Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Coolblue.nl

Heb een laptop besteld en kreeg na twee dagen te horen dat deze niet meer leverbaar was. Vervolgens gebeld en bleek dat deze laptop toch leverbaar zou zijn en hiervan een bevestiging ontvangen. De laptop zou de volgende dag worden geleverd. de volgende dag geen laptop geleverd en een dag later gebeld met Coolblue. Coolblue gaf aan dat de laptop inderdaad niet meer leverbaar was, ondanks de toezegging van twee dagen eerder!

Ze boden geen alternatief en de gezien de grote vraag naar deze laptop die ik besteld had, zou de prijs hoger worden. Ik moest maar wachten tot deze laptop weer leverbaar was en dan tegen een hogere prijs kopen!

Daarna kreeg ik ook nog een mail om de ontvangen laptop terug te sturen, terwijl de laptop nooit heb ontvangen. Ben benieuwd hoe moeilijk het wordt om mijn geld terug te krijgen?
Beste,

Wat naar om te lezen dat de levering van jouw nieuwe laptop niet doorgegaan is en dat deze ook niet leverbaar blijkt te zijn. Het is niet de bedoeling dat wij onduidelijk zijn in onze communicatie. Uiteraard hadden wij samen met jou naar een mooi alternatief kunnen kijken. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail met jouw ordernummer te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? We zien jouw reactie graag tegemoet.

Adri
Weert

Gepubliceerd op: 12/12/2017
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Was in de beginjaren goed en vernieuwend
Coolblue moet terug naar de basis.
Deze week 70 km heen en terug naar Groningen gereden om de Emporio Armani Connected Smartwatch ART5000 te bekijken. Volgens website op voorraad. Hulpje zei dat hij de doos niet micht openen. Ik moest dus €419 uitgeven zonder te mogen zien. Gisteren dus maar besteld met idee, indien niet mooi stuur ik hem terug. Melding gehad dat hij om 09:30 in Groningen klaar zou liggen. Weer 70 km heen en terug naar Groningen gereden. In totaal dus 280km! Na k
wartier wachten, mededeling tot ie niet binnen was gekomen... Dus maar bij Gassan besteld €65 goedkoper....
En nooit meer een KOEL BLAUWTJE lopen!

Daarna een antwoord van Coolblue op deze recentie waar je dan weer niet op kan reageren: "Bij ons gaat ook wel eens wat mis" !!!
Zo'n antwoord maakt het alleen maar triester.
Beste Charles,

Wat onwijs naar om te moeten zien dat het reserveren van je horloge geen succes bleek te zijn. Dat verwacht je natuurlijk niet wanneer je bij ons koopt. Helaas, gaat er zelf bij ons weleens wat mis, maar feedback zoals de jouwe zorgt ervoor dat we elke dag een beetje beter kunnen worden. We vinden het mooi om te zien dat je nog wel bent geslaagd in je zoektocht. Hopelijk, weten we je in de toekomst wel te verblijden met een perfecte levering en een glimlach.

Charles
Joure

Gepubliceerd op: 08/12/2017
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Was in de beginjaren goed en vernieuwend
Terug naar de basis.
Deze week 70 km naar Groningen gereden om de Emporio Armani Connected Smartwatch ART5000 te bekijken. Volgens website op voorraad. Hulpje zei dat hij de doos niet micht openen. Ik moest dus €419 uitgeven zonder te mogen zien. Gisteren dus maar besteld met idee, indien niet mooi stuur ik hem terug. Melding gehad dat hij om 09:30 in Groningen klaar zou liggen. Weer 70 km naar Groningen gereden. Na k
En nooit meer een KOEL BLAUWTJE lopen!

08/12/2017

Beste Vito,

Wat onwijs vervelend om te zien dat je ervaring met ons zo negatief was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling wanneer je bij ons een bestelling plaatst. Gezien de beslissing om een toelichting in jouw review achterwege te laten, is het voor ons onmogelijk om een inhoudelijke reactie te geven. Mocht je nou toch nog vragen hebben, kun je ons altijd bereiken via onze klantenservice.

Beau

Gepubliceerd op: 08/12/2017
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
top service !
Aviad

Gepubliceerd op: 07/12/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Voorspelbaar betrouwbaar.
Willem-Jan
Goedereede

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Prima service, nadat een airfryer van Tristar mij slecht beviel, kon ik deze gewoon omruilen tegen een Philips. Geen moeilijk gedoe over ruilen en bijbetaling. Top geleverd!!!Top service!!! Bedankt hiervoor.
Wim

Gepubliceerd op: 30/11/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle bezorging, gebruiksvriendelijke website en een perfecte klantenservice!
Thijs

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer duidelijk bij bestellen van product. Na bestellen is het product goed te volgen vwb levering. Ik had verkeerd model besteld en had niet meer de originele verpakking. Nadat ik het goede model had geleverd heb ik deze verpakking gebruikt om verkeerde model terug te sturen. Deze verpakking was niet helemaal geschikt omdat product andere afmeting had. Desondanks hebben ze dit geaccepteerd en had ik het geld 2 dagen later al weer terug ontvangen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik ook nog een anzichtkaartje met een leuke tekst dat ze hopen dat het nieuwe model wel naar tevredenheid werkt. Grote klasse !!!!
Henk
Balkbrug

Gepubliceerd op: 24/11/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
snelle levering, en goede producten

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Gepubliceerd op: 19/11/2017