Website: https://www.cityinteriors.nl
Adres: Oosterstraat 36 9711NV
Plaats: Groningen
Telefoon:

Welkom op de webshop van de leukste Design leverancier van Nederland. Dimehouse City Shop is specialist op het gebied van het leveren van betaalbaar Design voor iedereen. Wij bieden een ruim assortiment van onder andere, eetkamerstoelen, bureaustoelen, fauteuils, vloerkleden, tafels, lampen en accessoires. Ben je man, vrouw, jong of oud, wij hebben voor iedereen en voor in elk interieur alles uit voorraad leverbaar.

Naast onze webshop hebben we ook winkels waar u van harte welkom bent om de producten te kunnen testen en te ervaren. Al onze medewerkers denken graag met je mee en weten hoe belangrijk het is om je fijn te voelen in je eigen huis of kantoor. Heb je eenmaal jouw keuze gemaakt bij ons, dan wil je natuurlijk geen lange levertijden.

Daarom geldt bij Dimehouse City Shop, vandaag besteld is morgen gratis in huis!

Laat je verrassen door ons assortiment en prijzen.

City Interiors
8.1

Pluspunten
weinig, alleen dat ze in de winkel wel enthousiast helpen in bussum
Pas op als je hier koopt in de winkel, het wordt gewoon een online aankoop, zij bestellen het online voor je in hun web winkel. Als je de deur uitloopt kun je ze niet meer bereiken, Winkel heeft geen nummer. Op de chat reageren ze gerust een hele dag niet, je krijgt geen updates over je bestelling (erger door dat zij online bestellen voor je heb je niet eens een account waar je mee kunt inloggen), afspraken in de winkel worden in de chat gewoon bestempeld als sorry dat staat niet vast gelegd. Telefonisch onbereikbaar, keer of 8 wordt de verbinding verbroken. Volgens mij zit er maar een iemand achter de telefoon en kunnen ze het niet aan. Als je dan zegt dat ze erg slecht bereikbaar zijn zeggen ze gewoon : "Je hebt ons aan de lijn nu toch ?". Bestelling niet aangekomen op beloofde dag (garanderen volgende werkdag ontvangen bij op voorraad) en dan totaal onbereikbaar. Zeer slechte ervaring, lijkt wel of ze je na aankoop niet meer willen spreken.
Ewout
Hilversum

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Ik kan geen enkel positief punt opnoemen, 31/12 een bestelling geplaats, nu vrijdag 4/1 nog niks ontvangen. Contact gehad via mail en schreven ons dat t met de feestdagen te maken had. Oke, dat kan, maar vrijdag 4/1 nog geen stoel gezien! Ik denk dan ga ik bellen, khad immers al 2 dagen vrij genomen en wilde onderhand wel is weten hoe het zat, want ze beloven dat als je voor 15.00 uur een bestelling plaats, dat ie dan de volgende dag geleverd wordt. Helaas! Heel de vrijdagochtend gebeld, continu over laten gaan, maar er wordt niet opgenomen. In de middag kreeg ik eindelijk na ik denk wel 30 x bellen iemand aan de lijn! Ze vertelde dat ze cintinu telefoon had gehad! Lijkt me sterk want hij ging gewoon over, dus niet een ingesprekstoon. De dame vroeg mij om het ordernummer! Ik dat dus opzoeken en ondertussen werd de verbinding verbroken! Nu was ik er zo klaar mee dat ik besloten heb om de stoelen te annuleren, en dus wel durf te stellen dat dit bedrijf van geen kanten deugt en beschikt over een superdomme klantenservice! Doe er je voordeel mee!
Ik zou er als directie mee stoppen!
Patricia

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Top

Andre Jagersma
Hattem

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
ik heb ruim 2 weken geleden hier een order geplaatst. De producten werden netjes op tijd geleverd.
1: Klantenservice geeft geen reactie
Op de site staat niet goed geld terug. Ik heb na ontvangst van mijn order (6 stoelen en 1 eetbank) geprobeerd om 1 stoel terug te sturen (de kleur kwam niet overeen met de foto op de site). Ik moest eerst een ticket aanmaken, hier werd niet op gereageerd.
Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Ook geen reactie.
Na een week weer gemaild...geen reactie.
Na lang zoeken heb ik een adres gevonden en zelf via DPD de stoel teruggestuurd (moest zelf voor de kosten betalen, maar goed).
De stoel is aangekomen, maar nog steeds geen reactie.
Omdat ik als betaalmethode afterpay heb gekozen heb ik gelukkig nog niet hoeven betalen. Ik ben bang dat ik dan nooit geld terug had gezien.
Maar dit is ook vervelend, want ik wil gewoon mijn factuur betalen en dat kan niet omdat de retour niet verwerkt is.
Er is totale radiostilte. Ik vind dit heel vervelend.

Na het schrijven van de review heeft het bedrijf contact opgenomen. Ze bleken al mijn mails niet ontvangen te hebben...
Anyways de retour is verwerkt en korting toegekend.

Minpunt 2: Prijs
de dag nadat ik had besteld waren ze dicht en kregen klanten 5% korting op hun bestelling ter compensatie. Mooi gebaar, maar beetje balen als je net daarvoor een order van ruim 700 euro hebt geplaatst. Omdat mijn order nog niet verzonden was heb ik gevraagd of ik ook in aanmerking kon komen voor de korting.... Je raadt het al....nooit een reactie gehad.
Al met al prima spullen, echter de after sales
Beste Tamira,

Wij hebben inmiddels contact gehad en alles is opgelost.

