Website: https://www.delaminaatloods.nl/
Adres: Rijksweg 5 7011 DR
Plaats: Gaanderen

"Klanten behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.”

Noem ons vakidioten, noem ons laminaatliefhebbers. Bij De Laminaat Loods doen we ons uiterste best om altijd de hoogste kwaliteit collectielaminaat te leveren voor webprijzen, met de servicevoorwaarden van een winkel.

Als familiebedrijf vinden wij het de normaalste zaak van de wereld om onze klanten te behandelen op een manier waarop we zelf ook graag behandeld zouden worden. Open, eerlijk en met respect en nooit onverwachte verassingen achteraf.

Onze 5 winkelgaranties
Daarom hebben we onze aanpak verankerd in een vijftal garanties, waar u ons altijd aan mag houden:

Winkelservice voor webprijzen
Wij zijn pas tevreden als u het bent en stellen alles in het werk om u te helpen bij het maken van de beste keuze. Met een collectie van ruim 250 soorten laminaat is dat een behoorlijke uitdaging, daarom is onze service een doorslaggevende factor in ons beleid. Net als ons prijsniveau. Wij leveren altijd tegen de scherpste prijs, ook dat garanderen we!

Eerlijk advies
U krijgt bij ons altijd op voorhand een uitgebreid, kosteloos advies. Zodat u exact weet waar u aan toe bent.

Levertijd: binnen 3 werkdagen in huis
Praktisch al het laminaat hebben wij op voorraad. Mochten wij het onverhoopt niet binnen drie dagen kunnen leveren, dan hoort u dat vooraf.

Antwoord per e-mail binnen 12 uur
Vragen per e-mail beantwoorden wij doorgaan binnen een paar uur, uiterlijk binnen een halve dag. Is het dringend? Bel gerust.

Al onze prijzen zijn inclusief btw
Een bekend ‘trucje’ in laminaatland: prijzen vermelden exclusief btw. Het is ronduit vervelend wanneer ter plekke blijkt dat er nog eens 21% bovenop komt. Bij ons geen verrassingen: alle prijzen zijn inclusief btw.

De Laminaatloods

Pluspunten
Goede voorlichting en prettige medewerkers. Snelle levering!

Doesburg

Gepubliceerd op: 02/04/2018

Peters
Gaanderen

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Snelle en vriendelijke service, dienstverlenend, persoonlijk, mooie vloer, snelle levering
- Foto's op de website. Voor een goede online keuze ben je als klant afhankelijk van de foto's op de site. Ik heb even twijfel gehad over de kleurechtheid van de foto's en miste een plaatje met een wat groter oppervlak van de vloer. Dat heeft Esmeralda ter Reehorst van de Laminaatloods goed opgelost door extra foto's te sturen, maar dit is misschien een aandachtspunt voor de website.
- Plakplinten in de kleur van de vloer. Laminaatloods kon plinten aanbieden die in de buurt van de vloer komen, maar niet van precies dezelfde kleur.
Antwoord De Laminaatloods
Hartelijk dank voor uw feedback. Hier gaan wij mee aan de slag. Alvast veel plezier gewenst met de nieuwe vloer
W. Haasloop Werner
Zwolle

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Uitstekende service.

Willem Aalders
Ulft

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Goed en eerlijk advies. Mooi laminaat en goede levering. Zeer klantvriendelijk!

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
Veel keuze, goed advies, mooie prijzen en erg klantvriendelijk!
Doetinchem

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
100% service en dienstverlening. Vakkundige en een warme benadering vanuit het personeel. Met andere woorden zakelijk maar dan met een fijn woonkamer gevoel. Bij dit bedrijf ben je een gewaardeerde klant en niet een zakelijk nummer!!
Geen, gewoon zo door gaan. Jullie doen het top!!
Suraj en Kim

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
- Vriendelijke mensen
- Men neemt de tijd
- Levering oké

Hanneke
Dieren

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Prettige communicatie, goede prijs/kwaiteitsverhouding, nagekomen afspraken over offerte en factuur. Goede afstemming met degene die de vloer heeft gelegd.
Zevenaar

Gepubliceerd op: 28/10/2017