Christine le Duc

Website: www.christineleduc.nl
Adres: Garenmarkt 4 4524 CL
Plaats: Sluis
Telefoon: 085 - 999 00 00

Christine le Duc is toonaangevend in de markt voor lifestyle-producten. Wij zijn via verschillende kanalen bereikbaar in Nederland. Er zijn 16 Christine le Duc winkels verspreid over heel Nederland. Daarnaast zijn alle artikelen te vinden op onze webshop.

Christine le Duc

Pluspunten
Snelheid en discretie
Vindt het belachelijk dat je de verpakking niet mag openen om te kijken hoe het voelt (in de hand) en dat je vervolgens wel moet betalen voor hetgeen je keurig en schoon terugstuurt

Gepubliceerd op: 16/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Kwaliteit van de producten is uitstekend. Hele mooie producten van zeer goede kwaliteit.
Er worden acties aangeboden via de mail waarin staat: "Korting is geldig zonder minimale bestelwaarde en code KORTING25 wordt automatisch aan je winkelmandje toegevoegd." Dat blijkt dus niet automatisch te gebeuren. Bij melding hiervan kan niemand iets voor je doen. Naar mijn mening misleiding van de consument.
Stefan

Priscilla
Heemskerk

Gepubliceerd op: 08/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pakketje is nooit aangekomen en retour afzender gegaan (was een fout van DHL). Ze kunnen het pakketje niet opnieuw toesturen. Opnieuw bestellen kan ook niet omdat mijn maten niet meer op voorraad zijn.... kortom leuke lingerie besteld maar niks ontvangen.

Gepubliceerd op: 01/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Mooie site
Betere uitleg/beschrijving bij hun product. En een product die werkt... die ik heb ontvangen is kapot.
Eva
Deventer

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: Nee
Erg onduidelijke informatie waardoor ik nu een flink bedrag betaal voor iets wat ik niet ga gebruiken.

Gepubliceerd op: 14/06/2019
Aanbeveling: Nee
Ik had direct mijn bestelling betaald met iDeal. Drie dagen later kreeg ik een product binnen wat ik niet besteld had. Via klantenservice gevraagd hoe dit op te lossen. Pakket retour met DHL gedaan en in afwachting van het juiste pakket. Na een week nog niets gehoord, geprobeerd contact te krijgen met klantenservice. Geen bericht terug mogen ontvangen en mijn geld was in eens terug gestort. Vreemde gang van zaken

Gepubliceerd op: 13/06/2019
Pluspunten
Duidelijk zijn in het aanbieden van producten.
Arthur
Zutphen

Gepubliceerd op: 08/06/2019
Pluspunten
Voorwaarden duidelijker maken aan de klant en deze gelijk trekken met andere bedrijven met hetzelfde soort producten

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Pluspunten
De medewerkers op 1 lijn laten zitten met elkaar betreffende de afhandeling van klachten via de mail en de regeltjes
Jolande hermans
Spijkenisse