Website: www.deappeldokter.nl
Adres: Wijngaardhof 21 4811GV
Plaats: Breda

De Appeldokter is jouw persoonlijke Apple specialist. Wij komen graag thuis of op het werk langs voor persoonlijke ondersteuning bij de installatie en configuratie van je Apple apparaten. Wij zijn ook in te schakelen voor Apple workshops, vragen over de aanschaf van een Mac, of gewoon als je Mac of iPad het even niet meer doet.

De Appeldokter is een specialist die je altijd kan bellen. De Appeldokter is getraind, werkt met goede producten en komt zijn afspraken na. Bekijk onze diensten of neem voor vragen contact met ons op.

2028 keer bekeken

Pluspunten
Vriendelijk
To the point
Laagdrempelig
Bereid tot echt mee denken
Is niet goedkoop
Beste Hester,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Fijn dat u op een vriendelijke manier bent geholpen en bereid zijn om met u mee te denken. Wij nemen uw verbeterpunt mee. Graag zien wij u in de toekomst terug!
Hester Branderhorst
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Beste,
Bedankt voor uw prachtige feedback. Wij vernemen hieruit dat alles tijdens de afspraak spoedig is verlopen. Graag zien wij u in de toekomst terug!
Particulier

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
zeer goed geholpen bij het opschonen en updaten van de p.c door de appeldokter: snel, kundig, correct, praktisch.

Beste Marij,
Bedankt voor uw prachtige woorden en feedback. Fijn dat u op een zeer goede manier bent geholpen bij het opschonen en updaten van uw iMac. Mocht u ons in de toekomst nogmaals nodig hebben, dan horen wij dit graag van u!
Marij

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
snelle reactie op hulpverzoek, probleem opgelost
so far so good
Beste Trudie,
Bedankt voor uw mooie woorden en neem aan dat alles goed is verlopen tijdens de afspraak. Heeft u ons in de toekomst nogmaals nodig, dan horen wij dit graag!
Trudie
Drunen

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
Zeer goede kennis van zaken, zeer attent. Ik heb alleen maar lof mbt de service!
Ik kan niets bedenken.
Beste Harry,
Bedankt voor uw mooie woorden en fijn dat alles goed is verlopen tijdens de afspraak.
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Harry

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Snelle deskundige en vriendelijk hulp.

Beste Peter,
Bedankt voor uw prachtige beoordeling op deze koude dag. Fijn om te horen dat de afspraak op een snelle, vriendelijke en deskundige manier is verlopen. Graag zien wij u in de toekomst terug!
Peter van der feer
Brrda

Beste,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wij vernemen hieruit dat de afspraak goed is verlopen.
Heeft u ons in de toekomst weer nodig, dan horen wij dit graag van u.
Music Dept.

Pluspunten

Problemen worden niet opgelost .
Onderdelen vervangen ja . Prijzig tot niveau van bijna niet meer rendabel .
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Jammer dat de service niet is verlopen zoals u had verwacht. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Bondseafood bv

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
directe respons
uitstekende prestatie
zeer klantvriendelijk
no nonsens!!

Beste Huib,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles bij de afspraak op een uitstekende manier is verlopen. Wij hopen u daarom in de toekomst graag terug te zien!
Huib
Drunen

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Je kan heerlijk op afstand werken
Ik wil contact kunnen opnemen met de persoon die mij heeft geholpen. Iets waarvan wij beiden dachten dat het geluk was is uiteindelijk niet gelukt en werkt dus nu nog niet. Alleen kan ik dit niet naar hem terugkoppelen.
Beste Astrid,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat het u is bevallen om op afstand te werken. Uw verbeterpunt nemen wij hoog op en nemen hierover zo spoedig mogelijk contact op.
Astrid

Gepubliceerd op: 31/01/2018