Website: https://www.cosmania.nl
Adres: Herenstraat 19 1015 BZ

COSMANIA
9.5
20822 keer bekeken

Pluspunten
Een aantal leuke producten zoals de jaarlijkse pouch met minis en fullsize producten. Ze verkopen mijn favoriete parfum.
Weinig leuke aanbiedingen, weinig doorloop van nieuwe aanwinsten, verzending van de fanny pack dit jaar gaat niet goed omdat mijn pakket niet meer gevonden kan worden met track and trace.
Antwoord COSMANIA
Hi Laura, bedankt voor je review! Wat bedoel je precies met leuke aanbiedingen en nieuwe aanwinsten? Wekelijks hebben wij een speciale aanbieding met een merk en we hebben onlangs ook meegedaan aan de Vogue Shopping Night. Daarnaast zetten wij wekelijks nieuwe producten online, die kan je vinden onder het kopje 'nieuw' :-). Leuk dat je de Beauty Box hebt besteld trouwens! Goed nieuws, want hij is zeker niet kwijt! We hebben zo goed mogelijk proberen te communiceren (bij het product, in de nieuwsbrief, op social media en op de bestelbevestiging) dat de box pas 28 november verstuurd wordt. Je zult je box 29 november ontvangen! Als je in de toekomst vragen hebt over je pakketje, dan kun je ons altijd mailen of bellen. Groetjes, Marije en Marce
Laura
ENSCHEDE

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Pluspunten
Gemiddeld
Frans
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Pluspunten
The order arrived at the same day
One product was not correct and they sent it the next day and they said in the email that as an apology they will add something extra in the package but there was nothing extra
Antwoord COSMANIA
Hi there Omar, thank you so much for your review! We are so sorry to hear you did not receive the extra gift we ment to add to your package. Our courier must have forgotten to take it when they came to switch out the product. Could you make a note with your next order so we can add the gift to that package? Kind regards, Marije and Marcel
Omar
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 31/08/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed bestelproces, mooi assortiment.
Ik had verwacht dat ik wel wat meer en grotere relevante proefjes zou krijgen. Was nu teleurgesteld, ik kreeg een paar zielige zakjes van iets onbekends terwijl ik toch voor een aardig bedrag had besteld. Als je voor de nieuwsbrief inschrijft krijg je een proefmonster zonnemiddel alleen toegestuurd als je die code invult. Had ik te laat gezien maar raar dat dat niet automatisch wordt meegestuurd. Beetje karig.
Antwoord COSMANIA
Hoi F! Bedankt voor het reviewen van de producten en onze webshop. Wat jammer om te horen dat je niet blij was met de proefjes. We proberen door middel van samples juist de onbekendere merken onder de aandacht te brengen. Mocht je in de toekomst specifieke wensen hebben qua samples, kun je dit altijd aan ons doorgeven door een opmerking te plaatsen bij je bestelling. Jammer dat je de code was vergeten in te vullen. Maar om je tegemoet te komen, willen we een leuke gift bij je volgende bestelling voegen! Als je dit bij opmerkingen zet, regelen wij de rest :) Veel plezier met alle producten en hopelijk tot snel op cosmania.nl! Groet, Marije en Marcel
Elineland

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
Snelle levering en mooie producten
3 travelsize bij elk product 1 . Iets vergeten in te vullen. Er niet bij. Later nog in een mail gevraagd, helaas. Eigenlijk teleurstelling . Slechte service.
Antwoord COSMANIA
Hoi Ria, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen en dat je blij bent met de producten. Zoals we je al eerder mailden willen we het actie product graag voor je reserveren en bij je volgende bestelling voegen. Hopelijk begrijp je dat we de gift niet kunnen nasturen vanwege de hoge verzendkosten :(. We horen graag of we de gift apart voor je kunnen houden en veel plezier nog met de producten! Groet, Marije en Marcel
Ria
KOOTWIJKERBROEK

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
Zo fijn dat er een product bestaat met deze beschermingsfactor SPF30 en dan ook nog van prachtige natuurlijke materialen. De verpakking is een echt cadeau en een feest om uit te pakken tevens heel leuk is het bijgesloten briefje met daarop een succesvolle boodschap.
Antwoord COSMANIA
Hoi Jet, bedankt voor je enthousiaste review! Leuk om te horen dat je zo blij bent je pakketje van cosmania :) Veel plezier van de producten en tot snel op cosmania.nl! Groetjes, Marije en Marcel
Jet
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Prima service
Jammer dat telkens als je ergens ook maar 1 produkt koopt je lastig word gevallen om een klantbeoordeling in te vullen. Het is crazy, wn irritant elke week al die klantbeoordekingen.
Antwoord COSMANIA
Hi Marie, bedankt voor je review! Heel fijn om te horen dat je blij bent met de service. Wij zijn altijd erg benieuwd naar de meningen en ervaringen van onze klanten, zodat wij ons hierop kunnen blijven aanpassen! Het is uiteraard geen verplichting om een klantbeoordeling in te vullen :-) We wensen je veel plezier met je Jade Roller! Groet, Marije en Marcel

Gepubliceerd op: 07/05/2019