Website: https://www.delaminaatloods.nl/
Adres: Rijksweg 5 7011 DR
Plaats: Gaanderen

"Klanten behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.”

Noem ons vakidioten, noem ons laminaatliefhebbers. Bij De Laminaat Loods doen we ons uiterste best om altijd de hoogste kwaliteit collectielaminaat te leveren voor webprijzen, met de servicevoorwaarden van een winkel.

Als familiebedrijf vinden wij het de normaalste zaak van de wereld om onze klanten te behandelen op een manier waarop we zelf ook graag behandeld zouden worden. Open, eerlijk en met respect en nooit onverwachte verassingen achteraf.

Onze 5 winkelgaranties
Daarom hebben we onze aanpak verankerd in een vijftal garanties, waar u ons altijd aan mag houden:

Winkelservice voor webprijzen
Wij zijn pas tevreden als u het bent en stellen alles in het werk om u te helpen bij het maken van de beste keuze. Met een collectie van ruim 250 soorten laminaat is dat een behoorlijke uitdaging, daarom is onze service een doorslaggevende factor in ons beleid. Net als ons prijsniveau. Wij leveren altijd tegen de scherpste prijs, ook dat garanderen we!

Eerlijk advies
U krijgt bij ons altijd op voorhand een uitgebreid, kosteloos advies. Zodat u exact weet waar u aan toe bent.

Levertijd: binnen 3 werkdagen in huis
Praktisch al het laminaat hebben wij op voorraad. Mochten wij het onverhoopt niet binnen drie dagen kunnen leveren, dan hoort u dat vooraf.

Antwoord per e-mail binnen 12 uur
Vragen per e-mail beantwoorden wij doorgaan binnen een paar uur, uiterlijk binnen een halve dag. Is het dringend? Bel gerust.

Al onze prijzen zijn inclusief btw
Een bekend ‘trucje’ in laminaatland: prijzen vermelden exclusief btw. Het is ronduit vervelend wanneer ter plekke blijkt dat er nog eens 21% bovenop komt. Bij ons geen verrassingen: alle prijzen zijn inclusief btw.

De Laminaatloods

Pluspunten
Goede prijs-/kwaliteitverhouding, uitgebreid en persoonlijk advies waar je iets mee kunt. Mijn vloer is nog mooier dan ik had kunnen denken. Ik kan de laminaatloods iedereen aanbevelen!

Stephanie
TERBORG

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Veel soorten vloeren en je mag gerust een plank mee nemen om thuis te kijken of het staat, daarnaast makkelijk met bestellen en afspraken maken om het pakket af te halen.
Informeer iets meer over rand artikelen. Zo bleek onze ondervloer nog afgetapte worden met aluminium plakband, als we dit geweten hadden hadden we dit mee kunnen bestellen. (nu extra op en neer naar de plaatselijke bouwmarkt, jammer voor ons en jullie)
Marieke
Beltrum

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Snelle service en prima werk

Gerrit van Olst
Etten

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Prima bezorging, Werd gebeld dat 20 min later zou worden.

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Pluspunten
Klant vriendelijk
Kennis van zaken
Veel keus
Diverse Video's over de producten

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
Flexibel, denken met de klant mee en nemen de tijd voor je.
Niet echt, lekker doorgaan zo!
Maurice & Katja
Wehl

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
Vriendelijke mensen, zeer behulpzaam, goede service.
Veel keuze in laminaat. Onze keuze is van goede kwaliteit en voor een mooie prijs.
Laat je niet misleiden door de eerste indruk als je aan komt rijden; de Laminaatloods is een echte aanrader!!

Zutphen

Gepubliceerd op: 30/06/2017

Pluspunten
Ondanks de warmte werd het laminaat gewoon bezorgd.
Het zag er prima uit en de bezorgster was super vriendelijk en behulpzaam.
Ik ben nog nooit zo netjes en behulpzaam ergens geholpen.
Zal ze zeker aanbevelen bij iedereen die laminaat wil aanschaffen.

R.C.Evers
Zevenaar

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Bij mijn oriëntatie voor een nieuwe vloer ben ik als eerste bij de Laminaatloods wezen kijken. De deskundigheid, vriendelijkheid en het ruime assortiment in combinatie met de uitstekende prijzen waarbij mijn oog ook direct gevallen was op een prachtige vloer hoefde ik niet lang te twijfelen om mijn vloer bij de Laminaatloods aan te schaffen. De vloer werd geheel volgens afspraak afgeleverd. Top bedrijf.
John Jansen

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Erg klantvriendelijk, denken mee, geen gladde verkooppraatjes.

de Groot
Lichtenvoorde