Bedrijfsgegevens

Website: https://www.cityinteriors.nl
Adres: Oosterstraat 36 9711NV
Plaats: Groningen
Telefoon: 088-1919500

Welkom op de webshop van de leukste Design leverancier van Nederland. City Interiors is specialist op het gebied van het leveren van betaalbaar Design voor iedereen. Wij bieden een ruim assortiment van onder andere, eetkamerstoelen, bureaustoelen, fauteuils, vloerkleden, tafels, lampen en accessoires. Ben je man, vrouw, jong of oud, wij hebben voor iedereen en voor in elk interieur alles uit voorraad leverbaar.

Naast onze webshop hebben we ook winkels waar u van harte welkom bent om de producten te kunnen testen en te ervaren. Al onze medewerkers denken graag met je mee en weten hoe belangrijk het is om je fijn te voelen in je eigen huis of kantoor. Heb je eenmaal jouw keuze gemaakt bij ons, dan wil je natuurlijk geen lange levertijden.

Daarom geldt bij City Interiors, vandaag besteld is morgen gratis in huis!

Laat je verrassen door ons assortiment en prijzen. Tot City!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

City Interiors
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
51 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
61 beoordelingen (12 maanden)
136 beoordelingen (totaal)
4453 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (38)
25% (15)
8% (5)
5% (3)
2% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Top
Verbeterpunten
 
Andre Jagersma
Hattem

Gepubliceerd op: 26/10/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
ik heb ruim 2 weken geleden hier een order geplaatst. De producten werden netjes op tijd geleverd.
Verbeterpunten
1: Klantenservice geeft geen reactie
Op de site staat niet goed geld terug. Ik heb na ontvangst van mijn order (6 stoelen en 1 eetbank) geprobeerd om 1 stoel terug te sturen (de kleur kwam niet overeen met de foto op de site). Ik moest eerst een ticket aanmaken, hier werd niet op gereageerd.
Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Ook geen reactie.
Na een week weer gemaild...geen reactie.
Na lang zoeken heb ik een adres gevonden en zelf via DPD de stoel teruggestuurd (moest zelf voor de kosten betalen, maar goed).
De stoel is aangekomen, maar nog steeds geen reactie.
Omdat ik als betaalmethode afterpay heb gekozen heb ik gelukkig nog niet hoeven betalen. Ik ben bang dat ik dan nooit geld terug had gezien.
Maar dit is ook vervelend, want ik wil gewoon mijn factuur betalen en dat kan niet omdat de retour niet verwerkt is.
Er is totale radiostilte. Ik vind dit heel vervelend.

Na het schrijven van de review heeft het bedrijf contact opgenomen. Ze bleken al mijn mails niet ontvangen te hebben...
Anyways de retour is verwerkt en korting toegekend.

Minpunt 2: Prijs
de dag nadat ik had besteld waren ze dicht en kregen klanten 5% korting op hun bestelling ter compensatie. Mooi gebaar, maar beetje balen als je net daarvoor een order van ruim 700 euro hebt geplaatst. Omdat mijn order nog niet verzonden was heb ik gevraagd of ik ook in aanmerking kon komen voor de korting.... Je raadt het al....nooit een reactie gehad.
Al met al prima spullen, echter de after sales
Antwoord City Interiors
Beste Tamira,

Wij hebben inmiddels contact gehad en alles is opgelost.

Vriendelijke groet,

Stijn
TW
Almere

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
ik heb ruim 2 weken geleden hier een order geplaatst. De producten werden netjes op tijd geleverd.
Verbeterpunten
1: Klantenservice geeft geen reactie
Op de site staat niet goed geld terug. Ik heb na ontvangst van mijn order (6 stoelen en 1 eetbank) geprobeerd om 1 stoel terug te sturen (de kleur kwam niet overeen met de foto op de site). Ik moest eerst een ticket aanmaken, hier werd niet op gereageerd.
Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Ook geen reactie.
Na een week weer gemaild...geen reactie.
Na lang zoeken heb ik een adres gevonden en zelf via DPD de stoel teruggestuurd (moest zelf voor de kosten betalen, maar goed).
De stoel is aangekomen, maar nog steeds geen reactie.
Omdat ik als betaalmethode afterpay heb gekozen heb ik gelukkig nog niet hoeven betalen. Ik ben bang dat ik dan nooit geld terug had gezien.
Maar dit is ook vervelend, want ik wil gewoon mijn factuur betalen en dat kan niet omdat de retour niet verwerkt is.
Er is totale radiostilte. Ik vind dit heel vervelend.

Minpunt 2: Prijs
de dag nadat ik had besteld waren ze dicht en kregen klanten 5% korting op hun bestelling ter compensatie. Mooi gebaar, maar beetje balen als je net daarvoor een order van ruim 700 euro hebt geplaatst. Omdat mijn order nog niet verzonden was heb ik gevraagd of ik ook in aanmerking kon komen voor de korting.... Je raadt het al....nooit een reactie gehad.
Al met al prima spullen, echter de after sales is echt beroerd.

