Website: www.coolsafety.nl
Telefoon: +31 - (0)33-3030888

CoolSafety
9.6

Pluspunten

ikzelf zou mij er eerst van overtuigen of de klant al zijn pakket/goederen heeft ontvangen vo’o’rdat hij een enquête voor zijn kiezen krijgt. tot op heden nog geen goederen gezien!
frank
lutjebroek

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Breed assortiment
12 februari heb ik een bestelling geplaatst, die volgens de site de volgende dag geleverd zou worden.
Een dag later werd ik gebeld of een bepaald product vervangen mocht worden door een andere maat; vond ik geen probleem, de bestelling zou worden verzonden.
20 februari nog steeds niks ontvangen, dus gebeld; ingewikkeld verhaal over een filtertje dat geassembleerd zou moeten worden.
Deelverzending was wel een optie; fijn dat dat een week later pas verteld wordt als ik nota bene zelf bel. Maargoed, dus daarvoor gekozen.
Nu is het de 23e en nog steeds niks ontvangen.
Samengevat: leuke webshop, goed assortiment, maar de rest is gewoon helemaal kut.
Ik reken erop dat als ik iets bestel, dat ik het uiterlijk binnen een paar dagen kan gebruiken voor een klus en die belofte maakt Coolsafety zelf ook. Nu is de klus allang klaar en komt bijna 300€ aan spullen als mosterd na de maaltijd.
Antwoord CoolSafety
Beste Souman Schilderwerken,

Wat ontzettend vervelend dat je ervaring met ons niet is verlopen zoals je hoopte. Ik wil daar graag iets aan doen. Daarom heb ik de laatste maanden een paar keer geprobeerd je telefonisch en per mail te bereiken, maar dat is jammer genoeg niet gelukt.

Ik hoop alsnog met je in contact te komen en de kans te krijgen om je CoolSafety-ervaring naar een hoger niveau te tillen. Zou je ons willen bellen op 033-3030888 of mailen op info@coolsafety.nl?

Ik hoop snel iets van je te horen.
Souman schilderwerken
Zwolle