Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
Snel, duidelijk en betrokken om alles an te doen om het problem op te lossen
Geen te melden. Ik ben tevreden
Andrea Blink
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
blij met de APK van mijn iMac. Kan weer een paar jaartjes vooruit. Erg fijne handelswijze.

Jack Bakkers

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
nauwkeurig, goed resultaat, klantvriendelijk
het is niet goedkoop
Hans
Deursen-Dennenburg

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Goede, geduldige hulp.

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Eerlijk advies, prettige behandeling. Maar na vervangen/aanschaf/installeren HDD/Crucial/Corsair bij mijn partner, blijkt de email van het VanGoghHuis niet meer aan te komen, gebeld en helaas geen oplossing. Dat is dan toch wel weer jammer.

Een paar dagen later werkte de externe mail weer wel ! Duurde een paar dagen voor alles weer toegankelijk en opgebouwd was. Met dank aan de Appeldokter voor advies...

Lilian Joosen/Copacabana/StadsGalerij

Gepubliceerd op: 14/12/2018

14/12/2018

Ton
Haaren

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Open, eerlijk advies, meedenken

Beste,
Een 10 ... wauw! Bedankt voor de mooie terugkoppeling. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Klooster Euphrasia
Bloemendaal

Beste Klaas Arjen,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter

Beste Manon,
Bedankt voor dit mooie cijfer. Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Manon de Koning

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
op afgesproken tijd aanwezig, alle tijd voor vragen en meedenken met oplossingen

Antwoord De Appeldokter
Beste Marielle, een hele mooie beoordeling en dank voor de terugkoppeling! Heb je onze hulp de volgende keer nogmaals nodig, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, De Appeldokter
Marielle van der Velden
Loon op Zand