Website: http://cleanxl.nl
Adres: Bolderweg 48Q 1332 AW
Plaats: Almere

CleanXL is het online schoonmaakwarenhuis van Nederland. Wij hebben het grootste assortiment A merken tegen de scherpte prijzen.

CleanXL

Pluspunten

levering niet op afgesproken dag. geen reactie op mijn mail hierover, daarna volgde wel levering.

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Goede en scherpe prijzen.
Als je aanbiedingen doet moet je deze ook nakomen.
Ik zou bij de bestelling gratis schoonmaakdoeken krijgen, deze heb ik niet gezien, nu had ik de bestelling ook niet hiervoor gedaan, dus vind ik dit van minder belang.
Levertijd van de artikelen: het is niet meer van deze tijd om ruim een week op de artikelen te moeten wachten. Bovendien als je dan een dag voor levering opgeeft (10 dagen na de bestelling) moet je deze ook aanhouden of bij een vertraging dit minimaal met een mail bij de klant melden. Ook is het een optie om te vermelden dat de bestelling door PostNL wordt afgeleverd. Ik ben nu speciaal thuis gebleven om op de bestelling te wachten, die niet op de afgesproken dag bezorgd is. Dacht namelijk dat het om een eigen leverservice ging, mede omdat ik uit slechts 3 leverdagen kon kiezen, terwijl PostNL hier dagelijks komt.
Mike
Leiden

Gepubliceerd op: 05/11/2017

Betreft ordernr 2255

Geachte heer/mevrouw,

Helaas is er iets misgegaan bij de levering. Er is zonnebril type U25688 geleverd i.p.v. U25704.
Ik had juist het type U25704 besteld vanwege het kleinere formaat. Het type U25688 had ik zelf nog volop in voorraad.
Kunt u e.e.a. nog corrigeren?

Bij voorbaat dank.
VrGr. AJS Maljaars