Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Coolblue.nl

Pluspunten
On time delivery and kind delivering staff.
Due to the rush when installing the machine, a rupture was made on the sheet of the vinyl floor. None of the staff mentioned the damage although being very visible and obvious.
Manuel

Gepubliceerd op: 10/09/2019
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!1
Mario
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 09/09/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
- Snelle diensten
- Vriendelijke personeel (installateur)
- Goede prijzen
- Installateurs moeten flexibeller zijn en niet alles snel willen afhandelen i.v.m. tijd. Bij mij konden ze de wasmachine niet installeren i.v.m. met een korte waterafvoerslang.
- Klant beter informeren of attenderen over zaken dat hij/zij niets erover weet. Bijv. de lengte van de waterafvoerslang e.d.
- Dit kan d.m.v. duidelijk aan te geven dat er (eventueel) meer moet wordt betaald bij kiezen voor een langere waterafvoerslang dan de standaard 1,5 meter. Daarom moet de klant goed meten wat is de juiste lengte dat hij/zij nodig heeft.

Mijn wasmachine kon niet worden aangesloten want de waterafvoerslang te korte was. Ik had een van minimaal 2 m nodig. De installateur wilde niet wachten dat ik een nieuwe ging ophalen om de hoek (10 min rijden heen en weer). Dus ik moet jullie opnieuw laten komen en hiervoor extra betallen, terwijl het voorkomen kon worden als ik geattendeerd zou zijn gewest over de juiste lengte van de waterafvoerslang,
Julio

Gepubliceerd op: 09/09/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Juiste levering van het product
Levering door de chauffeur ronduit slecht. Wij wonen in een appertement 3 hoog, chauffeur belt aan om de stofzuiger te leveren. Echter is deze erg lui aangelegd en leverd de stofzuiger onder bij de kapper af en wil dan vertrekken. Aangezien wij beide 84 en 85 jaar oud zijn kunnen wij de grote doos met de stofzuiger niet naar boven dragen. Ik heb de chauffeur gevraagd om de doos na boven te dragen, deze stapt dan vervolgens uit en brengt de door met een lang gezicht naar boven. Coolbue pretendeert dat de bezorgers alles netjes afleveren, bij ons echter niet !
LJ
MAASTRICHT

Gepubliceerd op: 08/09/2019
Aanbeveling: Nee
Het bedrijf maakt mooie reclame maar het product werd bij mij afgeleverd aan de voordeur door post.nl en geen aansluiting of medeneming van oude apparatuur
H.Visser
Driebergen

Gepubliceerd op: 06/09/2019
Pluspunten
Communicatie. Informeer klant als levering niet op tijd komt. En volg dan instructie van klant op. GEBEURT DUS NIET!!
J
Nootdorp

Gepubliceerd op: 01/09/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Niet
Bereikbaarheid, doen wat beloven...
Helmond

Gepubliceerd op: 31/08/2019
Aanbeveling: Nee
Als je iets beloofd bij een bestelling. Maak het dan waar!
Meinte
Doetinchem

Gepubliceerd op: 31/08/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Onwijs net bedrijf. Goede bezorging!
Geen tips.
Lisenka