Website: https://www.delaminaatloods.nl/
Adres: Rijksweg 5 7011 DR
Plaats: Gaanderen

"Klanten behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.”

Noem ons vakidioten, noem ons laminaatliefhebbers. Bij De Laminaat Loods doen we ons uiterste best om altijd de hoogste kwaliteit collectielaminaat te leveren voor webprijzen, met de servicevoorwaarden van een winkel.

Als familiebedrijf vinden wij het de normaalste zaak van de wereld om onze klanten te behandelen op een manier waarop we zelf ook graag behandeld zouden worden. Open, eerlijk en met respect en nooit onverwachte verassingen achteraf.

Onze 5 winkelgaranties
Daarom hebben we onze aanpak verankerd in een vijftal garanties, waar u ons altijd aan mag houden:

Winkelservice voor webprijzen
Wij zijn pas tevreden als u het bent en stellen alles in het werk om u te helpen bij het maken van de beste keuze. Met een collectie van ruim 250 soorten laminaat is dat een behoorlijke uitdaging, daarom is onze service een doorslaggevende factor in ons beleid. Net als ons prijsniveau. Wij leveren altijd tegen de scherpste prijs, ook dat garanderen we!

Eerlijk advies
U krijgt bij ons altijd op voorhand een uitgebreid, kosteloos advies. Zodat u exact weet waar u aan toe bent.

Levertijd: binnen 3 werkdagen in huis
Praktisch al het laminaat hebben wij op voorraad. Mochten wij het onverhoopt niet binnen drie dagen kunnen leveren, dan hoort u dat vooraf.

Antwoord per e-mail binnen 12 uur
Vragen per e-mail beantwoorden wij doorgaan binnen een paar uur, uiterlijk binnen een halve dag. Is het dringend? Bel gerust.

Al onze prijzen zijn inclusief btw
Een bekend ‘trucje’ in laminaatland: prijzen vermelden exclusief btw. Het is ronduit vervelend wanneer ter plekke blijkt dat er nog eens 21% bovenop komt. Bij ons geen verrassingen: alle prijzen zijn inclusief btw.

De Laminaatloods

Pluspunten
Genoeg keus, fijne , eerlijke mensen
Goede vakkennis
Prima communicatie
Ga zo door
Erik en Ellen
Doetinchem

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Met spoed (lees dezelfde dag nog) een vloer nodig, omdat het bedrijf waarbij ik de vloer besteld had niet kwam opdagen. Geweldige service en medewerking van Stephan van de laminaatloods waardoor nog diezelfde dag de door mij gewenste vloer alsnog werd geleverd. Nogmaals dank voor deze geweldige service!!!

Best mevrouw Leenders: Graag gedaan! Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer
Dayenne Leenders
Groessen

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Snelle service, geen problemen na ruilen kapotte trede

Antwoord De Laminaatloods
Dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe look van jullie trap.
Luuk
Heerenberg

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Goede service, veel keus, meedenkende, snelle levering.
Antwoord De Laminaatloods
Dank voor de mooie beoordeling.
Johnny Kniest

Gepubliceerd op: 25/08/2018

Pluspunten
Goed advies waarbij uitgebreid de tijd wordt genomen. Snelle levering en zelfs thuisbezorgd zonder aanvullende kosten. Uitgebreid assortiment en mogelijkheid tot laten leggen laminaat door legservice.
Misschien een koekje bij de koffie? Zonder gekheid kan niets bedenken.
Antwoord De Laminaatloods
Dank voor de mooie beoordeling. Indien u binnenkort bij ons langskomt, zorgen wij dat er een koekje bij de koffie is.
Richard
Aerdt

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
Ruime keuze in het laminaat, behulpzaam personeel. Erg meedenkend en meedenkend met leveren.
Kwaliteit laminaat gaan we volgende week achterkomen met leggen.

Aan te raden voor iedereen die de bouwmarkt laminaat een keer zat is!

Ga zo door.
Niet echt, hooguit dat 't wat rommelig is maar dat heeft ook wel weer wat.
Antwoord De Laminaatloods
Dank voor de feedback. Qua rommeligheid is zeker een puntje waar wij iets mee gaan doen. Mochten er vragen zijn tijdens het leggen, staan wij jullie graag te woord.
Fam Gerrits
Aalten

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Gezellig bedrijf er wordt ruim de tijd genomen voor een goede uitleg.

Antwoord De Laminaatloods
Fijn te horen, zoals aangegeven mochten er nog aanvullende vragen zijn, staan wij jullie graag te woord. Alvast veel woonplezier op jullie nieuwe plek gewenst.
Bas
Zutphen

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Super service, fijn speelplekje voor de kids, dus je kunt op je gemakkie rondshoppen, leuke humor en goed advies!!

Antwoord De Laminaatloods
Fijn dat het advies en onze humor gewaardeerd wordt. Veel plezier met de vloer gewenst.
Patty
Doetinchem

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Goede voorlichting en prettige medewerkers. Snelle levering!

Doesburg

Gepubliceerd op: 02/04/2018