Website: http://www.cz.nl/
Plaats: Tilburg

CZ
7.9

Pluspunten
Zorgkosten die niet betaald zijn moeten zij eerst bespreekbaar maken met hun klanten. want wat zij doen is alleen maar de kosten hoger gooien en ze brengen je op de hoogte van informatie alleen via de email. als zorgverzekeraar vind ik dat hun verantwoordelijk zijn met de relatie van hun klanten. 5 jaar ben ik verzekerd bij CZ. 2018 heb ik een aantal maanden niet kunnen betalen wegens mij financieel situatie. ik had een betalingsachterstand van 2000 euro die betaal ik nu in termijnen samen met mijn maandelijkse premie zo een 350 euro per maand samen. Nu zit ik gelukkig op 1000 euro resterend. als ik kijk naar deze kosten is de helft incasso en administratie?? We beschermd mijn rechten, wie beschermd de rechten van de consumenten. verzekeraars hebben teveel macht en verzekeraars zoals CZ maken hier zeker misbruik van. Moderne oplichterij!
Alper

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Hans
Kerkrade

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Geweldige service en ziekenfonds.

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten

Some times the employees at the Call help center are not friendly and a bit aggressive. I felt once that the lady does not want to complete the call although I have not finished my questions.
Amr
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Sublieme klantenservice! Inmiddels, vanwege een ortophedisch traject meermaals gesproken omtrent vergoeding, eigen risico, verscheidene zorgverleners en vormen van zorg - keer op keer is het advies buitengewoon sterk. Het advies gaat vaak zelfs verder dan de initiele vraagstelling. Het is in deze tijd exceptioneel een zorgverlener met telefonische helpdesk van deze kwaliteit tegen te komen. Als consument van CZ zorgverzekering ben ik uitermate tevreden en is mijn mening direct het product van de tijd en moeite die CZ in ondersteuning van haar klanten stopt.
Geen enkele.

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten

Wat een trage website. Constant "sorry er gaat iets mis". Eventjes je eigen gegevens inzien...

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten

Als je uit huis gaat duurt het 5 maanden voordat ze het begrijpen dat alles van jouw eigen rekening af moet i.p.v die van je ouders, ook is het geheel moeilijk voor ze om ├╝berhaupt een adreswijziging goed te wijzigen. Wanneer zij een fout maken draai jij er voor op, ook denken ze dat je al het geld van de wereld hebt dus halen ze zonder pardon of belletje/bericht extra geld van je rekening. Gelukkig nu een betere en goedkopere zorgverzekering gevonden.
J
Overijssel

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
snelle verwerking van declaraties
het controleren van die declaraties

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
al uw info is zeer duidelijk.

Joske
Oss

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Ze helpen altijd en zijn erg duidelijk
de maandelijkse kosten wat lager voor de mensen

Gepubliceerd op: 27/12/2018