Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

Beste Klaas Arjen,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Beste Manon,
Bedankt voor dit mooie cijfer. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Manon de Koning

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
werkt aan huis
geven advies en tips
uitleg van het probleem

Beste Yvonne,
bedankt voor je mooie beoordeling voor het bezoek aan huis van onze Appeldokter. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, dan staan we voor je klaar.
Vriendelijke groet, De Appeldokter

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Beste Rob,
bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je ons aanbeveelt aan anderen! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag.
Vriendelijke groet, De Appeldokter
Rob

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Vriendelijk, geduldig.

Antwoord De Appeldokter
Beste Reinier, bedankt voor je positieve beoordeling. Goed te horen je de dokter als vriendelijk en geduldig hebt ervaren tijdens het bezoek op locatie. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Fabriek in Vorm (reinier Pol)
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Beste Astrid,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, dan staan we voor je klaar.
Vriendelijke groet,
Kin Makelaars Dongen
Dongen

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
snelle reactie, snel een appeldokter geregeld die aan de slag ging voor me en ook nog in de regio, terwijl ik nieuwe klant ben. Appeldokter zelf was bereidwillig en behulpzaam.
Behalve hardware en enige softwarekennis van appelmateriaal, had de appeldokter voor mijn vraagstuk te weinig diepergaande IT kennis. Communicatie en afstemming over ophaalmoment en tijdstippen plus gegevens bewaren van de klant waren niet optimaal.
Beste,
Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat wij je snel hebben kunnen helpen. Jammer dat de service niet geheel is verlopen zoals je had verwacht. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Breda e.o.

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Goed contact
De prijs kwam zeker niet overeen met de offerte die ik had gekregen. Was ruim 100€ meer op de eindfactuur
Beste Menno,
Bedankt voor uw feedback. Vreemd dat er op de factuur een hoger bedrag staat, dan op de offerte. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Menno

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
Vakbekwaam en snel

Goedendag,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Fijn dat alles op een snelle manier is verholpen.
Mochten we u weer van dienst kunnen zijn, graag.

Met vriendelijke groet, De Appeldokter

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Het plannen van een afspraak gaat gemakkelijk. Prettig dat de afspraak thuis is. Goed advies gekregen.
Aan de dure kant.
Wanneer je goed overweg kunt met Apple betwijfel ik of ze jou iets nieuws kunnen leren.
Beste Claudia,

Hartelijk dank voor u beoordeling.
De verbeterpunten worden door gegeven en zo nodig wordt hierover contact met u opgenomen

met vriendelijke groet,
Carla