Website: www.coolsafety.nl
Plaats: Leusden
Telefoon: +31 - (0)33-3030888

CoolSafety
9.7

Pluspunten
Super shop! Goede prijzen , snelle levering. Verkeerd bestelde (maat) producten , werden opnieuw toegezonden voordat ik de retourzending zelfs nog maar op de post had gedaan!

Twan
Druten

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Nette en bijzonder snelle mail afhandeling. Goed product, erg blij met de Jippie oorbescherming voor mijn dochter.
Wellicht onderdelen los verkrijgbaar maken, om te kunnen vervangen.
Ingeborg
NIJKERK GLD

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Prima service. Goede klachtafhandeling
Zeer slechte levering. Wacht al een week op mijn bestelling!! Netjes opgelost. Ik zou wel kiezen voor een andere vervoerder
H. ARKEMA
Enschede

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten

Zeer slechte levering. Wacht al een week op mijn bestelling!!

Enschede
26/01/2019

Pluspunten
Beste Coolsafety crew,
Heb daarnet jullie levering al thuis ontvangen. (BESTELNUMMER: 3178396)
Prachtig werk ! Gisteren besteld en vandaag al in huis.
Nog beter nieuws: de filters passen perfect op de DIN40 schroefdraad mijn volgelaatsmasker, en dichten perfect af bij de onderdruktest,
iets wat met de Rd40 schroefdraad van Dräger waarschijnlijk niet het geval zou geweest zijn.
Bedankt voor jullie advies, de goede tips en jullie extreem snelle levering.
Ik kom zeker nog bij jullie terug.
Michel Van Ginneken
Wilrijk, België

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
snelle levering
niet duur
ruilen en retouren geen probleem
Mogelijk optie tot tonen prijzen inc btw voor particulieren
Ben
Assen

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Uitgebreid gamma met prima filters en snelle oplossingsgerichte communicatie per mail, chat en telefoon.
Het CRM systeem voegt nog niets steeds alle communicatie samen van één enkele klant.

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Uitgebreid gamma en snelle reacties.
Slechte ervaring met deze webshop. Naar mijn gevoel drijven ze de prijzen op van zodra er interesse blijkt.

Ik vraag prijs voor het bedrukken van helmen en krijg dit via de chat "Voor de helmen betaal je X euro ex BTW - Inclusief helmen met draaiknop, bedrukking en verzending”.
Later blijkt dat een foutje en zijn de helmen dan toch weer niet inbegrepen. OK, kan gebeuren..

Ik stuur later via mail het logo en maak in 2 mails melding dat er 2 kleuren in het logo staan (visueel ook zichtbaar). Ik krijg bevestiging van de prijs als reactie op mijn mail met 2 kleuren met daarbij nog enkele andere items.
Ik bevestig en een dag later komt er een melding dat ik moet bijbetalen voor de 2de kleur. De opleg voor het 2de kleur is dan nog eens een stuk duurder dan de prijs voor 1 kleur.

09/01/2019

Pluspunten
Ze antwoorden super snel op berichten en mails en hebben me altijd met veel geduld verder geholpen. Mijn bestelling was op een dinsdag geplaats vanuit België en donderdagmiddag was mijn bestelling al voor de deur. Super toffe klantenservice!! & bieden vele voordelen

Flutura
Antwerpen

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Snelle en goede service

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Floris Hofman