Website: http://www.credexalarmsystems.eu
Adres: A. van Schendelsingel 6 1187vr
Plaats: Amstelveen

Credex is een VEB erkend installateur en leverancier van Jablotron draadloze alarmsystemen. Tevens gespecialiseerd in beveiligingscamera's en toegangscontrole systemen.

Credex Alarm Systems

Pluspunten
- Goed advies
- Goede service na zelf installatie
- Snelle levering ook bij nabestellingen
- Nederlandse site heeft geen betaling mogelijkheid online, Engelse versie wel.
Dmitri

JA-101KR

Leiden

Gepubliceerd op: 15/12/2018

55 jr of ouder
Pluspunten
Mbv goede instructies op de website in korte tijd een koppeling gelegd van het alarmsysteem naar mijn home automation systeem. Super! Zie je bij geen andere partij.

Krijgt zelf volledige controle over het alarm systeem, geen gedoe met achtergehouden codes of abonnementen. Erg prettig.

Daarnaast goede after sales support. Blijven bereikbaar en helpen bij problemen. Had een probleem met een telkens wegvallende buitensirene. Is keurig opgelost door vervanging bepaalde onderdelen door nieuwere versie.

Joost

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Jablotron alarmsysteem
Pluspunten
Snelle service en altijd vriendelijk.
De nazorg is echt TOP!
Jammer dat ik geen twee systemen nodig heb ;-)
GA ZO DOOR!!! Super
FvZ / Frank
Bremen - Duitsland

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Gezin 35-55 jr

Twee jaar geleden een JA-100 Systeem gekocht. Werkt echt super. Ik had na een tijdje door een wissel van SIM-Kaart een probleem met de verbinding. Nu weer helemaal geregeld en up-to-date. Super nazorg. Bedankt.
Pluspunten
Snelle response bij vragen
Flexibiliteit
Nalevering van een batterij was niet bekend. Kwam wel heel snel na hoofdlevering
RK

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Alarmsysteem

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Gezin <35 jr

Gepubliceerd op: 03/12/2018

55 jr of ouder
Pluspunten
Bij Credex een Jablotron JK-110KR Doe-Het-Zelf draadloos alarmsysteem set met LAN aangeschaft voor woonhuisbeveiliging.
Bij de keuze van het systeem had ik bewust gekozen om niet gebruik te maken van een GSM module omdat ik niet aan doorlopende kostenpost voor een mobiel abonnement, al is dat nou ook weer niet zo veel, vast wilde zitten.
Nadeel is wel dat het kabelmodem dat de verbinding met internet onderhoudt wel van een noodstroomvoorziening (UPS) moet zijn voorzien die bij uitval van netspanning het kabelmoden nog enige tijd daarna laat functioneren om de alarmmelding naar de 'alarm server' te versturen.

Na goede voorlichting van de heer Lighthart en de duidelijke documentatie heb ik het systeem geïnstalleerd en werkbaar gekregen.
In eerste instantie gooide het kabelmodem nog wat roet in het eten vanwege door mijzelf eertijds erin aangelegde beperkingen.

Maar met weer de service van de heer Ligthart werkt nu alles naar behoren en ben ik zeer tevreden.

Erik

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Jablotron JK-110KR Doe-Het-Zelf draadloos alarmsysteem set met LAN
Pluspunten
Altijd aanspreekbaar. Prima service. Gedegen kennis.

01/12/2018

55 jr of ouder

Bij Credex een Jablotron JK-110KR Doe-Het-Zelf draadloos alarmsysteem set met LAN alarmsyseem aangeschaft voor woonhuisbeveiliging.
Bij de keuze van het systeem had ik bewust gekozen om niet gebruik te maken van een GSM module, wetende dat ik vast eens vergeet om een abonnement te verlengen en ik niet aan een doorlopende kostenpost, al stelt het niet veel voor, vast wilde zitten.
Nadeel is wel dat het kabelmodem dat de verbinding met internet onderhoudt wel van een stroom/spanningsbron (UPS) moet zijn voorzien die bij uitval van netspanning het kabelmoden nog enige tijd daarna laat functioneren.

Na goede voorlichting van de heer Lighthart en de duidelijke documentatie heb ik zelf het systeem geïnstalleerd en werkbaar gekregen.
In eerste instantie gooide het kabelmodem nog wat roet in het eten vanwege door mijzelf erin aangelegde beperkingen.

t
Sweikhuizen

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Single, <35 jr

Huis alarminstallatie
Pluspunten
Snelle respons met diverse opties bij vragen en binnen enkele dagen is het systeem weer helemaal up to date mede dankzij de hulp van Frank Ligthart.Kortom nog steeds bijzonder tevreden over de after sales ervaring met Credex
Hans
AMSTELVEEN