Website: http://www.debuffettenboer.nl
Adres: Hogebrinkerweg 12 3871 KN
Plaats: Hoevelaken
Telefoon: 0342 - 490047

Wij zijn het adres voor eerlijke ambacht, maar vooral super lekker vlees en huisgemaakte salades.

Alles staat in het teken van de beste kwaliteit en het gemak voor onze klanten. Enige wat u hoeft te doen is een bestelling via onze webshop en de rest regelen wij voor u.

De Buffetten Boer

Pluspunten
Laatste buffetten warm aangeleverd goed heet
Ruim op tijd geleverd
Zeer voldoende eten zelfs bij echte eters.
Optie dessert buffet?!
Peter Rip VanRip events
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Heldere communicatie, vriendelijke bezorging, gemakkelijk en snel geregeld en heerlijk eten!

Anne
Naarden

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Het was een heerlijk stamppotbuffet met alles erop en eraan. Compleet met ouderwets draadjesvlees bij de stamppot. Het was ook lekker gekruid. Geen slappe hap! De hele familie was enthousiast. Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Buffettenboer!
Niet van toepassing!
Karin Rust

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Wát een service!! Klantgericht, meedenkend, pro-actief en recht vanuit het hart! Voor een begrafenis hadden wij een buffet besteld voor 130 man incl glutenvrij en vega. Alles was tot in de puntjes verzorgd, super lekker, warm, mooi neergezet. Afwas wordt vuil weer opgehaald, wat natuurlijk heerlijk is na zo’n dag! Daniëlla, de bezorgster, dacht super goed mee en heeft de beleving geperfectioneerd! Eten was heerlijk; iedere gast heeft nog een bordje mee naar huis genomen zo ongeveer. De gehaktballen en het stoofvlees waren favoriet!!
Wellicht keuzes geven in de portiegrootte per persoon, maar dat zou echt het enige puntje zijn!
Caitlin
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers, zowel telefonisch als de mensen die bezorgen.
Het vlees is echt in te grote stukken.

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
perfect
ik zal het bedrijf aanbevelen
Meijboom
Bennekom

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
erg hoge kwaliteit. komen hun afspraken na en eten is meer dan voldoende.
wij waren dik tevreden, dus geen verbeterpunten.
Jeroen Achterberg
rotterdam

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Na een bericht van levertijd, alles op tijd warm geleverd voor ons gezelschap van 45 personen. Vlees/vis buffet en 1 vega buffet.
Vriendelijke bezorger gaf goede uitleg.
Het eten was voortreffelijk en voor ieder wat wils.
Onze vegetarische gast zei "Ik heb nog nooit zo'n heerlijke vegatarische maaltijd ergens gegeten. Hier heeft iemand gekookt met verstand van zaken."
Kortom het eten smaakte heerlijk.
Maandag werd alles weer opgehaald, volgens de mail ook precies op tijd.
Ook complimenten voor het meedenken.
Een echte aanrader.

JNM
Zoeterwoude

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Wij waren (weer) zeer tevreden over de kwaliteit, de kwantiteit en de levering van het buffet. Door de ruime keuze zit er voor iedereen wat tussen.
Stephan Dekker
Zwaagdijk-West

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Correct en verzorgde bezorg en ophaal service van het buffet en alle toebehoren. Een aanrader voor iedereen die van lekker en makkelijk houdt!!
Geen ge-ouwe..#$@!..r, 't is lekker met "De Buffetten Boer"!
Als tip kan men aangeven de aardappeltjes zelf op te warmen in een oven of Airfrayer, zodat ze lekker (krokant) blijven. Nu worden ze, door het vocht uit de opwarmschalen, zacht/nat, waardoor de smaak ietwat verloren gaat.

De malse varkeshaassaté adviseer ik wat kleiner te snijden (meer als saté). Het bleek dat de mensen de grote stukken vlees als "te groot" ervaarde voor het buffet, waardoor ze "over" bleven. Zonde want ze waren heerlijk.

Verder zaten de scampie"spiesjes"bij ons niet aan spiesjes maar los in het bakje. Hierdoor schepte men gretig op (omdat ze ook zo lekker waren ;-)) en waren ze als eerste op terwijl nog niet iedereen had gehad....voor sommige was dit een teleurstelling die met spiesjes voorkomen had kunnen worden.
PT
Nieuwerkerk aan den IJssel