Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
Snel en hebben kennis van zaken ! Super !

Antwoord De Appeldokter
Mooie beoordeling en prachtige pluspunten, daar zijn we heel blij mee. Bedankt! Met vriendelijke groet, De Appeldokter
Emission Technologies Europe

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Antwoord De Appeldokter
Dag Mitchell, bedankt voor de mooie beoordeling. En fijn dat je ons ook bij anderen wil aanbevelen. Mochten er in de toekomst vragen zijn dan horen we graag van je. Met vriendelijke groet, De Appeldokter

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Duidelijke uit leg op een goede manier

Antwoord De Appeldokter
Dag Jan, inderdaad ook uitleg en tips behoren tot onze service als we op locatie zijn. Fijn om te horen dat het allemaal duidelijk was. Met vriendelijke groet, De Appeldokter
Jan
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 19/03/2019

05/03/2019

Pluspunten
Mijn probleem is helemaal verholpen. Bovendien heb ik weer wat geleerd en tips gekregen. Uiterst vriendelijk geholpen. Ben heel tevreden.
Geen. Gewoon zo doorgaan
Antwoord De Appeldokter
Beste Pam, wat een mooie beoordeling en heel fijn om te horen dat je zo goed en vriendelijk geholpen bent, iets geleerd hebt en ook nog wat tips hebt gekregen. Dat is het fijne van een Appeldokter aan huis, je kunt meekijken en vragen stellen. Met vriendelijke groet, De Appeldokter
PAM
Le Bousquet-d’Orb (FR)

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Deskundig, snelle reactietijd, service aan huis.
Transparantie over kosten wanneer je zelf componenten aanschaft.
Antwoord De Appeldokter
Bedankt voor de mooie beoordeling! We zullen de verbeterpunten meenemen. Met vriendelijke groet, De Appeldokter

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Gaat door tot probleem opgelost is

Antwoord De Appeldokter
Inderdaad, dat is ons streven. Het probleem vinden en oplossen. Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat je ons bij anderen wil aanbevelen. Met vriendelijke groet, De Appeldokter

Antwoord De Appeldokter
Bedankt voor de mooie score, een 10! En heel fijn om te lezen dat je ons ook bij anderen wil aanbevelen. Met vriendelijke groet, De Appeldokter

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Heel prettig en kundig geholpen!

Antwoord De Appeldokter
Dag Karel, prettig en kundig geholpen dat zijn mooie pluspunten. Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, De Appeldokter
Karel Kindermans

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Alexander

Antwoord De Appeldokter
Wat een mooie beoordeling, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service van ons Appeldokter Alexander. Met vriendelijke groet, De Appeldokter
TrainSmart
Gorinchem

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Kennis, klantvriendelijkheid en flexibiliteit

Antwoord De Appeldokter
Beste Jaap, wat een geweldige beoordeling. En fijn dat je ons aanbeveelt bij anderen. Met vriendelijke groet, De Appeldokter
Jaap

Gepubliceerd op: 28/02/2019