Almere
03/10/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Ik wist niet goed welke stoel ik zou kiezen en ik kon niet naar Groningen rijden. De medewerker heeft mij toen via de telefoon hele goed geholpen. We hebben de stoelen gisteren besteld en vandaag gekregen. En..... Ze zitten super!! Hele mooie stoelen voor een superleuke prijs
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/10/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelling wordt niet op tijd afgehandeld (voor 15:00 besteld maar niet voor 15:00 in behandeling genomen). Hierdoor bestelde product niet de volgende dag geleverd.
Daarna waren er zogenaamd nog problemen met DHL. Hierdoor bestelling na 3 dagen nogsteeds niet binnen.
Er is geen enige vorm van proactiviteit waar te nemen bij het personeel om dit goed op te lossen.
Heb ze voor de keus gesteld het bedrag gelijk terug te storten zodat het pakket daar kan blijven maar dit zou niet mogelijk zijn omdat het via Molly zouten moeten. Pure onzin, iedere ondernemer heeft internetbankieren en kan dit gelijk regelen, zodat het voor beide partijen makkelijk is.
Laatste keer geweest dat ik daar besteld heb.
Antwoord City Interiors
Beste Marco,

Wat vervelend dat uw bestelling 3 dagen te laat is bezorgd! Dat is niet wat wij beloven en daarvoor heb ik excuses aangeboden. Zoals aangegeven was het product al wel onderweg. U was niet tevreden en zou het product weigeren aan de deur, waarna wij het bedrag direct retour zouden storten via Mollie. U heeft het product daarna retour gezonden en het geld is teruggestort.

Vriendelijke groet,

Stijn
Marco
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 05/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Supersnelle levering en mooie producten!
Verbeterpunten
Kan niets bedenken.
Hendrik

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
De service medewerker aan de telefoon heeft ons keer op keer vriendelijk te woord gestaan, maar helaas het probleem niet op kunnen lossen.
Verbeterpunten
Wanneer beloofd wordt dat een product de volgende dag in huis is en dit tot twee keer toe mis gaat, moet er gekeken worden waar de fout ligt. (we hadden zelfs 10 euro extra betaald omdat we er zeker van wilde zijn dat de stoelen bij ons feest op tijd aanwezig waren. Helaas is dit niet gelukt.
Antwoord City Interiors
Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

Hartelijk dank voor uw recensie. Dat was balen inderdaad! Wij hadden uw tuinstoelen verzonden zodat u deze op zaterdag zou ontvangen. Door een fout bij DHL lukte het niet uw order optijd te leveren. Intern hebben wij dit besproken, en wij hebben de optie zaterdaglevering daarom verwijderd om deze fouten tegen te gaan.

Vriendelijke groet,

Stijn
M Plantinga-van Dijk
Leusden

Gepubliceerd op: 08/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Kan ik nog niet benoemen, want het product dat ik heb besteld en betaald en er binnen 5 werkdagen zou zijn, wordt ineens een maand later bezorgd zonder kennisgeving.
Verbeterpunten
Ik heb anderhalve week geleden een kast besteld en betaald en volgens de bestelling zou deze de volgende werkdag al worden geleverd. Omdat het niet duidelijk was hoe deze levering exact zou plaatsvinden, heb ik hier zelf over gebeld naar City Interiors (zegt al veel over het ontbreken van informatie over de bezorging van bepaalde meubels). Er werd mij toen verteld dat het 5 werkdagen zou kosten en de koerier zelf contact met mij zou opnemen over het hoe of wat. Inmiddels waren de 5 werkdagen verstreken en besloot ik zelf maar weer contact met het bedrijf op te nemen omdat ik niets had gehoord. Ik kreeg toen tot mijn grote verbazig en teleurstelling te horen dat mijn kast niet meer leverbaar was en dit dan hopelijk in september zou gebeuren. Ik vind het ongehoord dat ik hier niet over geïnformeerd ben en er zelf achteraan moet bellen! De medewerker aan de telefoon was ook niet vriendelijk en een excuses kon er niet vanaf! Ik vind dit zeer onbeschoft en alles behalve klantvriendelijk! Zeker aangezien ik al € 400,00 betaald heb voor die kast!
Antwoord City Interiors
Geachte mevrouw De Rek,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij accepteren negatieve recensies altijd mits hij klopt. Jammer dat dit bij deze niet zo is!

Er staan diverse onwaarheden in deze recensie, zoals het aanbieden van excuses wat volgens u niet gedaan is, het bedrag dat u heeft betaald (volgens u veel hoger dan ik terug kan vinden) en de communicatie over de levertijd.

Daarnaast probeerde u met deze recensie druk op uw order te zetten. Hier houden wij niet van. Daarom hebben wij uw order geannuleerd en het bedrag teruggestort.

Vriendelijke groet,

Stijn
Judith
Rotterdam

Gepubliceerd op: 29/08/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
De website is goed opgezet waardoor het overzichtelijk is en prettig om het ruime en veelal interessante aanbod te bekijken.
Een snelle levering en de goede kwaliteit van het product dat ik kocht maakte het geheel compleet.
Dit bedrijf is een absolute aanrader!!!
Verbeterpunten
Geen enkel verbeterpunt en/of tip. Het is werkelijk op alle fronten prima!
Antwoord City Interiors
Beste Jeanne,

Leuk! Bedankt voor je reactie en veel plezier met je aankoop!

Vriendelijke groet,

Stijn
Jeanne
Den Haag

Gepubliceerd op: 25/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Very helpful people and quick response, fast delivery.
Verbeterpunten
Nothing
Antwoord City Interiors
Dear Paul,

Thank you for your review and have fun with your purchase! We would like to see you back as a customer.

Kind regards,

Stijn
Paul
Eersel

Gepubliceerd op: 24/08/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle goede service
Verbeterpunten
 
Antwoord City Interiors
Beste Astrid,

Bedankt voor je recensie! Bij je volgende bestelling gaan we voor de 10!

Vriendelijke groet,

Stijn
Astrid
Barendrecht

Gepubliceerd op: 22/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer