Website: http://www.cz.nl/
Adres: Ringbaan West 236 5038 KE
Plaats: Tilburg

CZ
6.8

Pluspunten
ik vind het prettig om bij CZ verzekerd te zijn.
zou het niet weten
Johannes W.
Wijk aan Zee

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
goede informatie verstrekking en snel antwoord op vragen
Er mag wel iets meer rekening gehouden worden met de gevolgen van goedkopere medicijnen, voor mijzelf soms een probleem.
Ron
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling declaraties en nota's

Hiddo de Vries
Vaassen

Inge
Riel

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
heldere informatie,
goede kontaktservice,
redelijke premies
betere info waarom bepaalde medicijnen niet meer vergoed worden en er alternatieve medicijnen worden aangeboden.
De apotheek komt steeds vaker met het verhaal:"" die worden door CZ niet meer vergoed""
Dat begrijp ik niet
Nico
Barendrecht

Pluspunten

de actuele informatie die te maken hebben met de kosten naar de zorgverlener alvorens die te betalen. Dus s.v.p. een check mogelijkheid en inzicht in de kosten , Dit kan ervoor zorgen dat ik bewuster met die te maken kosten omga en eventuele fouten kan melden.
wim
rotterdam

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Tot nu toe gaat alles goed.
De prijs we betalen zo veel. dit is straks niet meer te betalen.
Als je niet ziek bent gaat alles goed, maar komen er meer kosten, dan is dit niet meer te betalen, mensen moeten langer thuis blijven wonen, de huizen( verzorgings of verpleeghuizen zijn gedeeltelijk gesloten).
willy
Beverwijk

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Uitbetaling vergoeding

Gerard
Halsteren

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Zorgkantoor CZ speelt graag een spel en zijn als het ze uitkomt compleet context blind. Komt afspraken niet na en stellen alles zo lang mogelijk uit, tot de laatste dag, maar houden je daarvoor aan het lijntje met leugens. Afspraak met ze maken doen ze niet aan. Kan enkel telefonisch. En telefonisch krijg je nooit de juiste personen aan de lijn.
Valt niet te verbeteren.Is namelijk onwil. Toch ga ik denk ik met een begeleider alsnog naar hun kantoor na de vakantie.
Reinier
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Ik ben niet te spreken over de behandelwijze hoe deze zorgverzekeraar CZ omgaat met mijn transgender traject. CZ beperkt mij in de keuze van zorgverleners waarmee geen zorgcontract is afgesloten terwijl in de duurste polis staat dat ze 100% niet gecontracteerde zorgverleners vergoeden, maar wegens onduidelijke redenen geen akkoord verklaring afgeven. Ik zit nu met het probleem dat ik vouwelijke hormonen voorgeschreven krijg maar baard ontharing niet. Het is verminking en ik loop een trauma op. Met de afdeling vergoedingen kwam ik niet tot een oplossing. Ik moet mijn transgender traject dat doorloopt nu opzij schuiven voor een juridisch geschil.
Assertiever omgaan met transgenders

Gepubliceerd op: 26/07/2018