Aanmelden: Ruim 8.000 bedrijven en webshops gingen u voor.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen. Bent u lid van Qshops? Dan worden uw reviews op uw Qshops certificaat getoond. Bent u lid van Webshop Keurmerk? Dan kunt u zich hier aanmelden.

• Na aanmelding ontvangt u direct uw inlogcodes en instructie.
  • U kunt 4 weken kosteloos en zonder verplichtingen alle functies van het Pro Plus pakket testen.
  • Wij maken u wegwijs met onze Telefonisch Opstartservice!
  • SSL beveiligd: gegevens tussen u en uw klanten versleuteld uitgewisseld.
  • Na de proefperiode kiest u een pakket dat bij u past. Wilt u niet doorgaan dan is dat geen probleem. U zit nergens aan vast.

Heeft u meerdere webshops? Meldt u dan eerst aan met 1 webshop. Na telefonisch contact met ons kunnen wij voor u de andere shops aanmelden en koppelen aan een Multilogin.

Aanmeldformulier

E-mailadres *
Uw systeem *
Wachtwoord:
Herhaal wachtwoord:

Type de code over *

Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden *
Ik wil me aanmelden voor de nieuwsbrief

Alle velden met een * gemarkeerd zijn verplicht om in te vullen.
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