Website: https://www.cosmania.nl

COSMANIA
9.5
20819 keer bekeken

Pluspunten

inhoudelijke info over het product,dus welke ingrediënten zitten er in bijv. cosmetica.
Antwoord COSMANIA
Beste Cornelis, bedankt voor je beoordeling. We kunnen niet helemaal plaatsen wat je bedoelt, aangezien alle ingrediënten bij het product vermeld staan op onze website. Zie hier de link en kijk dan onder het kopje 'werkstoffen': https://www.cosmania.nl/nl/822789/paulas-choice-skin-perfecting-8-aha-gel-100-ml/?pos=217. Over welke schadelijke stoffen heb je het? We horen het graag, zodat we je van uitleg kunnen voorzien. groet Marije & Marcel / COSMANIA
cornelis
NEEDE

Gepubliceerd op: 20/12/2019

Pluspunten

Vraag geen 4€ voor een sample van 1,5ml en dat maar een minuscuul restje uitgedroogd product bevat
Antwoord COSMANIA
Hoi Sandra, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het sample uit was gedroogd bij ontvangst. Je hebt inmiddels een nieuw sample ontvangen en we hopen dat je het deze keer goed kunt uitproberen! Veel plezier nog van de producten en tot snel op cosmania.nl! Groetjes, Marije en Marcel
Sandra
DENDERLEEUW