Bedrijfsgegevens

Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010-7988999

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Coolblue.nl
totaal score
9.3
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
32226 beoordelingen (12 maanden)
111573 beoordelingen (totaal)
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
84% (27159)
13% (4070)
1% (456)
1% (267)
1% (278)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
groot assortiment
uitgebreide informatie op website
goede vergelijking verschillende producten
snel geleverd
meestal scherpe prijzen
mooie winkel met super service
Verbeterpunten
niet altijd de laagste prijs
Remco
Den Ilp

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: Ja
3
Pluspunten
Zeer slecht komen levering niet na door een interne fout en schepen je vervolgens af met een tegoedbon van €10,00 en gaan er van uit dat je maar weer een dag vrij neemt.
Verbeterpunten
Los interne fouten klant gericht op.
Antwoord Coolblue
Beste,
Ik snap dat het erg vervelend is als je pakket vertraging op loopt. Ik zie dat je in de tussentijd al contact hebt gehad met ons over deze kwestie. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Kees
Zaandam

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Geen! Waardeloze service, ik ga hier nooit meer iets bestellen!
Verbeterpunten
WAARSCHUWING!!!!!

Bestel geen witgoed of andere producten bij Coolblue!! Heb zo'n beetje driekwart van mijn inboedel bij Coolblue besteld, omdat ik het op tijd in huis wilde hebben. Alles was op tijd besteld, maar toen het bezorgd moest worden bleek dat het pakket spoorloos verdwenen was in het magazijn. Ik kon mijn geld niet terugkrijgen, omdat er een heel onderzoek gestart moest worden. Hierdoor een week lang in huis gezeten zonder koelkast, wasmachine, droger, gasfornuis, stofzuiger, pannen, koffiemachine, noem het maar op.

Alle leveringen zijn nog steeds niet geleverd en dit komt ook niet meer. Inmiddels zo'n 20 keer gebeld/gemaild met de klantenservice, en nog steeds is mijn geld niet teruggestort. Ik wil per direct mijn geld terug, wacht hier nu al 2 weken op!

Klantenservice laat ook niks meer horen. Jullie zijn een vaste klant kwijt en zal er voor zorgen dat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn van jullie waardeloze service.
Antwoord Coolblue
Beste meneer Slenters,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je baalt van de levering dat niet heeft plaatsgevonden. Het is een verschrikkelijke situatie om in te zitten wanneer de bestelling vrijwel je hele inboedel bevat.

Natuurlijk willen wij jou zo snel mogelijk helpen en de status van het pakketonderzoek controleren. Je hebt per direct het volledig aankoopbedrag te ontvangen gezien de producten niet zijn geleverd. Ondertussen heb je jouw klant ook bij het Managementteam bekend gemaakt. Wij helpen je daar graag verder.

Met vriendelijke groet,

Coolblue
Ex klant
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: Nee
5
Pluspunten
Levertijd, klantenservice
Verbeterpunten
Laat me vooropstellen: altijd goede ervaringen met Coolblue gehad hiervoor en dat ook laten horen, maar het volgende is echt wel een puntje.

Een product gekocht wat samen met een ander product hoort te werken. Nu had één van de producten geen update gehad (vanuit de fabriek), waardoor de andere het dus ook niet deed. Hier kwam ik achter na twee pijnlijk lange avonden. Twee avonden die ik graag aan m'n scriptie had willen spenderen, maar daar had ik het apparaat voor nodig waar die twee producten in horen. Misschien voor Coolblue eens advies om te kijken naar de mogelijkheden, om zoiets niet in de toekomst met andere producten te laten gebeuren.

Vervolgens contact gehad via de telefoon, wat trouwens prima werd opgelost.
Antwoord Coolblue
Beste meneer Van der Veen,

Wat verschrikkelijk om te lezen dat je 2 dagen kwijt bent aan het installeren van het product en de pogingen tot het uitvoeren van updates. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Op basis van jouw e-mailadres hebben wij jouw bestelling teruggevonden.

Er is een productspecialist ingeschakeld om de beschikbare updates te controleren. Helaas bleek dit niet mogelijk waarop wij een omruiling hebben aangeboden voor een nieuwer model. Wij hopen dat wij in de toekomst wel de nodige informatie vanuit de fabrikant ontvangen.

We hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Coolblue
Wouter
Meppen

Gepubliceerd op: 09/10/2018
Aanbeveling: Ja
Chrissy
Buchten

Gepubliceerd op: 08/10/2018
Aanbeveling: Ja
4
Verbeterpunten
Afspraak word niet na gekomen. Eerst word er netjes gebeld dat het product niet bezorgt kan worden wegens schade maar een dag later komt het ook niet. Zelf er achter aan gebeld. Moet ik weer een dag wachten. Krijg ik de belofte dat het voor 12 uur bezorgt word. Krijg ik de volgende dag een sms'je dat het pas 21 uur word. Wie bezorgt en installeerd een wasmachine nou om 21 uur. Tevens veels te lange wachttijd bij de klantenservice. Die niks voor mij kunnen doen behalve valse beloftes maken.
Antwoord Coolblue
Beste mevrouw Belliot,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We begrijpen dat de niet nagekomen belofte voor teleurstelling zorgt. Het spijt ons dat de omruiling na de mislukte levering niet voor 12 uur 's middags is uitgevoerd.

We hebben privé een e-mail verstuurd met een uitleg voor de situatie. Voor jouw gewenste tijdvak was het capaciteit bereikt waardoor een ochtendlevering niet meer mogelijk was. Voor het ongemak hebben wij een €25,- voucher aangeboden.

We hopen dat jouw volgende bestellingen wel direct zonder beschadigingen worden geleverd. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten.

Met vriendelijke groet,

Coolblue
Tamara Belliot
Groningen

Gepubliceerd op: 08/10/2018
Aanbeveling: Nee
10
Pluspunten
Snelle levering, groot assortiment, complete productinformatie, goede klantenservice. Alles geeft je het gevoel dat Coolblue je wil helpen.
Willem
Barendrecht

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Snel geleverd en een prima service. Zonder problemen de wasmachine aangesloten en de droger er boven opgezet ondanks dat dit best lastig was.
Service zoals het hoort te zijn!
Carsten
Nieuw- en Sint Joosland

Gepubliceerd op: 29/09/2018
Aanbeveling: Ja
9
Pluspunten
Mijn eerste bestelling bij Cool Blue, het product werd dezelfde dag nog verzonden. Een dagje later gearriveerd dan vermeld (anders 5 sterren) maar netjes op de hoogte gehouden via sms en mail door zowel Cool Blue als PostNL. Ben zeer tevreden over het verloop en de aankoop. Zekers een aanrader, helemaal top
Verbeterpunten
Nvt
Tevreden Klant
Arnhem

Gepubliceerd op: 29/09/2018
Aanbeveling: Ja
8
Pluspunten
snelle levering, top klanten service
Verbeterpunten
zelf gaan monteren ipv uitbesteden aan derden. Communicatie van deze partij valt namelijk wat tegen, en dit past niet bij jullie bedrijf.
Jordy
Silvolde

Gepubliceerd op: 23/09/2018
Aanbeveling: Ja
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer