Website: http://www.cvkoopjes.nl
Adres: Blokstallen 2B 4611 WB
Plaats: Bergen op Zoom

CVkoopjes is al ruim 10 jaar uw adres voor voordelige radiatoren, CV-ketels en alles wat daar bij komt kijken.

Dankzij onze jarenlange ervaring in de installatiebranche kunnen wij u bovendien een uitstekend advies geven zodat u tegen de laagst mogelijke prijs de juist aankoop doet!

CVkoopjes

Pluspunten
Correcte en snelle levering van de bestelde producten. Aan de telefoon erg klantvriendelijk .
een onderdeel die ik zelf per ongeluk heb kapot gemaakt is kostenloos vervangen. Erg tevreden over cvkoopjes. Volgende keer zeker weer bij hun bestellen.

Richard
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Zeer prettige aflever afspraken.

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Communicatie over levertijd!

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Snelle levering, ruim assorti

Marc

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Netjes op tijd geleverd, radiatoren netjes verpakt en bezorgd.
Zeer snelle levering toppie

Rhoon

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Bereikbaarheid, kennis van zaken

Jan Holdert

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Op afspraak geleverd, net verpakt en goed functionerend product.

berends
deventer

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Duidelijke website en een snelle afhandeling van een goed product
Zou het niet weten we waren zeer tevreden
Velsen Noord

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Na voor de eerste maal een bestelling geplaatst/betaald te hebben bij CVkoopjes kreeg ik per omgaande een bevestiging binnen. Er was ook een datum geprikt voor aflevering. Op de dag van levering zelf keek ik nog even op mijn account of er misschien een tijd bekend was.
Tot mijn verbazing zag ik dat de status van de order "wacht op antwoord" stond. Na een telefoontje met CVkoopjes kwam ik erachter dat mijn artikel op dat moment niet leverbaar was. Om een of andere duistere reden was het emailtje van CVkoopjes niet bij mij aangekomen met de aanbieding van een gelijksoortig artikel van een ander merk. Dus dat antwoord zou lang op zich laten wachten.
Terwijl we aan de telefoon zaten is mijn order gewijzigd in het geadviseerde artikel en per omgaande verzonden bij CVkoopjes. Tijdens het gesprek had ik alle bevestigingen al binnen. En de volgende dag is mijn bestelling alsnog geleverd. Dat noem ik nog eens SERVICE!! Waar de fout lag is niet bekend maar CVkoopjes heeft dit super opgelost. Snel, vakkundig en correct. Nogmaals dank hiervoor.
Sorry voor de 1 cent winstverlies, het prijsverschil tussen beide artikelen.
PS. Een zeer mooie radiator waar we erg blij mee zijn. Service/vriendelijkheid/prijs/kwaliteit/garantie staan duidelijk zeer hoog in het vaandel van CVkoopjes. Succes met uw firma.
Voor mij zijn er geen verbeterpunten. GA vooral zo door!
Alex van der Most

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Goede snelle levering.
Het retour sturen van een radiator ging ook probleemloos. snelle reactie terug van de klanter service en de eerst volgende gelegenheid kwamen ze direct de radiator ophalen

Sander
Elst