Website: https://dampstarter.nl/
Plaats: Maarssen

Verkoop e-sigaret producten

Dampstarter
9.7

Pluspunten
nadat ik een email heb verstuurd met een klacht [omdat ik een elektronische sigaret miste in mijn pakket] werd deze direct behandeld en werd ik zelfs terug gebeld.

Plus punten.
snelle levering
veel betaal mogelijk heden

ook geeft dampstarters informatie welke e sigaret het beste bij u past.
Nadeel.
Pakket dat ik heb besteld was niet compleet.

tip:
wanneer er iets mis is met uw pakket gewoon een email terug sturen of bellen je wordt zo snel mogelijk geholpen.

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten

Ik heb een starters kit gekocht voor 27 euro... het paket is aangekomen alleen zat er in de doos maar 1 vape pen... inplaats van 2... ik ben erg teleurgesteld en dit voelt gewoon als oplichterij want ik heb de starters kit besteld en niet maar 1 vape pen...

Ik heb de vape pen geprobeert er staat made in china op de doos en voelt erg goedkoop aan ook als ik de vape probeer te gebruiken smaakt de liquid naar verbrand plastic of metaal....

Ik raad deze website zeker niet aan aangezien er voor mijn gevoel erg slordig gewerkt wordt met goedkope producten (ik kan natuurlijk nooit zeker weten of het bedrijf nou net een verkeerd artikel naar mij heeft gestuurd maar ik ben er 100 procent zeker van dat de vape pen die ik gekocht heb een chineese ding is dat defect of niet goed getest is )

Ook wou ik het pakket terug sturen maar dat is nergens te vinden op de website hoe dat zou moeten......

08/01/2018

Samer
Valkenburg

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Altijd snel, altijd goed

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede updates via de mail
Jessw

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Bestelling volgende dag geleverd, er ontbrak 1 produkt, erover gebeld en heel netjes opgelost. In eerste instantie wilden ze het produkt nasturen maar ik gaf de voorkeur aan een kortingscode van hetzelfde bedrag en inmiddels heb ik de korting gebruikt bij een volgende bestelling
tip: kortingscode voor bij een volgende bestelling of creditpunten na elke bestelling om te sparen voor een groter kortingsbedrag :-)

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Al een tijdje vaste klant, bestellingen worden snel en foutloos geleverd. 1x was mijn bestelde liquid niet in stock, hebben ze leuk opgelost door mij te bellen en een alternatief voor te stellen. Zal zeker blijven bestellen bij deze shop!!
Klantenkaart zodat vaste klanten af en toe een leuke korting kunnen krijgen.
Sven
Eijsden

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Vriendelijk, voordelig en gratis zenden
Berg Garagedeuren
Noordwijk

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Snel verzonden, Goede klantenservice, goed bereikbaar tot 22.30 elke dag. Problemen worden vlot opgelost, en als je vragen hebt kan je altijd terecht.

Karel
Nijmegen