Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Coolblue.nl
21935 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Snelle en goede service, tevens goede uitleg voor aanschaf
Bart
Zwijndrecht

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik heb nooit problemen met coolblue. Hun zijn erg duidelijk in wat je krijgt en wanneer je het krijgt.
Karlijn
Hengelo

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Fast delivery!
None
Oliver
UK

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Service prima en veel keuze aan producten.
Mijn creditcard is geweigerd. Terwijl hier niets mee aan de hand is. Ik heb daar zelf inzage in namelijk! Dit vond ik teleurstellend.

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Was altijd een frisse nieuwe club met vriendelijke behulpzame mensen die oog hebben voor de klanten. Na een recente tegenvaller en de daaropvolgende contacten met klantenservice helaas moeten concluderen dat de frisheid er wel vanaf is. Nu is ook Coolblue primair gericht op het interne proces en zorgen dat de regels gevolgd worden. Klant wordt daarbij uit het oog verloren.
Slechte afhandeling eerdere klacht. Tot dan toe was Coolblue mijn 'goto' webwinkel en zocht ik eerst bij Coolblue. Kon ik het daar krijgen, dan kocht ik het daar. Tegenwoordig vergelijk ik weer webwinkels, en koop ik alleen bij Coolblue als ze het elders niet (op voorraad) hebben. Bevalt eigenlijk wel prima, loop op deze manier regelmatig tegen aanbiedingen elders aan.
Antwoord Coolblue
Beste Willem-Jan,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Vervelend dat het anders loopt dan in het verleden. We worden groter, maar de klant staat nog steeds voorop. Jammer dat jij dat nu niet ervaart. Wij werken elke dag aan een ultieme klantbeleving. Wij hopen dat je dit snel weer ervaart.

Coolblue
Willem Jan

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Correcte en snelle bezorging, er wordt niet moeilijk gedaan over het retourneren. Kortom een heel fijn en goed bedrijf.

positief is dat er niet moeilijk gedaan
n.v.t.
Theo
Veelerveen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering, goede klantenservice
Monique
Wormerveer

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ja, heel blij mee. Snelle levering en klein tijdvak. Top!
Esther

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snel, betrouwbaar en op tijd. Goed geïnformeerd over de voortgang. Vind de teksten die ze gebruiken ook top. Lekker gewoon. Hou ik wel van.
Bram
SCHIJNDEL

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Supersnel.
Stephan
ENSCHEDE