Website: https://www.delaminaatloods.nl/
Adres: Rijksweg 5 7011 DR
Plaats: Gaanderen

"Klanten behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.”

Noem ons vakidioten, noem ons laminaatliefhebbers. Bij De Laminaat Loods doen we ons uiterste best om altijd de hoogste kwaliteit collectielaminaat te leveren voor webprijzen, met de servicevoorwaarden van een winkel.

Als familiebedrijf vinden wij het de normaalste zaak van de wereld om onze klanten te behandelen op een manier waarop we zelf ook graag behandeld zouden worden. Open, eerlijk en met respect en nooit onverwachte verassingen achteraf.

Onze 5 winkelgaranties
Daarom hebben we onze aanpak verankerd in een vijftal garanties, waar u ons altijd aan mag houden:

Winkelservice voor webprijzen
Wij zijn pas tevreden als u het bent en stellen alles in het werk om u te helpen bij het maken van de beste keuze. Met een collectie van ruim 250 soorten laminaat is dat een behoorlijke uitdaging, daarom is onze service een doorslaggevende factor in ons beleid. Net als ons prijsniveau. Wij leveren altijd tegen de scherpste prijs, ook dat garanderen we!

Eerlijk advies
U krijgt bij ons altijd op voorhand een uitgebreid, kosteloos advies. Zodat u exact weet waar u aan toe bent.

Levertijd: binnen 3 werkdagen in huis
Praktisch al het laminaat hebben wij op voorraad. Mochten wij het onverhoopt niet binnen drie dagen kunnen leveren, dan hoort u dat vooraf.

Antwoord per e-mail binnen 12 uur
Vragen per e-mail beantwoorden wij doorgaan binnen een paar uur, uiterlijk binnen een halve dag. Is het dringend? Bel gerust.

Al onze prijzen zijn inclusief btw
Een bekend ‘trucje’ in laminaatland: prijzen vermelden exclusief btw. Het is ronduit vervelend wanneer ter plekke blijkt dat er nog eens 21% bovenop komt. Bij ons geen verrassingen: alle prijzen zijn inclusief btw.

De Laminaatloods

Pluspunten
- Vriendelijke mensen
- Men neemt de tijd
- Levering oké

Hanneke
Dieren

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Prettige communicatie, goede prijs/kwaiteitsverhouding, nagekomen afspraken over offerte en factuur. Goede afstemming met degene die de vloer heeft gelegd.
Zevenaar

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Pluspunten
Heel vriendelijk geholpen. Stalen mee mogen nemen om thuis een goede keus te maken.

Bestelling was snel compleet, bij het ophalen werd ik zelfs nog geholpen met inladen. Top!
Veldhuizen
Zutphen

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
gemakkelijk bestellen en snelle levering

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
Word goed geluisterd naar wat he wil. Je krijgt goede advies. Ze zijn goedkoper vergeleken met andere. De telefoniste en de bezorgers zijn super vriendelijk. Alles was op tijd en er word contact gehouden met je. Top bedrijf!
Maha Al Sayed
Kortgene

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Diewert
Doetinchem

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
je wordt hier goed en vakkundig geholpen

albert
Hengelo Gld

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Zeer net een eerlijk bedrijf
Hem. Ga zo door
S. Beumer
Ulft

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij de aflevering
Vooral doorgaan !
Theo
Didam

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Super fijn geholpen. Uitstekende service. Helemaal top!

Ans
Pannerden