Website: http://www.debarbecueboer.nl
Adres: Hogebrinkerweg 22 3871 KN
Plaats: Hoevelaken
Telefoon: 0342 - 490047

BBQ pakketten online te bestellen voor een heerlijke, eerlijke en gemakkelijke BBQ.

Onze producten zijn van uitzonderlijke kwaliteit en worden geleverd in Thermoboxen, uw bestelling blijft 12 uur koel.

Dagelijks gratis bezorgd en altijd inclusief top kwaliteit vlees, bbq, bestek en servies, stokbrood, salades en sauzen. En het fijnste is, uw heeft geen afwas, die doen wij!

De BarbecueBoer

Monique Venderbos
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Goede informatie vooraf wanneer je het eten mag verwachten, op tijd gebracht en voor elk wat wils. Lekker vlees en salades. Aanrader
zoveel sausjes erbij is niet nodig geweest. Voor 16 personen kregen we 6 flesjes 3 verschillende soorten.
Tilly

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Duidelijk, zeer klantvriendelijk, zeer goede prijs/kwaliteit
Geen. Ik bestel zeker weten nog een keer.
Linda Brouwer
Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Duidelijke website.
Heldere communicatie voor- en achteraf, over de tijd van afleveren en weer ophalen. Een vriendelijke bezorger die de bbq nog in elkaar zette. Kwalitatief goed eten: heerlijke salades en erg lekker vlees. En dat vond ik niet alleen maar ook al mijn gasten. Daar ben ik erg blij mee.
Gewoon zo doorgaan. Top!
Christel van Bergen
VEENENDAAL

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Voor het eerst besteld, collega heeft het aanbevolen, het was geweldig, Ben heel enthousiast, goed verzorgt en fris/vers alles zat erbij en goed verpakt. Iedereen heeft gesmuld er was meer dan genoeg, echt super en je hoeft de afwas niet te doen, heerlijk en klantvriendelijk

Cor Andringa
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
goed vlees, veel verschillende (verse) salades.
zeker het glutenvrij bestelde pakket was goed apart verpakt en veel! ook salades zaten daarbij, broodjes en zelfs het bestek was apart verpakt en met bakschaal zodat het apart op de bbq kan. echt super!
gewoon goed geregeld!
Sandra van den Berg
Odiliapeel

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Zeer goed verzorgd, lekkere salades, goed vlees, meer dan voldoende sausjes, echt top!
Van mijn gasten veel complimentjes gehad, maar die zijn eigenlijk voor jullie
Wat ik, en mijn gasten ook, welke salades zijn vegetarisch en wat is wat aan vlees. Een stickertje erop met wat voor vlees het is, daarmee is dat opgelost.
Dorien
Twello

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Voor mijn examenfeestje de BBQ via De Barbecueboer geregeld. Het feest is een echt feest geworden. Goed en voldoende vlees, frisse en lekkere salades. Een aanrader.
Ga vooral zo door.
Ton

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Kwaliteit vlees, de salades de totale verzorging was perfect! Wij hadden het luxe bbq pakket en het zag er heel goed uit!
Joke Ekkel
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
goede producten, nette afleverservice zetten alles klaar en sluit de bbq voor je aan . veel stokbrood .

Jos Tenwolde
nieuw beijerland