Website: http://cleanxl.nl
Adres: Bolderweg 48Q 1332 AW
Plaats: Almere

CleanXL is het online schoonmaakwarenhuis van Nederland. Wij hebben het grootste assortiment A merken tegen de scherpte prijzen.

CleanXL
8.2
8.2

Pluspunten

Betreft ordernr 2255

Geachte heer/mevrouw,

Helaas is er iets misgegaan bij de levering. Er is zonnebril type U25688 geleverd i.p.v. U25704.
Ik had juist het type U25704 besteld vanwege het kleinere formaat. Het type U25688 had ik zelf nog volop in voorraad.
Kunt u e.e.a. nog corrigeren?

Bij voorbaat dank.
VrGr. AJS Maljaars
Minicamping Houtenburg
Zoutelande

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Pluspunten

Totaal niet per telefoon bereikbaar, je moet eerst betalen en zou dan bijna denken dat je met een nepsite te maken hebt. Maar produkt wel paar dagen erna geleverd.
Antwoord CleanXL
Beste Nicky,

Dank voor de feedback, wij zullen beter de telefoon in de gaten houden. Je heb bij ons in de webshop een product besteld met als betaalmethode 'op rekening'. Wij hebben deze faciliteit alleen voor klanten die reeds eerder bij ons hebben besteld. Daarom vragen wij nieuwe klanten hun eerste bestelling altijd vooraf over te maken. Wij doen dit omdat er vaak misbruik wordt gemaakt van onze 'op rekening' faciliteit. Informatie voor het kopen op rekening staat tevens op de homepage. Aanvullend hebben je hierover per mail uitleg gegeven en een factuur toegevoegd.
Desalniettemin gaan wij kijken hoe wij dat nog beter aan onze klanten kunnen communiceren.

Met hartelijke groet,
Bas Tham