Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
Mijn eerdere ervaring was supergoed
Job is destijds aan huis gekomen en heeft ons zeer vakkundig geholpen.
echter deze keer is mijn klacht niet opgelost.
de communicatie kan beter.
Telefoniste had bij mijn eerste belletje niet in de gaten wat mijn probleem was. James belde met de gedachte dat hij voor een andere vraag belde.

Afgelopen woensdag weer 1 uur contact gehad maar klacht is niet opgelost. Faktuur lag meteen in de mailbox en ondanks mijn mailcontact (hoopte dat t dan duidelijker zou zijn bij telefoniste) heb ik tot op heden nog geen reactie van De dokter mogen ontvangen. Weet niet waar t mis gaat maar dit lijkt ke niet de juiste gang van zaken.
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Jammer dat de service niet is verlopen zoals u had verwacht. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Van Oorschot
Prinsenbeek

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Uitstekend contact. Goede service. Appledoktsr heeft alles geprobeerd om het probleem op te lossen.
Probleem met internet is niet opgelost na twee uur en diverse pogingen. Daardoor een pittige rekening (en nog steeds een slechte internetverbinding)
Beste Vincent,
Vincent Maas
Dongen

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
vriendelijkheid, bereidwilligheid, gezelligheid
kennis van zaken is onder de maat: dat betreft fotobibliotheek, schijven voor reservekopieƫn, mailpostbussen; het duurde allemaal erg lang; na afloop had de computer nog bijna een etmaal nodig en toen was het nog niet goed. De computer bleef maar melden dat de schijf voor reservekopieƫn vol was. De aangemaakte schijf voor het notebook, genaamd 'lege schijf', bleef op de i-mac een stoorzender.
Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 19/03/2018

05/03/2018

Pluspunten

Problemen worden niet opgelost .
Onderdelen vervangen ja . Prijzig tot niveau van bijna niet meer rendabel .
Bondseafood bv

Gepubliceerd op: 05/02/2018