Adres: Mastmakerstraat 4 9403 VH
Plaats: Assen
Telefoon: 0592-201210

Clever Media Group B.V.

Pluspunten
ik werd super goed en competent geholpen door Justin toen mijn Piel Frama slim cards hoesje niet door de garantieperiode heen kwam.
super klantvriendelijk is deze medewerker!
elena
delft

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Via Justin op de telefonische klantenservice is op mijn vragen zeer duidelijk en coöperatief gereageerd. Er is duidelijk gecommuniceerd en alle bereidheid mijn zending te versnellen. Topservice!
Yvonne

Gepubliceerd op: 01/03/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Dressmyiphone heeft niet alleen de mooiste hoesjes, ze zijn goed bereikbaar en geven een super goede service! Na een probleem met een hoesje, werd dit geweldig opgelost. Ik kan iedereen Dressmyiphone aanbevelen!
Sandra

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Producten in goede orde ontvangen.
Geen bericht ontvangen of pakket onderweg was. 2 dagen na ontvangst pakket, kreeg ik bericht dat het pakket verzonden is.
Antwoord Buitenverlichtingzaak.nl
Beste Arthur,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Mijn excuses voor het feit dat de mail van de verzending van de producten te laat naar u is verzonden. Normaal gesproken worden deze automatisch verzonden wanneer een product is verzonden, maar dat is in dit geval dus blijkbaar niet goed gegaan. Ik laat dit door mijn collega onderzoeken, zodat dergelijke situaties in de toekomst niet weer kunnen gebeuren.

Ben blij om te horen dat alles verder goed is verlopen.

Fijne dag gewenst!

Justin
Arthur
Assen

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: Ja
Op website staat een lamp op voorraad. In praktijk niet meer leverbaar. Betere info op site is nodig.
Antwoord Onlinelampenwinkel.nl
Beste Peter,

Bedankt voor het schrijven van uw review, dit helpt ons weer te verbeteren. Het klopt inderdaad dat voor uw bestelling de door u bestelde lamp helaas niet meer leverbaar was. Mijn excuses hiervoor. Deze lamp is uitgeschakeld en het assortiment is vervolgens nagelopen.

Gelukkig kon uw bestelling snel geannuleerd en gecrediteerd worden. Ik hoop dat u verder over de afhandeling tevreden was.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, wij hebben het gelijk meegenomen.

Fijne dag gewenst! Hopelijk tot ziens!

Justin

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle levering!
Jammer dat de bezorgkosten zo hoog zijn als je een klein aantal wijnen besteld!

Gepubliceerd op: 09/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering ...goed verpakt . Alles in1 keer geleverd .goede service als iets niet werkt
Als iets retour moet dat je dan moet betalen als je voor veel geld besteld
M ter haar
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Correcte levering voor een goede prijs.
Ga zo door.
Leo
B'hoek

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
altijd telefonisch bereikbaar
bij verzenden van e-mail komt deze steeds in spambox. Ook nadat dit al eerder was geconstateerd door medewerker. Probleem blijft dus waardoor er niet binnen de gestelde tijd wordt gereageerd
Huis en Tuin klussen
Zoetermeer