Website: www.dathuis.nl
Adres: Kastelenstraat 43 1083CB

DatHuis

Pluspunten
Nogmaals veel dank. Een huis kopen en verkopen tegelijk is een uitdaging. Jullie maken de markt transparant, zijn vlot en zeer toegankelijk. Leo en Christien

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Gezin <35 jr
Pluspunten
Unieke informatie die nergens anders zo helder wordt weergegeven

RZ

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Stel 35-55 jr
Pluspunten
De keuze voor een goede makelaar hangt af van veel factoren. Verrast ben ik door het open gesprek met Joel waarin klant centraal staat. Hij nam de tijd en was uiterst transparant.

Nootdorp

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Zeer persoonlijke benadering en goed advies.
Hans

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Single, <35 jr

Gepubliceerd op: 06/06/2017

Single, 35-55 jr
Pluspunten
Geweldige manier om een makelaar te vinden die de buurt goed kent!

Naf
Amstelveen

Gepubliceerd op: 05/03/2017

Gezin <35 jr
Pluspunten
Voor het verkopen van mijn appartement was ik op zoek naar een goede makelaar en advies waarop te letten. Dathuis heeft mij snel en vakkundig wegwijs gemaakt en (onderbouwd) geholpen aan de beste makelaar in mijn buurt. Het was erg fijn om direct persoonlijk contact te hebben met een onafhankelijke tussenpartij.
Ik had graag eerst vrijblijvend telefonisch een intake met de makelaars willen doen. Het is zeer inefficient en achterhaald om fysieke intakes te houden.
Dani

Gepubliceerd op: 22/02/2017

Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Uitermate nette service, vriendelijk, adequaat. Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke website. Zeer prettig in het gebruik.
De informatie over huizen op de website is uitgebreid maar (iig vwb de marktsituatie in Amsterdam) wellicht niet helemaal relevant. De suggestie wordt gewekt dat je via DatHuis een offerte krijgt van de makelaar. Nu werd ik gebeld door een makelaar, die 'van niets wist' en alleen haar telefoonnummer achterliet. Ik ben van mening dat DatHuis meer kan zijn dan een doorgeefluikje van telefoonnummers. Idealiter zou de offerte van de makelaar, toegespitst op de woning die je hebt opgezocht, direct inzichtelijk moeten zijn. Een tussenvorm zou zijn dat de makelaars een algemeen service- en kostenoverzicht aanbieden op DatHuis.
Antwoord DatHuis
Beste Jelle,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij zijn continue onze website aan het verbeteren. Jouw feedback zullen we meenemen in aankomende updates.

Daarnaast zullen we nog eens goed kijken naar onze communicatie met makelaars om onduidelijkheid in de toekomst te voorkomen.

Joel Konijn
Jelle

Gepubliceerd op: 21/02/2017

Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Makkelijk. Communicatie duidelijk.
Jeroen

Gepubliceerd op: 09/02/2017

Stel 35-55 jr
Pluspunten
Goed advies op basis van harde data. Niet zomaar een paar random offertes van verschillende makelaars.
Alleen beschikbaar in Amsterdam
Antwoord DatHuis
Beste Benjamin,

Bedankt voor je feedback. Sinds 8 februari is onze dienst beschikbaar in heel Nederland!

Groet,
DatHuis Klantenservice