Adres: Zoom 22G 9231DX
Plaats: Surhuisterveen

Computer-bestel.nl
8.1

Pluspunten
Duidelijke website, snelle service en nette prijzen.

Femke
Grave

Gepubliceerd op: 16/12/2017

Pluspunten
Fijne website om een pc mee samen te stellen. Duidelijke info.
Extra tweede harddisk besteld, deze was wel gemonteerd maar niet toegewezen aan het Windows OS. Was niet als drive zichtbaar.
(Computerbeheer Format extra unit en drive letter toewijzen).
Beste Aren,

Dank voor je review!

Normaliter mag je van onze geleverde systemen verwachten dat de (extra) harde schijven ook geformatteerd en toegewezen zijn. Helaas is dit bij jouw computer over het hoofd gezien. Gelukkig ben je hier zelf uit gekomen!

Ik heb de desbetreffende computer assembleur en eindverantwoordelijke hierop aangesproken. Dit is een belangrijke stap in onze eindcontrole en ik vind het dan ook belangrijk dat dit voortaan beter wordt gecontroleerd.

Ik hoop dat je ondanks dit incident toch heel tevreden bent met je geleverde systeem! En mocht er toch nog iets zijn waar we je bij kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op.

Johan van Computer-bestel.nl
Aren
IJsselstein

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Snel geleverd en goede ondersteuning voor vragen etc. Voor een leuke prijs.
Ik had een case met een doorzichtig zijpaneel, hier zaten bij de levering krassen op aan de binnen kant van het glas/plastic , beetje jammer. Verder zat 1 case fan los maar die kon ik gemakkelijk zelf terug zetten.
Beste Thijs,

Fijn om te horen dat jouw GamePC voldoet aan je verwachtingen en dat je tevreden bent over onze prijs(laagste prijs van de Benelux).

Wel vervelend om te merken dat de ventilator los hing in de kast en dat hierdoor schade is ontstaan. De onlangs vernieuwde koelers zitten steviger bevestigd en zullen dit probleem moeten voorkomen.

Wat betreft de schade schade, dit lossen wij graag voor je op! Neem je dan even contact met ons op?

Johan van Computer-Bestel.nl
David

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Communicatie verliep vlot, order liep vertraging op door grote drukte, waar begrip voor is. De pc zelf word pas uitgpakt met kerst :( maar ik verwacht geen problemen :).
alles kan altijd beter volgend sommigen, niet direct grote verbeteringspunten op te merken. Filiaal dichter tegen Belgiƫ misschien?
Lode Rijmenams
Viersel, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
de pc ziet er mooi uit en kan bijna alles op ultra settings aan, er zijn genoeg uitbreid mogelijkheden.
om te beginnen de levertijd, die duurde 8 werkdagen ipv 3, dit kwam door de black friday sale alleen was dit niet doorgegeven, toen ik de pc binnen kreeg hing de fan van de cpu koeler door de kast en toen ik mijn kast openmaakte zag ik dat er doordat de fan tijdens de verzending heen en weer ging, er krassen op het raam waren, dit is erg jammer en zou opgelost kunnen worden door luchtzakken in de pc te doen zoals dat ook bij andere bedrijven gedaan wordt.
Beste Thijs,

Fijn om te horen dat jouw GamePC voldoet aan je verwachtingen.

Jammer dat we niet onze normale levertijd hebben kunnen waarmaken. Ook al was de levering binnen 5 werkdagen(8 dagen), toch was dit langer dan gecommuniceerd(3 dagen).

Hiervoor onze excuses voor het ongemak.

De meeste BlackFriday orders, hebben we op tijd mogen afleveren. Jouw GamePC kwam helaas niet goed door te testen en moest iets langer bij ons verblijven.

Ook de loshangende Fan is vervelend om te horen! De onlangs vernieuwde koelers zitten steviger bevestigd en zullen dit probleem moeten voorkomen. Mocht je toch schade hebben dan lossen wij dit graag voor je op! Neem je dan even contact met ons op?

Johan van Computer-Bestel.nl
Thijs

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Snelle en prettige communicatie
indien je het afhaalt, wordt er door hunzelf contact gezocht om een afspraak te plannen.
Goede kwaliteit.
Nog niks..
Frank
Drachten

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Duidelijke communicatie. Goede voorlichting

Marcel Schafstad
Kampen

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Uitstekend, persoonlijk en gericht, zowel per email als telefonisch, advies. De bestelling, zoals besproken en maatwerk, was geen probleem. Levertijd, zeker gezien de wensen, was beter als verwacht zelfs. Aangesloten, aangezet, en vanaf dat moment probleemloos draaien. Top!

VGA
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Zeer goede technische kennis
Hele goede adviezen

Gepubliceerd op: 06/12/2017