Website: http://www.cvkoopjes.nl
Adres: Blokstallen 2B 4611 WB
Plaats: Bergen op Zoom

CVkoopjes is al ruim 10 jaar uw adres voor voordelige radiatoren, CV-ketels en alles wat daar bij komt kijken.

Dankzij onze jarenlange ervaring in de installatiebranche kunnen wij u bovendien een uitstekend advies geven zodat u tegen de laagst mogelijke prijs de juist aankoop doet!

CVkoopjes

Pluspunten
Goede snelle levering.
Het retour sturen van een radiator ging ook probleemloos. snelle reactie terug van de klanter service en de eerst volgende gelegenheid kwamen ze direct de radiator ophalen

Sander
Elst

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Keurige levering.
Eerder van tevoren een meer exact tijdstip voor de bezorging afspreken. Hoeft niet op de minuut maar binnen een tijdvak van 4 uur zou handig zijn.

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Alles gegaan volgens afspraak, Top..

Paul
Leusden

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Snelle levering erg duidenlijk en een zeer goede service

Johnny
Beuningen

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
zeer goede service. deze mensen van cvkoopjes.nl staan voor hun product. ook Honeywell heeft heel goed geholpen.

Mijn complimenten
de Fabrikant zou met duidelijke installatie instructies kunnen komen. i.v.m. complex systeem is de instructie beknopt en op internet staat een heel veel info maar het niet makkelijk te vinden
Apollo Acupunctuur
Hoorn

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
vorige week een radiator besteld
Heel de begeleiding vanaf dit bedrijf tot en met de levering in onze woning was perfect
als we vragen hadden we dit binnen enkele uren beantwoord De levering wat betreft datum en uur waren tot tevredenheid De radiator werd netjes verpakt en onbeschadigd afgeleverd incl bevestigings materiaal
Een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen klant vriendelijk en scherpe prijs ,
Geen verbeter punten
een tip klanten vinden is gemakkelijk maar klanten houden is belangrijk Hier is nog klant koning
aart
Barendrecht

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle levering door een koerier die met beleid omging met het aangekochte product. Bood zelfs aan de radiator boven neer te zetten.
Eerste levering was niet de complete bestelling, waarschijnlijk door een beperkte voorraad. Echter was de nalevering er ook erg snel, maar het zou wel fijn zijn als dit via de mail wordt gecommuniceerd.
Nick
Helvoirt

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Goede site, goed telefonisch bereikbaar, neemt de tijd voor uitleg, snelle levering, goed materiaal vr een redelijke prijs
Geen verbeterpunten bij dit bedrijf. Mocht ik meer nodig hebben dan bestel ik weer bij dit bedrijf
JSN
Zoetermeer

Klaas

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Prima levering qua snelheid en verpakking.
Ook telefonisch goed geholpen met vragen over toepasbaarheid.
Fijn dat ze met je meedenken.
Eigen baas
Mijnsheerenland