Website: http://www.debarbecueboer.nl
Adres: Hogebrinkerweg 22 3871 KN
Plaats: Hoevelaken
Telefoon: 0342 - 490047

BBQ pakketten online te bestellen voor een heerlijke, eerlijke en gemakkelijke BBQ.

Onze producten zijn van uitzonderlijke kwaliteit en worden geleverd in Thermoboxen, uw bestelling blijft 12 uur koel.

Dagelijks gratis bezorgd en altijd inclusief top kwaliteit vlees, bbq, bestek en servies, stokbrood, salades en sauzen. En het fijnste is, uw heeft geen afwas, die doen wij!

De BarbecueBoer

Pluspunten
goed contact, goede levering
Vlees was weinig gekruid, wel erg zout. Zou meer gekruid en minder zout mogen
Beeldkracht
Uden

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Alles was netjes verzorgt, op tijd alles gebracht,heerlijk vlees en salades, overal voldoende van.
Wij hebben geweldige zorgelose en gezellige BBQ
gehad.

Petra Rondon

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Afspraken worden nagekomen, eten was goed en voldoende!

C. Lamers-Noordhuizen

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
9 goed en uitstekend verzorgd.
Trienke
Westhem

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
uitstekend vlees en heerlijke verrassende salades voor een geweldig feest! op tijd bezorgd en opgehaald zeker voor herhaling vatbaar dit bedrijf.
geen!
Frank

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Als je besteld dan wordt het ook op tijd geleverd, netjes verpakt en hoef ook nog eens niet af te wassen omdat dat door de bbq boer gedaan wordt. Deze keer een winter bbq en wat was het koud, maar met het heerlijke vlees en lekkere salades maakte ons weer warm van binnen!
Geen enkele!!!
G Schotpoort
Loenen

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Alles top! Maken helemaal waar wat ze beloven. Onze gasten hebben erg genoten van de Winterbarbecue. De goulashsoep bovengemiddeld lekker en de ribeyes zeldzaam mals. Buiten was het koud (-3), de bbq en de reacties hartverwarmend. Volgende keer absoluut weer!

Studio Naft
Oldemarkt

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Super lekker vlees & vis, verrassende salades en een compleet pakket benodigdheden voor de BBQ. Er was een prettige communicatie met de BBQ Boer en een fijne samenwerking met de BBQ chef, dit maakte onze personeels WinterBBQ tot een groot succes!

Maaike
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
We hadden de winterbarbecue besteld, en die was in 1 woord geweldig! Lekker vlees, super stoofpotje, prima soepen en salades. Alle collega's waren enthousiast. Prima prijs/kwaliteit verhouding en de bezorger was op de minuut nauwkeurig op tijd 12.07 uur :-)

Angélique Soeters
Zwolle

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Afspraak is afspraak. Uitstekende kwaliteit. Goed verpakt. Heerlijk. Echt een aanrader.

Hans
Amersfoort