Website: www.coolsafety.nl
Plaats: Leusden
Telefoon: +31 - (0)33-3030888

CoolSafety
9.7

Pluspunten
Breed assortiment
12 februari heb ik een bestelling geplaatst, die volgens de site de volgende dag geleverd zou worden.
Een dag later werd ik gebeld of een bepaald product vervangen mocht worden door een andere maat; vond ik geen probleem, de bestelling zou worden verzonden.
20 februari nog steeds niks ontvangen, dus gebeld; ingewikkeld verhaal over een filtertje dat geassembleerd zou moeten worden.
Deelverzending was wel een optie; fijn dat dat een week later pas verteld wordt als ik nota bene zelf bel. Maargoed, dus daarvoor gekozen.
Nu is het de 23e en nog steeds niks ontvangen.
Samengevat: leuke webshop, goed assortiment, maar de rest is gewoon helemaal kut.
Ik reken erop dat als ik iets bestel, dat ik het uiterlijk binnen een paar dagen kan gebruiken voor een klus en die belofte maakt Coolsafety zelf ook. Nu is de klus allang klaar en komt bijna 300€ aan spullen als mosterd na de maaltijd.
Souman schilderwerken
Zwolle