Adres: Zoom 22G 9231DX

7.9

Luite
Genemuiden

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
snelle levering en goed bereikbaar
Juiste informatie geven over hoe windows 10 geinstalleerd moet worden. Wij hebben ruim 12 dagen op een pop-up zitten wachter terwijl het uiteindelijk via instellingen moesten aanpassen. Jammer dat dit niet meteen tijdens 1 van de telefoongesprekken is aangegeven.

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Goede computer keurig afgeleverd echt een aanrader

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
snelle levertijd.
Zeer snelle reactie op emails en telefoontjes.
goede prijs-kwaliteit verhouding.
groot aanbod componenten

Jules
Gent

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
snelle levertijd
Service
kwaliteit
hulp of afstand
snel tot een oplossing komen

Gent
01/08/2017

Pluspunten
De prijs is zeer goed met de geleverde kwaliteit. Andere websites vragen veel meer voor dezelfde computer. Toch blijven computers die zijn samengesteld op een site redelijk duur.

De levering ging heel vlot. Ik werd netjes op de hoogte gehouden. De medewerkens weten veel over computers en hebben mij keurig geholpen.
Ik heb een paar keer een bericht achter gelaten toen je niet live met iemand kon chatten. Echter heb ik hier nooit reactie op gehad.
Antwoord Computer-bestel.nl
Bedankt voor je review!

Tijdens de vakantie periode zijn we wat minder vaak aanwezig op de chat. Wel beantwoorden we elke gestelde vraag via onze website chat.

Weet je zeker dat je geen mail in je spambox nog hebt staan?

Johan van Computer-Bestel.nl

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
Goed product, het werkt
Mijn bestelling werd laat geleverd, niet dat dit erg is. Maar hou de klanten op te hoogte al komt het later aan, dit scheelt voor beide partijen.
Antwoord Computer-bestel.nl
Beste Yari,

Helaas kampen we op dit moment met een tekort aan videokaarten op de wereldwijde markt. Dat wordt veroorzaakt door de Bitcoin Hype.

Videokaarten zijn daardoor lastig te verkrijgen. Dit is niet alleen bij Computer-Bestel.nl, maar ook bij alle andere computer aanbieders.

Afgelopen week hebben we al onze klanten hier op de hoogte van gesteld die hierdoor een langere levertijd ervaren dan je normaal van ons mag verwachten.

Jouw bestelling is van 2 weken terug geplaats en daar hebben we helaas dit niet bij gecommuniceerd.

Mijn excuses voor het ongemak! Dit hadden we sneller moeten communiceren.

Nogmaals dank voor je review en mocht je nog vragen hebben dan horen wij ze graag.

Johan van Computer-Bestel.n
Y
Castricum

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Drie weken geleden gebruikt gemaakt van de dienst op Computer-Bestel.nl bij het samenstellen van een Game PC. Vooraf gekeken naar de beste oplossingen hiervoor aangezien deze dagen meer webshops bezig zijn bij het op maat bouwen van een systeem en in de prijs/kwaliteitsverhouding sterk van elkaar verschillen.

Na goede verhalen gehoord te hebben over Computer-Bestel.nl had ik besloten om mijn systeem door deze heren te laten bouwen.
Het betalen ging vlot en na bestelling kreeg ik vrij wel direct een bevestiging terug over de mail dat mijn bestelling goed is ontvangen en er begonnen kon worden aan de bouw van het systeem.

Enig nadeel: de consument wordt niet tot nauwelijks op de hoogte gebracht van vorderingen van de bouw van het systeem of wanneer er complicaties optreden.
Zo zou er een mail verzonden zijn dat de grafische kaart later kwam, deze mail heb ik nooit ontvangen waardoor er verwarring staat over levering en vordering. Dit werd vrij wel direct opgelost na contact over de mail.

Gelukkig is dan ook de communicatie naar deze webshop toe goed en ontvang je in de meeste gevallen binnen 2 uur antwoord op vragen en bij drukte binnen een tijdsbestek van +/- 2 dagen.

Ook voor advies op maat bij het samenstellen van het systeem geeft de contactpersoon van Computer-Bestel.nl je duidelijk antwoord waar je aan toe bent.

De zending van de Game PC was goed verpakt en bevat alles wat je nodig hebt! Handleidingen, drive CD roms, extra bekabeling. Uitstekend!
Voordelen
+ Goede communicatie naar klanten toe (binnen 2 uur - bij drukte binnen tijdsbestek van +/- 2 dagen);
+ Advies op maat (vragen over de samenstelling, componenten die gekozen zijn, RAID-configuraties e.d.);
+ Goede verzending, mooi en stevig verpakt;
+ Plug&Play geen ongemakken na verzending;

Ik zie veel potentie in deze webshop en merk aan de reviews dat er meer behoefte is aan openheid/transparantie. Ik zou dan ook de volgende wijzigingen doorvoeren voor een gestroomlijnd proces:
+ Geef medewerkers een iPad en ontwikkel een webapplicatie (of gebruik controlepaneel webshop) waarin de status van een bestelling gewijzigd kan worden (Ontvangst, Bouwen (fase 1/2/e.d.), Verzending);
+ Laat medewerkers a.h.v. iPad online checklist maken en geef hierin openheid aan de consument wanneer een component ontbreekt e.d. (hang een ID/factuur ID aan bestelling in klantenpaneel en geef klanten toegang tot de checklist in .PDF formaat);
+ Laat medewerkers a.h.v. iPad interne notities maken bij een bestelling onder de factuur die alleen voor medewerkers leesbaar zijn en externe die leesbaar zijn voor de klant zelf (component laat geleverd, fout configuratie)
+ Laat medewerkers binnen de checklist aan de hand van testen afvinken wat er werkt en creëer hier meer openheid in naar de klant toe;
+ Werk aan de hand van SMTP met E-mailmeldingen en geef klanten de keuze om bij elke wijziging aan de chcklist op de hoogte gehouden te worden;

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Snelle service en mij voorzien van goed advies. Kortom: Aanrader!
Johan
Heerenveen

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Zelf heb ik talloze systemen geassembleerd, dit is echter al weer wat jaren terug.
Mijn nieuwe PC kunnen samenstellen dmv de online systeem configuratie op de website.
In eerste instantie met de insteek, zelf assembleren. Echter - zou dit betekenen dat ik mij weer moest verdiepen met de ins and outs die hier bij komen kijken, daarnaast is mijn garantie op de onderdelen en het systeem nu gewaarborgd door computer-bestel.
Uiteindelijk nadat ik ook in gesprek ben gegaan - mijn configuratie enigszins herzien. Mijn doel was een goede betaalbare basis te maken voor de HTC Vive.
Nu is betaalbaar een relatief begrip - maar wat ik graag wil illustreren is;

- voor ca 1000~ euro een systeem laten assembleren
- dit systeem nu een aantal weken in gebruik en is goed geschikt voor de HTC Vive
- in een later tijdsbestek upgrade ik de CPU, gebruik ik SLI, extra geheugen en misschien ook een SSD. Afhankelijk van mijn wensen en .. financiën.
- mijn supersampleScale (steamvr.vrsettings) wil ik ook hoger kunnen zetten zonder verlies in framerate, maar betreft ook een instap model, maw een goede prijs/kwaliteit verhouding
- door de kennis van zaken bij de heren heb ik zelfs meer mogen leren over VR, dit terwijl ik ook goed de details volg op reddit, TribalInstincts (youtube) enz.

tl;dr
Ik ben blij met mijn aankoop!

Gepubliceerd op: 09/07/2017