Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
Eerlijk advies, prettige behandeling. Maar na vervangen/aanschaf/installeren HDD/Crucial/Corsair bij mijn partner, blijkt de email van het VanGoghHuis niet meer aan te komen, gebeld en helaas geen oplossing. Dat is dan toch wel weer jammer.

Lilian Joosen/Copacabana/StadsGalerij

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Ton
Haaren

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Open, eerlijk advies, meedenken

Beste,
Een 10 ... wauw! Bedankt voor de mooie terugkoppeling. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Klooster Euphrasia
Bloemendaal

Beste Klaas Arjen,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Beste Manon,
Bedankt voor dit mooie cijfer. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Manon de Koning

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
op afgesproken tijd aanwezig, alle tijd voor vragen en meedenken met oplossingen

Antwoord De Appeldokter
Beste Marielle, een hele mooie beoordeling en dank voor de terugkoppeling! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Marielle van der Velden
Loon op Zand

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
prima geholpen

Antwoord De Appeldokter
Beste Frits, bedankt voor de positieve beoordeling! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Frits
Leiden

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Vriendelijk en correct,

Antwoord De Appeldokter
Beste Astrid, een zeer mooie beoordeling! Bedankt hiervoor. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
HairdesignASTRID

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Aandachtig, vriendelijk, hulpvaardig en werkelijk oplossingsgericht.
Zou het niet kunnen verzinnen.
Antwoord De Appeldokter
Beste Yvon, wauw een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Yvon

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Quick in respond
You need to have someone who understand the language the client speaks to avoid miscommunication.
Beste Abeba,
Thank you for your feedback. We will take your feedback with us to improve ourselves. If you need our help again the next time, we would love to hear it. Kind regards, De Appeldokter
Abeka