Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

De Appeldokter

Pluspunten
Kennis van zaken. Komen afspraken na. Correct, netjes.

Beste Jeroen,
Bedankt voor uw zonnige beoordeling. Fijn dat alles op een correcte en nette manier is afgehandeld tijdens de afspraak. Wij zien u graag weer terug in de toekomst!
Jeroen
Hrlmond

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Beste,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens de afspraak. Wij hopen u in de toekomst terug te zien.
Participate

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Klantvriendelijkheid, stiptheid in de afspraken en de flexibiliteit.
Geen, zo door blijven gaan.
Beste,
Bedankt voor uw zonnige beoordeling. Goed om te horen dat de afspraak op een klantvriendelijke en flexibele manier is verlopen. Wij hopen u in de toekomst terug te zien!
Wi.lle

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Komen thuis langs
Probleem snel opgelost

Beste Mats,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alle problemen snel zijn opgelost. Heeft u ons in de toekomst nogmaals nodig, dan horen wij dit graag van u.
Mats

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Vlotte uitvoering van het werk, flexibel met afspraken, goede tips en aanvullingen tijdens het werk
Betere specificatie van prijzen in de offerte
Beter opletten bij het opstellen van de factuur
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat er een vlotte uitvoering en goede tips zijn aangegeven tijdens de afspraak. De verbeterpunten over de prijzen op de offertes en opstellen van de factuur nemen wij hoog op. Wij hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien!

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Snelle service en vakkundige hulp ter plekke

Beste Will,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat er een snelle en vakkundige service is geleverd tijdens de afspraak. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien!
Will

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Duidelijke, korte instructie. Ik weet wat ik wilde weten, en daarbij werd ik nog eens geattendeerd op een extra dienst. Grote klasse

Beste Els,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Fijn dat alles goed op een duidelijke manier is verlopen tijdens de afspraak. Heeft u ons in de toekomst nogmaals nodig, dan horen wij dit graag van u!
Els Barnhoorn Uitvaartzorg
Oisterwijk

Pluspunten
Ik raad eenieder ten zeerste af om gebruik te maken van de diensten van de Appeldokter.
Wat een simpele upgrade van mijn Mac had moeten zijn, werd een maanden durende nachtmerrie.

Tijdens de upgrade liet de monteur van de Appeldokter het scherm uit z’n handen vallen, met als gevolg een ster in het scherm.
Later hing het kapotte scherm, dat tijdelijk teruggeplaatst was, ineens uit m’n Mac te bungelen, deed mijn microfoon het niet meer en kon ik bovendien mijn USB poorten niet meer gebruiken.
In totaal ben ik zelf dik 2 werkdagen kwijt geweest aan de extra tijd die die extra reparaties hebben gekost.

Tot mijn stomme verbazing kreeg ik, nadat mijn Mac na 2 maanden eindelijk weer voorzien was van een nieuw scherm, toch gewoon de normale rekening gepresenteerd.
Toen ik hierover klaagde en aangaf dat mij een korting was beloofd, werden de prijzen van de onderdelen ineens een stuk duurder en verzon de appeldokter er ook nog eens onderdelen bij.
In de ogen van de Appeldokter moest ik ook nog eens heel blij zijn dat deze, nadat ik dit bij ze aangaf, van de rekening werd gehaald.
Weer vele telefoontjes en mails later heb ik met veel moeite nog een kleine korting weten te bedingen op de rekening.
Beste Jelle,
Bedankt voor uw feedback.
Jammer dat de service niet is verlopen zoals u had verwacht.
Nu de Mac op orde is hopen wij dat we alles achter ons kunnen laten.
Wij laten onze klanten graag met een prettig gevoel achter, helaas zijn we in uw geval daar verre van geslaagd.
Jelle
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Samen met Berry achter de Imac gezeten i.v.m. wat tragere performance.
Berry heeft de Mac opgeschoond en gecontroleerd op ongewenste zaken.
Ik kreeg van hem een aantal goede tips, die ik heb toegepast.
De Imac is nu een stuk sneller en de irritante draaiende strandbal ben ik zo goed als kwijt.
Ook het netwerk werkt weer als vanouds.
Toppie! Ik ben tevreden.
Beste Ad,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling! Goed te horen dat u samen met Berry eruit bent gekomen voor het sneller maken van de iMac. Mocht u ons in de toekomst nogmaals nodig hebben, dan horen wij dit graag.
Ad
Terheijden

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Persoonlijk; snel; kennis

Beste,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles op een persoonlijke en snelle manier is verlopen tijdens de afspraak. Graag zien wij u in de toekomst weer terug!