Adres: Zoom 22G 9231DX
Plaats: Surhuisterveen

Computer-bestel.nl

Pluspunten
Niet Duur, goede duidelijke website en goed product.
Reageren op de ingevulde informatie bij de betaling.
Differentiëren van kwaliteit van ervaring en kwaliteit van het product bij de beoordeling.
Kennis en vakmanschap kan een klant niet echt beoordelen als ze gewoon de pc die ze besteld hebben thuis krijgen zou ik denken.
Antwoord Computer-bestel.nl
Beste Angelo,

Dank voor je review!

Je bestelling is inderdaad één dag te laat geleverd en dat vinden we vervelend!

Ook hebben we helaas een kabel vergeten te plaatsen in jouw systeem waardoor we deze kabel naar jouw toe hebben moeten zenden zodat je de 2de harde schijf kon gaan gebruiken.

Voor deze ongemakken willen we jouw onze excuses aanbieden voor het ongemak!

We hebben ons best gedaan om je zo goed mogelijk telefonisch en per email te assisteren.

We zullen jouw ervaring hier binnen het team bespreken om voortaan onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.

Voor nu wensen we je veel plezier met je mooie workstation en mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we ze graag!
Angelo Huige
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Niet Duur
(Behoorlijk) Later leveren dan aangegeven bij aankoop, hier ook niets over laten horen. Niet reageren op email.
Er wordt beweerd dat er goed doorgecheked wordt maar ik ontving een PC waar er helemaal geen datakabel tussen de HDD en het moederbord was aangesloten, alleen een stroomkabel. Behoorlijk basis zou ik zeggen. Bij vragen niet goed lezen, geïrriteerd aan de telefoon en moeizaam op email reageren.

Bergen op Zoom
17/05/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke site met informatie, goed telefonisch te bereiken voor vragen. Scherpe prijzen.
Iets meer informatie over welke componenten gemonteerd worden zou fijn zijn. Er zit redelijk wat verschil tussen GPU’s etc wat betreft merken.
Corné.

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Snelle levering en een hele goede prijs in vergelijking met andere shops

Julian
Echteld

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten
Eindelijk een goede gamepc gekocht en besteld bij Computer-bestel.nl. Mijn oude pc had ik bij game.nl gekocht en dat was destijds een budget pc. Levering was daar sneller. Maar als ik eerlijk ben wacht ik liever een paar extra dagen zodat je samengestelde pc met beleid in elkaar gezet gaat worden. Hiervoor dus een dikke pluim. Had alleen wat ongeduldige zorgen met de leverdatum ivm werk zodat ik iets kon regelen voor thuis. Bellen is lastig om in contact te komen maar gelukkig via de mail zo goed als gelijk antwoordt. Ook hier een dikke pluim voor.
De site is goed en duidelijk, Je kunt heel makkelijk je pc vinden of samenstellen. Ook al heb je er geen verstand van, je komt er altijd wel uit. Houd wel je winkelmand in de gaten hahaha.

Betaling ging vlekkeloos en de volgende dag (avond bestelling) netjes via de mail een bevestiging geghad dat de betaling goed verlopen is. Dan is het wachten op de mail dat de pc verzonden is. Helaas zat t weekend er tussen. Haha. Maandag avond kon ik alles netjes volgen via track en trace.

Kortom alles is piek fijn in orde.
1 min punt. Telefonisch bereikbaar op werkdagen tot 18:00 uur. Als je belt dan krijg je een antwoordapparaat dat niemand aanwezig is en bereikbaar zijn op werkdagen tot 18u. Belde ruim voor die tijd. Gelukkig via de mail wel goed geholpen.
Dennis

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Snelheid
Betere verpakking van de systemen, nu zitten ze gewoon in de doos van de behuizing. Op zich niet erg maar kan bij bepaalde cases minder goed gaan. daarnaast is het echt een superservice
Mo
Venray

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Tolga
Gent

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
De prijs is reëel.
1. Levertijd: Anderhalve week voor een bestelling is onacceptabel, waarbij meerdere malen beloftes zijn gedaan dat de bestelling er aan zou komen.
2. Service: Een klant anderhalve week laten wachten, beloftes niet nakomen en van het kastje naar de muur gestuurd worden is niet de beste manier om een klant tevreden te houden. Daarbij werd tegemoet gekomen, waarbij iets extra's bij de bestelling gedaan. Hier is opzich niks mis mee, maar dat er alleen een (gesponsorde) muismat voor een bestelling van 1300 euro af kon, geeft ook aan dat het bedrijf niet echt een klant is koning mentaliteit heeft. Maar goed, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, en ik ben blij dat er in ieder wel aan gedacht werd.
Antwoord Computer-bestel.nl
Beste Jan-Willem,

Helaas hebben onze gemiddelde levertijd van 3 dagen niet behaald. Door Pasen heeft je bestelling er 5 werkdagen over gedaan om bij je aan te komen. Hiervoor onze excuses.

Ter compensatie hebben we je een gratis muismat(t.w.v. 15 euro) aangeboden als kleinigheidje. De computer markt heeft erg kleine marges en heel veel speelruimte om te compenseren is er dan ook niet.

Ik vind het jammer dat je onze kwaliteit een score geeft van een 3, aangezien we onze focus leggen op onze kwaliteit. Ik snap aan de hand van jouw ervaring deze score dan ook niet.

Uiteraard ben je vrij om je product kosteloos retour te sturen. Wij storten met alle liefde je aankoop bedrag dan terug.

Johan van Computer-bestel.nl
Jan-Willem

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Klantenservice aardig enwat helpt goed, pc netjes in elkaar gezet. Heel erg mooi geworden
Ik kan mij geen verbetering bedenken.
Jorrit

Gepubliceerd op: 21/04/2018