Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
snelle reactie, snel een appeldokter geregeld die aan de slag ging voor me en ook nog in de regio, terwijl ik nieuwe klant ben. Appeldokter zelf was bereidwillig en behulpzaam.
Behalve hardware en enige softwarekennis van appelmateriaal, had de appeldokter voor mijn vraagstuk te weinig diepergaande IT kennis. Communicatie en afstemming over ophaalmoment en tijdstippen plus gegevens bewaren van de klant waren niet optimaal.
Breda e.o.

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
prettige samenwerking

bymauddesign
oosterhout

Advad Services MP

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Mijn IMac uit 2012 was heel erg traag.
De Appeldokter heeft mij super goed geholpen.
Snel een afspraak ingepland, IMac gerepareerd en geüpgraded en daarna nog op afstand geholpen. Duidelijke uitleg over alles wat handig is als je zelf geen ict-knobbel hebt. Transparant over de kosten. Heel tevreden over deze echte apple specialist.

Juridisch Adviesbureau Vossen

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Goed contact
De prijs kwam zeker niet overeen met de offerte die ik had gekregen. Was ruim 100€ meer op de eindfactuur
Beste Menno,
Bedankt voor uw feedback. Vreemd dat er op de factuur een hoger bedrag staat, dan op de offerte. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Menno

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Beste,
Bedankt voor uw prachtige feedback. Fijn dat alles is verlopen zoals u heeft verwacht van ons. Als wij weer iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij graag van u.

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Mijn eerdere ervaring was supergoed
Job is destijds aan huis gekomen en heeft ons zeer vakkundig geholpen.
echter deze keer is mijn klacht niet opgelost.
de communicatie kan beter.
Telefoniste had bij mijn eerste belletje niet in de gaten wat mijn probleem was. James belde met de gedachte dat hij voor een andere vraag belde.

Afgelopen woensdag weer 1 uur contact gehad maar klacht is niet opgelost. Faktuur lag meteen in de mailbox en ondanks mijn mailcontact (hoopte dat t dan duidelijker zou zijn bij telefoniste) heb ik tot op heden nog geen reactie van De dokter mogen ontvangen. Weet niet waar t mis gaat maar dit lijkt ke niet de juiste gang van zaken.
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Jammer dat de service niet is verlopen zoals u had verwacht. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Van Oorschot
Prinsenbeek

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Aardig en kundig

Beste Sandra,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Fijn dat u op een aardige en kundige manier bent geholpen door onze Appeldokter. Heeft u de hulp de volgende keer weer nodig van ons, dan horen wij graag van u.
Sandra
Wernhout

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Ideaal dat reparaties e.d. thuis worden uitgevoerd

Beste Henk,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed te horen dat u het als prettig heeft ervaren dat de reparaties thuis uitgevoerd worden. Heeft u onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen wij graag van u.
Henk van der Dussen
‘s-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Geen negatieve dus prima
Beste Patrick,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Fijn dat alles goed verlopen is tijdens de afspraak. Mocht u ergens tegenaan lopen of hulp bij nodig hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Patrick
Westmalle