Website: http://www.heidesmid.nl
Adres: Halle Heideweg 16 7025 CL
Plaats: Halle

De Heide Smid is de specialist op het gebied van kachels, haarden en schouwen. Daarnaast kunt u terecht voor woonaccessoires, gereedschap, ijzerwaren en alles voor tuin en park. Het bedrijf, met vestigingen in Halle en Duiven, heeft ook haar sporen verdiend als installateur. Het verricht alle voorkomende werkzaamheden, zoals reparaties en onderhoud, in eigen beheer. De kracht van De Heide Smid zit hem in het ruime assortiment kwaliteitsartikelen, de persoonlijke service en een deskundige advisering door het ervaren en vriendelijke team van medewerkers.

De Heide Smid B.V.

Pluspunten
Prima ontvangst en advies, meedenken en ideen aandragen. Uitvoering ook prima ziet er netjes uit zoals we dat gedacht hadden
Michel Frenken
Winterswijk/Meddo

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
-Goede service
-vakbekwaam personeel

Azewijn

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
verkoper komt de afspraken netjes na als er problemen zijn word door hem opgelost .
afspraak tussen de verkoper en mensen op de werkvloer monteurs deze kan veel beter en de monteurs de opdracht bon na lezen en over leg met de klant
Gerrit
Winterswijk

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Goede begeleidingen, uitleg, professionele installatie. Nu nog hopen dat alles werkt (het is te warm om te stoken)
Fred

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Tevreden over het leveren van maatwerk aan ons als klant. We hadden duidelijk in ons hoofd wat onze wens was voor de haard en hier is goed in meegedacht. Ook de plaatsing is vakkundig gedaan, erg tevreden over.
Hoewel de uiteindelijke levering erg snel is gegaan is het fijn om als klant tijdig op de hoogte gehouden te worden van de voortgang van het proces van offerte tot opdrachtbevestiging en planning. Een paar keer gebeld met de Heide Smid en toen bleek dat achter de schermen e.e.a. al wel in gang gezet was, wat prettig is om te horen, maar had een telefoontje gescheeld als klant zijnde als de Heide Smid bijvoorbeeld een update per e-mail had gedaan.
Ellen
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Meedenken in een maatwerkoplossing.
De verwachtingen van de klant in het oog houden. Wij hebben bijvoorbeeld enkele malen moeten bellen wat de status is van offerte tot bestelling.

12/07/2018

Pluspunten
Vakkundig, vriendelijk en geduldig personeel van verkoper en degene die bij je thuis komt kijken of de kachel wel in je woning geplaatst kan worden tot en met degene die de kachel komt plaatsen
Misschien een telefoontje nadat de kachel geplaatst is met de vraag of alles naar wens is, maar dit is alleen een suggestie want wij zijn dik tevreden.
Jan
Wehl

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Prachtige houtkachel, professioneel geïnstalleerd en goed advies vwb luchttoevoer.

Jorien

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk, professioneel en komt afspraken netjes na

Marco van wessel
Didam

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Goede voorlichting, waar uitgebreid de tijd voor werd genomen. De door ons gekochte houtkachel is keurig geïnstalleerd.

peter
zelhem