Website: www.coccinelle.nl
Adres: Plaza 20 3012 CW
Plaats: Rotterdam

Coccinelle is in meer dan 20 jaar tijd uitgegroeid tot de specialist in exclusieve baby- en kindermode met 2 winkels in Rotterdam. Een greep uit onze trendy merken: Armani, Burberry, Dolce & Gabanna, Guess, Gucci, Iceberg, MonnaLisa, Moncler, Moschino, Ralph Lauren, Tommy Hillfiger, UGG en vele andere bekende top merken!

Coccinelle.nl

John
Enschede

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Snelle levering. Snel contact via whatsapp. Goede service!

Nia

Gepubliceerd op: 16/10/2017

p.mh.
rotterdam

Gepubliceerd op: 15/10/2017

Pluspunten
Snelle aflevering
Iets meer aandacht besteden aan verpakking
Beste klant,
Hartelijk dank voor de beoordeling.
Onze klanten tevreden houden, doen wij o.a. door onze artikelen netjes en op tijd af te leveren. Wij horen graag wat wij kunnen verbeteren aan de verpakking. Dit kunt u eventueel mailen naar: info@coccinelle.nl. Uw feedback bespreken wij direct met de betreffende afdeling.
Wij stellen uw medewerking zeer op prijs en danken u voor de moeite.
Veel plezier met de aankopen en een fijne dag verder!
Amanda
Baardegem

Fabienne Demas
Maastricht

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Snel geleverd!

Tugba
Heusden

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Mooie kleren
Als er een probleem is bij levering graag wat meer gevoel tonen en begrip en er vooral voor zorgen dat ik me bestelling toch krijg.
Antwoord Coccinelle.nl
Bedankt voor uw beoordeling.
Er is door ons direct een onderzoek opgestart bij de vervoerder toen u ons een aantal dagen geleden belde. U geeft aan de chauffeur al zelf te hebben aangesproken. Hij gaf te kennen het pakket afgeleverd te hebben op het door u opgegeven huisnummer, dat van uw buren i.p.v. uw eigen huisnummer. Omdat uw buren aan u aangeven het niet te hebben ontvangen, zullen wij het onderzoek af moeten wachten om hier zeker van te kunnen zijn. Er is u geadviseerd eventueel aangifte te doen als u het idee heeft dat uw buren het pakket achterhouden voor u. Wij vinden het spijtig dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen en dat u nu een vervelend gevoel hier over heeft. Dank voor uw geduld en uiteraard houden wij u op de hoogte.
Soraya Matil

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Snelle service. Overzichtelijke website. Mooie producten.
Ik vroeg om verpakking ivm cadeau en hoewel ze dat online eigenlijk niet aanbieden kreeg ik alsnog keurig verpakking, tasje en een lint toegestuurd. Super attent, echt heel fijn.

In de winkel koop ik er ook weleens en ook daar zijn ze uitermate vriendelijk.
neen, dikke pluim!
Beste klant,
Hartelijk dank voor de beoordeling en het compliment. Dat stellen wij zeer op prijs.
Het klopt dat de zending met het verpakkingsmateriaal verstuurd is met de DHL (omdat het een brievenbus pakketje is en wij vanuit de klantenservice alleen met deze vervoerder kunnen versturen). Uw bestelling is wel bezorgd met de PostNL zoals u heeft aangegeven. Wij hopen dat alles naar wens is.
Mochten er klachten zijn over de bezorging dan horen wij dat graag. Wij kunnen dit dan direct bespreken met de desbetreffende vervoerder om teleurstellingen in de toekomst -waar mogelijk- te voorkomen.
Nogmaals dank voor de feedback en graag tot de volgende keer.
Sarah

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Snelle service. Overzichtelijke website. Mooie producten.

In de winkel koop ik er ook weleens voor mijn zoon en ook daar zijn ze uitermate vriendelijk.
Bezorgkosten betaald voor PostNL, geleverd met DHL. Over t algemeen slechte ervaringen met DHL-bezorgingen. Tijden komen minder goed uit, pakketjes worden niet tot deur geleverd etc.

13/10/2017