Website: https://www.cosmania.nl
Adres: Herenstraat 19 1015 BZ

COSMANIA
9.5

Pluspunten
fast delivery, quality brands and good product sizes! I loved the Korres included in the cosmania fanny pack.
The Korres showergels seemed to be dirty on the outside like they have been rolled around a lot and the labels were a bit ripped. If I was giving them as a gift it would have looked a bit bad.
April

Gepubliceerd op: 13/12/2019

Gepubliceerd op: 12/12/2019

Pluspunten
Een aantal leuke producten zoals de jaarlijkse pouch met minis en fullsize producten. Ze verkopen mijn favoriete parfum.
Weinig leuke aanbiedingen, weinig doorloop van nieuwe aanwinsten, verzending van de fanny pack dit jaar gaat niet goed omdat mijn pakket niet meer gevonden kan worden met track and trace.
Antwoord COSMANIA
Hi Laura, bedankt voor je review! Wat bedoel je precies met leuke aanbiedingen en nieuwe aanwinsten? Wekelijks hebben wij een speciale aanbieding met een merk en we hebben onlangs ook meegedaan aan de Vogue Shopping Night. Daarnaast zetten wij wekelijks nieuwe producten online, die kan je vinden onder het kopje 'nieuw' :-). Leuk dat je de Beauty Box hebt besteld trouwens! Goed nieuws, want hij is zeker niet kwijt! We hebben zo goed mogelijk proberen te communiceren (bij het product, in de nieuwsbrief, op social media en op de bestelbevestiging) dat de box pas 28 november verstuurd wordt. Je zult je box 29 november ontvangen! Als je in de toekomst vragen hebt over je pakketje, dan kun je ons altijd mailen of bellen. Groetjes, Marije en Marce
Laura
ENSCHEDE

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Pluspunten
Gewoon de mooie spullen die men verkoopt! Schone huidverzorging beter voor mens en dier!
geen!
ingrid
WASSENAAR

Gepubliceerd op: 07/12/2019

Pluspunten
Snel thuis en mooie producten!

Gepubliceerd op: 07/12/2019

Pluspunten
I got my shipping address wrong, they notice resolved it and I received my FAB products quickly ,..great service. First Aid Beauty products are great.
It’s all good
Grace
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 07/12/2019

Pluspunten
Packaging and delivery as always punctual.
Probably next time a butt more personalized rather than just placing same products for everyone
Eda

Gepubliceerd op: 04/12/2019

Pluspunten
Goede produkten, snelle levering en mooi verpakt

Carine
HAARLEM

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Pluspunten
Vriendelijk en snel.

A.

Gepubliceerd op: 02/12/2019

Pluspunten
Mooie producten, fijn dat er samples worden mee geleverd in het verzenddoosje.

Anne-Marie

Gepubliceerd op: 01/12/2019