbieden, met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat ons uniek maakt, is dat wij alle armaturen direct uit eigen voorraad kunnen leveren door heel Nederland & Belgiƫ.

De Lichthoek

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Snelle levering. Garantie is garantie. Ik kreeg na een telefoontje gewoon een kapot onderdeel toegestuurd, zonder problemen.

Wil
Vianen

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
De lamp voldoet aan mijn verwachtingen. Vooral de poederlak coating is een plus voor installatie aan de kust.
Volgende beschrijving kan beter "De staande buitenlamp heeft een E-27 fitting en is daarmee geschikt voor vrijwel alle type lichtbronnen." In feite is de lamp enkel geschikt voor LED kaars en cilinder lampen met een maximale diameter van 5 cm. De gewone LED peer lamp gaat er niet in.
Joris
De Panne

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Goed product, snelle levering, zou weer bestellen

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Duidelijke communicatie, snelle levering!
Lever meteen ook lampen bij de bestelling
Antwoord De Lichthoek
Beste Coen,

Bedankt voor je beoordeling.

Niet iedere klant heeft de behoefte aan een lichtbron bij zijn lamp en gezien goede ledlampen nog relatief duur zijn, leveren we deze inderdaad niet standaard mee.

Een energiezuinige ledlamp kan tegen een geringe meerprijs wel direct erbij besteld worden. Op deze manier kan iedere klant zelf kiezen en betaald hij niets extra voor iets wat hij niet nodig heeft.

Als de prijzen van ledlampen in de toekomst verder gaan zakken, dan zou het een optie zijn om het wel standaard mee te gaan leveren.

De Lichthoek
Coen
Bladel

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Perfecte afhandeling. De volgende dag in huis en een scherpe prijs. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!
Jacqueline
Nijverdal

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Zeer positieve ervaring. Bestellen ging makkelijk; prijs was mooi laag tov concurrentie en levering binnen paar dagen. Top dus. Extra positief punt: ik ben pro-actief gebeld of ik twee poeren ook voorbewerkt wilde krijgen voor mijn tuinlantaarns. Geen extra kosten, gewoon goede service. Top.
Marc
Twello

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Perfecte en snelle afhandeling van de bestelling. Hoogstaande kwalitiet van de producten.

Dirk
Pulderbos (Belgiƫ)