Adres: Mauritsstraat 16 3341 EM
Plaats: Hendrik Ido Ambacht

ChillFish Design in een merk in duurzame dames en heren T-shirts. In de webshop kun je ook je eigen teksten of ontwerpen op duurzame T-shirts laten printen.

ChillFish Design
9.5

Pluspunten
A ranking duurzaamheid persoonlijke levering en identiteit .
Vorige keer bloemzaadjes bijgeleverd verwerkt in bon hele zomer plezier van gehad ,had ook dit keer verwacht ....helaas !
M.van Kampen
Dordrecht

Gepubliceerd op: 05/11/2017

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
Een correcte en snelle behandeling van de bestelling. Mooi ecologisch/fair trade produkt, zonder "geitenwollensokken" uitstraling.
Extra fijn vond ik de aandacht die werd geschonken aan de verzending : de shirts werden in papier zakken verpakt en in een carton enveloppe verzonden. Proficiat !
Misschien ook t-shirts voor kinderen ? Ik weet zeker dat mijn kleindochter de "unicorn" cool zou vinden (8 jaar)
Emmanuela
Hoboken Antwerpen

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Hele leuke shirts die super lekker zitten (waanzinnig zacht), ook nog eens helemaal duurzaam zijn en hele snelle & goeie service!

Antwoord ChillFish Design
Dank je wel voor jouw gave review, Michiel, we moeten er een beetje van blozen!

Heel veel plezier met jouw nieuwe ChillFish shirts!

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
snel, leuk, attent.
Goede service en persoonlijke benadering
meer prints graag
Antwoord ChillFish Design
Dank je wel voor jouw reactie!
Aan het einde van deze week komen er nieuwe producten online, dus hou ons in de gaten!
Mariska

Gepubliceerd op: 15/07/2017

Pluspunten
Houdt rekening met het milieu en werkomstandigheden. Mooie en leuke t-shirts van natuurlijke materialen. Er wordt een idee aangedragen bij het zelf maken van een tekst. Heel snel en fijne communicatie, ook een super snelle levering. Niets anders dan lof over dit leuke bedrijf.
Ik zou geen verbeterpunten weten.
Rachel
Zevenhuizen

Gepubliceerd op: 21/05/2017

Gepubliceerd op: 23/04/2017

Pluspunten
Zeer correct- Zeer duidelijk- Zeer vriendelijk en hoe mooi de bestellingen verpakt worden, zeer bijzonder met een persoonlijk tintje wat ons zeer aanspreekt.
Goede service
Op dit moment nog niks tegen gekomen
José van Lux Voetreflextherapie
Simpelveld

Gepubliceerd op: 20/04/2017

Pluspunten
Snelle, heldere en vriendelijke afhandeling van mijn bestelling met een persoonlijke 'touch'. Erg leuk om een kaartje bij het pakket te ontvangen.
Het t-shirt is van bamboe, dat zit heerlijk!
In de mail met daarin de link naar dit formulier staat een taalfout. "verteld jouw mening". Vertelt hoort hier met een 't'.
Elly

Gepubliceerd op: 19/02/2017

Pluspunten
Snelle levering, direct contact met de ontwerper van de shirts en het pakket is ook nog eens heel erg leuk ingepakt als het bezorgd wordt. De shirts blijven na veel dragen en wassen als nieuw! De bamboe shirts zijn mijn favoriet, ze zitten erg comfortabel en zijn erg zacht!

Marieke
Numansdorp