Website: http://www.ddfd.nl
Adres: Hoog veld 7 6081HB
Plaats: Haelen
Telefoon: 0475-852071

DDFD heeft als doelstelling om de beste service te leveren tegen de schappelijkste prijs. Wij hebben diverse soorten webshops, van erotiek tot consumenten electronica. Wij stellen de klant centraal en proberen onze lat steeds een stukje hoger te leggen.

Waar wij in verschillen van onze concullega's is dat wij onze fouten toegeven, als wij inderdaad een fout maken. Waar gewerkt wordt, wordt ook ook weleens een fout gemaakt. Wij staan ervoor in dat we altijd tot een mooie oplossing komen.

Onze reviews zijn dus 100 % echt, en u mag van ons de beste service verwachten ;-)

Sites die onder ons vallen:

www.bluestrada.nl
www.bdsmkopen.nl
www.glijmiddelkopen.eu
www.eroticsale.nl

DDFD
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Terug naar alle beoordelingen