Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
de kennis is goed

Beste Jacques,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat er tijdens de afspraak een goede kennis aan vaardigheid aanwezig is geweest. In de toekomst zien wij u graag terug!
De Appeldokter
Jacques avn Loon Javalo Beheer bv.
Boxtel

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Beste,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens de afspraak. Wij hopen u in de toekomst terug te zien.
Participate

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Komen thuis langs
Probleem snel opgelost

Beste Mats,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alle problemen snel zijn opgelost. Heeft u ons in de toekomst nogmaals nodig, dan horen wij dit graag van u.
Mats

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Vlotte uitvoering van het werk, flexibel met afspraken, goede tips en aanvullingen tijdens het werk
Betere specificatie van prijzen in de offerte
Beter opletten bij het opstellen van de factuur
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat er een vlotte uitvoering en goede tips zijn aangegeven tijdens de afspraak. De verbeterpunten over de prijzen op de offertes en opstellen van de factuur nemen wij hoog op. Wij hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien!

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Snelle service en vakkundige hulp ter plekke

Beste Will,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat er een snelle en vakkundige service is geleverd tijdens de afspraak. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien!
Will

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
goede service ter plaatse, resultaat erg goed

Beste Joost,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Fijn dat er ter plaatse een goede service is verricht en het resultaat goed is. Graag zien wij u in de toekomst weer terug.
Joost
Tiel

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Beste Rian,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed te horen dat alles tijdens de afspraak voorspoedig is verlopen. Wij zien u graag terug in de toekomst!
De Appeldokter
Rian van Loenhout / van Loenhout Bouw B.V.

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Beste,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Fijn dat alles tijdens de afspraak goed is verlopen. Mocht u ons in de toekomst nogmaals nodig hebben, dan horen wij graag van u.

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
De appeldokter is snel en denken goed mee, helaas vertoonde de herstelde dvd player weer 'kuren' toen de appeldokter eenmaal weg was.
factuur specifieker opstellen
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat er goed met u meegedacht is. Wel vervelend dat de DVD player weer kuren is gaan vertonen.
Uw verbeterpunt nemen wij hoog op en zullen hiermee in de toekomst rekening houden.
Graag zien wij u in de toekomst weer terug!

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Beste,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij gaan er vanuit dat de afspraak op een goede manier is verlopen. Heeft u ons in de toekomst nogmaals nodig, dan horen wij dit graag.
StaBreda

Gepubliceerd op: 12/03/2018