TW

Gepubliceerd op: 17/10/2018

1: Klantenservice geeft geen reactie
Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Ook geen reactie.
Na een week weer gemaild...geen reactie.
De stoel is aangekomen, maar nog steeds geen reactie.
Er is totale radiostilte. Ik vind dit heel vervelend.

Minpunt 2: Prijs
Al met al prima spullen, echter de after sales is echt beroerd.

03/10/2018

Pluspunten
Ik wist niet goed welke stoel ik zou kiezen en ik kon niet naar Groningen rijden. De medewerker heeft mij toen via de telefoon hele goed geholpen. We hebben de stoelen gisteren besteld en vandaag gekregen. En..... Ze zitten super!! Hele mooie stoelen voor een superleuke prijs

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten

Bestelling wordt niet op tijd afgehandeld (voor 15:00 besteld maar niet voor 15:00 in behandeling genomen). Hierdoor bestelde product niet de volgende dag geleverd.
Daarna waren er zogenaamd nog problemen met DHL. Hierdoor bestelling na 3 dagen nogsteeds niet binnen.
Er is geen enige vorm van proactiviteit waar te nemen bij het personeel om dit goed op te lossen.
Heb ze voor de keus gesteld het bedrag gelijk terug te storten zodat het pakket daar kan blijven maar dit zou niet mogelijk zijn omdat het via Molly zouten moeten. Pure onzin, iedere ondernemer heeft internetbankieren en kan dit gelijk regelen, zodat het voor beide partijen makkelijk is.
Laatste keer geweest dat ik daar besteld heb.
Beste Marco,

Wat vervelend dat uw bestelling 3 dagen te laat is bezorgd! Dat is niet wat wij beloven en daarvoor heb ik excuses aangeboden. Zoals aangegeven was het product al wel onderweg. U was niet tevreden en zou het product weigeren aan de deur, waarna wij het bedrag direct retour zouden storten via Mollie. U heeft het product daarna retour gezonden en het geld is teruggestort.

Marco
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Supersnelle levering en mooie producten!
Kan niets bedenken.
Hendrik

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
De service medewerker aan de telefoon heeft ons keer op keer vriendelijk te woord gestaan, maar helaas het probleem niet op kunnen lossen.
Wanneer beloofd wordt dat een product de volgende dag in huis is en dit tot twee keer toe mis gaat, moet er gekeken worden waar de fout ligt. (we hadden zelfs 10 euro extra betaald omdat we er zeker van wilde zijn dat de stoelen bij ons feest op tijd aanwezig waren. Helaas is dit niet gelukt.
Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

Hartelijk dank voor uw recensie. Dat was balen inderdaad! Wij hadden uw tuinstoelen verzonden zodat u deze op zaterdag zou ontvangen. Door een fout bij DHL lukte het niet uw order optijd te leveren. Intern hebben wij dit besproken, en wij hebben de optie zaterdaglevering daarom verwijderd om deze fouten tegen te gaan.

M Plantinga-van Dijk
Leusden

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Kan ik nog niet benoemen, want het product dat ik heb besteld en betaald en er binnen 5 werkdagen zou zijn, wordt ineens een maand later bezorgd zonder kennisgeving.
Ik heb anderhalve week geleden een kast besteld en betaald en volgens de bestelling zou deze de volgende werkdag al worden geleverd. Omdat het niet duidelijk was hoe deze levering exact zou plaatsvinden, heb ik hier zelf over gebeld naar City Interiors (zegt al veel over het ontbreken van informatie over de bezorging van bepaalde meubels). Er werd mij toen verteld dat het 5 werkdagen zou kosten en de koerier zelf contact met mij zou opnemen over het hoe of wat. Inmiddels waren de 5 werkdagen verstreken en besloot ik zelf maar weer contact met het bedrijf op te nemen omdat ik niets had gehoord. Ik kreeg toen tot mijn grote verbazig en teleurstelling te horen dat mijn kast niet meer leverbaar was en dit dan hopelijk in september zou gebeuren. Ik vind het ongehoord dat ik hier niet over geïnformeerd ben en er zelf achteraan moet bellen! De medewerker aan de telefoon was ook niet vriendelijk en een excuses kon er niet vanaf! Ik vind dit zeer onbeschoft en alles behalve klantvriendelijk! Zeker aangezien ik al € 400,00 betaald heb voor die kast!
Geachte mevrouw De Rek,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij accepteren negatieve recensies altijd mits hij klopt. Jammer dat dit bij deze niet zo is!

Er staan diverse onwaarheden in deze recensie, zoals het aanbieden van excuses wat volgens u niet gedaan is, het bedrag dat u heeft betaald (volgens u veel hoger dan ik terug kan vinden) en de communicatie over de levertijd.

Daarnaast probeerde u met deze recensie druk op uw order te zetten. Hier houden wij niet van. Daarom hebben wij uw order geannuleerd en het bedrag teruggestort.

Judith

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
De website is goed opgezet waardoor het overzichtelijk is en prettig om het ruime en veelal interessante aanbod te bekijken.
Een snelle levering en de goede kwaliteit van het product dat ik kocht maakte het geheel compleet.
Dit bedrijf is een absolute aanrader!!!
Geen enkel verbeterpunt en/of tip. Het is werkelijk op alle fronten prima!
Beste Jeanne,

Leuk! Bedankt voor je reactie en veel plezier met je aankoop!

Jeanne

Gepubliceerd op: 25/08/2018