Adres: Zoom 22G 9231DX
Plaats: Surhuisterveen

Computer-bestel.nl

Pluspunten
-Goede spullen
-Vriendelijke en duidelijke communicatie
-Goede website
-Probleem (zie rechts) goed opgelost
Nog een beetje beter luisteren naar de klant, bij de bestelling was aangegeven dat dat er meerdere harde schijven ondergebracht moesten worden, bij de aflevering miste een paar specifieke kabels om dit mogelijk te maken.
Fred
Abcoude

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Voeding van de PC was defect. Binnen 5 dagen PC terugontvangen met nieuwe voeding onder garantie.
Goede communicatie, reactie en handelen.

Dennis
Amstelveen

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit en super tevreden met de spullen die ze verkopen in de winkel!
Meer spullen aanschaffen zoals videokaarten, RAM schijven ect. zodat jullie een grotere marge hebben in de computer wereld.
Kevin
Rijnsburg

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
- Duidelijke communicatie over levertijden en dan alsnog een snelle levering!
- Goede levering van PC, niks aan op te merken, want er was niks stuk en de PC zat goed in de doos verpakt.
- Nog steeds plezier van diezelfde PC die ik een jaar terug bij dit bedrijf heb gekocht, zonder ooit iets hoeven te resetten.
- Goede prijzen.
- Aardig personeel dat echt hun best doet om er voor de klant te zijn en goede kwaliteit te leveren.

Lucas
Maurik

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Na lang wikken en wegen over waar ik mijn PC zou bestellen, gekozen voor dit bedrijf. En absoluut geen spijt! Helder en vriendelijk personeel. Ondanks drukte zat de PC binnen de afgesproken levertijd in elkaar en kon ik hem ophalen.

Daar ook nog onverwachts een VR experience afgenomen, we wisten niet dat zij dit hadden. Ook een echte aanrader. PC ziet er machtig vet uit, absoluut vakmanschap.

Jennifer
IJmuiden

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
-Veel aandacht voor het wegwerken van draden, en dus een mooie build leveren.
-Voordelig.
-In verhouding met grote online warenhuizen, hebben ze trots in hun werk.
-Als iemand zegt dat hij temperatuur erg belangrijk vindt, is het jammer als de (op de reference card na) meest matig gekoelde 1080 in zijn systeem komt. De kaart vliegt naar de 82 graden in een paar minuten, en ik wilde juist een koel systeem, daar heb ik al de andere componenten voor gekocht (pasta, cpu koeler, kast koelers enz. )
Antwoord Computer-bestel.nl
Beste Davy,

Dank voor je beoordeling en goed om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe computer!

Wij doen altijd ons best om elk systeem te voorzien van een goed gekoelde videokaart.

Aangezien we met veel verschillende uitvoeringen van videokaarten werken is het verstandig om van te voren eventuele wensen met betrekking tot de uitvoering van de videokaart door te geven. Dan kunnen wij hier rekening mee houden. Dit hebben we ook aangegeven om onze site onder het kopje videokaart.

Mocht je toch een andere uitvoering van jouw videokaart in jouw systeem willen dan hoor ik het graag, dan kunnen we deze altijd nog ombouwen.

Johan van Computer-Bestel.nl
Davy
Wassenaar

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Bijzonder gunstige prijzen, veel keuze mogelijkheden. Snelle reactie bij vragen en duidelijke antwoorden. Na levering van pc bleek dat men i.p.v. een interne cardreader een externe had geleverd. Hij bleek niet in de kast te passen. Hierdoor kwam ik USB sloten tekort. Na een snelle mailwisseling werd direct een oplossing aangeboden die volkomen voldoet. Ook enkele andere kleinigheidjes werden direct verholpen. Ben zeer tevreden over de service.
Ik weet niet of het bij mij een uitzondering was maar levering duurde iets langer dan men zou vermoeden als men de website bezoekt. Misschien gewoon wat minder beloven dan valt het ook niet tegen als het wat langer duurt.

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Niet Duur, goede duidelijke website en goed product.
Reageren op de ingevulde informatie bij de betaling.
Differentiëren van kwaliteit van ervaring en kwaliteit van het product bij de beoordeling.
Kennis en vakmanschap kan een klant niet echt beoordelen als ze gewoon de pc die ze besteld hebben thuis krijgen zou ik denken.
Antwoord Computer-bestel.nl
Beste Angelo,

Dank voor je review!

Je bestelling is inderdaad één dag te laat geleverd en dat vinden we vervelend!

Ook hebben we helaas een kabel vergeten te plaatsen in jouw systeem waardoor we deze kabel naar jouw toe hebben moeten zenden zodat je de 2de harde schijf kon gaan gebruiken.

Voor deze ongemakken willen we jouw onze excuses aanbieden voor het ongemak!

We hebben ons best gedaan om je zo goed mogelijk telefonisch en per email te assisteren.

We zullen jouw ervaring hier binnen het team bespreken om voortaan onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.

Voor nu wensen we je veel plezier met je mooie workstation en mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we ze graag!
Angelo Huige
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Niet Duur
(Behoorlijk) Later leveren dan aangegeven bij aankoop, hier ook niets over laten horen. Niet reageren op email.
Er wordt beweerd dat er goed doorgecheked wordt maar ik ontving een PC waar er helemaal geen datakabel tussen de HDD en het moederbord was aangesloten, alleen een stroomkabel. Behoorlijk basis zou ik zeggen. Bij vragen niet goed lezen, geïrriteerd aan de telefoon en moeizaam op email reageren.

Bergen op Zoom
17/05/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke site met informatie, goed telefonisch te bereiken voor vragen. Scherpe prijzen.
Iets meer informatie over welke componenten gemonteerd worden zou fijn zijn. Er zit redelijk wat verschil tussen GPU’s etc wat betreft merken.
Corné.

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Snelle levering en een hele goede prijs in vergelijking met andere shops

Julian
Echteld