Website: www.coolsafety.nl
Plaats: Leusden
Telefoon: +31 - (0)33-3030888

CoolSafety
9.6

Pluspunten
Een bestelling kwam niet binnen. Ik had ze gemaild en ze hebben de bestelling opnieuw verzonden. Uiteindelijk kwam de eerste bestelling ook binnen zodat ik 2 pakketten had. Ik vroeg of ze het extra pakket terug wilde maar dat hoefde niet. Heel aardig.

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten
IK belde vanochtend met de vraag om oogmaskers, ivm de droge ogen (Sjogren) die ik heb, waarvan ik vooral inde nacht last heb, zeker als ook nog de ventilator aanstaat. Er werd onmiddellijk met me meegedacht en ik heb de aanbevolen producten meteen dezelfde dag kunnen ophalen! Wat een vriendelijk en servicegericht bedrijf!! Hartelijk dank!

Mieke
Amersfoort

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Uitstekende service, ook als er iets misgaat met het pakje bij het bezorgen. Top geregeld!

Taco

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Goede communicatie
En een klacht netjes opgelost
Oordoppen zijn top !

Sander
Purmerend

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Ik ben zeer goed en snel geholpen en jullie komen zeer zeker de afspraken naar mij in ieder geval toe na wel zo belangrijk en het is een zeer duidelijke en open wensite

Hennie roelofs
Nijmegen

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Zeer snel
Ook netjes alles via de mail
Verzending
Meer dan 4 dagen op moeten wachten via GLS

De bestelling en communicatie is erg goed
Maar om nu weer een bestelling te plaatsen en te weten dat het weer met GLS word verstuurd houd me tegen.
Wellicht in de toekomst

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Heel fijn geholpen. De meneer dacht goed mee en had zélfs oprecht begrip voor de kleurkeuze van mijn twijfelkont van 7;)

Asper
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 13/06/2019

André
Vlierzele

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten

Beste, Tot op heden hebben wij ons pakket nog steeds niet ontvangen. Op donderdag 23 mei werd het pakket aangeboden, maar wij waren dan helaas niet thuis. Er stak een kaartje in de bus dat ze de volgende dag tussen 9 -12 u terug langs zouden komen. Wij waren gans de dag thuis doch hebben niemand gezien. Ik heb toen gebeld en moest mijn pakket in een afhaalpunt laten toekomen. Ik ging bericht krijgen wanneer mijn pakket er was. We zijn nu al 4 dagen verder en wij hebben nog steeds niets ontvangen. Jullie kunnen hier waarschijnlijk niets aan doen, maar dit is toch geen goede service. Dus ik ben niet tevreden over jullie diensten.

28/05/2019

Pluspunten
Geweldige Service

bino
hoensbroek

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Snelle correcte levering en je krijgt wat je besteld

Alex
Koudekerke