Website: https://www.checkmythesis.nl
Adres: Herengracht 504 1017CB
Telefoon: 0203690149

Laat je scriptie nakijken en redigeren door een native speaker!

Checkmythesis checkt je Engels- of Nederlandstalige scriptie op grammatica, stijlfouten, spelling en structuur.

checkmythesis

Pluspunten
- some enlightening comments on contradictions in my text
- they provide improved structure and word choice comments
- the corrections are well commented, so you can decide if you agree or not
- responsive customer service and support (answer within the hour, tops)
- inexpensive as compared to other professional correctors on the Net
- Poor organization: I received the corrections late (about a day and a half after the deadline), which is unacceptable when you are on a tight schedule. The support team assured me my feedback had been sent to an incorrect e-mail address, but I had provided the right one...
- the corrections are OK but lack personal comments on the general structure, frequent mistakes, etc.
- I found mistaken corrections that seemed to be automatic (for example, the word "that" introducing a that-clause and sometimes a relative clause has been systematically crossed out, even when it is indispensable to the sense of the sentence)

-> Checkmythesis provides an inexpressive and acceptable feedback, but I will order corrections at another company for the rest of my MA thesis because of some mistakenly-corrected instances, and their unreliability when it comes to the deadline.
Alice P
Belgium

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Ze hebben mijn documenten altijd goed nagekeken
ze leveren niet op tijd. Ik heb nu een week geleden een stuk opgestuurd en nog niet teruggehad (terwijl ze beloven binnen 5 dagen). Beter een ander bedrijf kiezen die wel op tijd levert.

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Ik heb mijn scriptie voor een controle opgestuurd naar Checkmythesis. Zij hebben netjes binnen de afgesproken tijd mijn scriptie verbeterd. Daarnaast zijn hun medewerkers behulpzaam en snel te bereiken. Al met al top werk!
Ik heb geen verbeterpunten.
Sams

Gepubliceerd op: 16/12/2016

Pluspunten
Ik liet checkmythesis mijn master thesis nakijken. Jullie hebben dat zeer kritisch gedaan. Ook hebben jullie veel tips gegeven om stukken in te korten. Nu zijn deze een stuk helderder en duidelijker voor de lezer. Top gedaan en succes met jullie bedrijf.

Peter van de Meer
Heerenveen

Gepubliceerd op: 13/12/2016

Pluspunten
Ik was echt stomverbaasd hoeveel knullige fouten er nog in mijn stuk stonden. Onnodige herhalingen waar ik de hele tijd overheen las. Dit nam ook nog eens veel tijd in beslag die erg schaars is. Ik had ook eerder een premaster paper laten checken door jullie. Gezien ik nu al aan het werk ben zal ik niet nog een keer terugkomen :)
Misschien meer adverteren.
Elise

Gepubliceerd op: 07/12/2016

Pluspunten
Door medestudenten ben ik bij checkmythesis terecht gekomen. Ze konden zich goed verplaatsen in mijn Finance gerelateerde scriptie. Ik hoorde dat ze academische papers en scripties erg goed kunnen nakijken en veel verschillende expertise in huis hebben. Aan meer dan mijn verwachtingen werd voldaan. Echt topwerk wat jullie hebben geleverd.

Boris
Breukelen

Gepubliceerd op: 03/12/2016

Pluspunten
Ik had mijn masterthesis laten nakijken door het team van Checkmythesis. Ze hielpen niet alleen met spelling maar dachten ook mee met het 'target' publiek. Ik kom hier nog een keer als ik jullie nodig heb en ga het zeker aanraden!

Amba
Leiden

Gepubliceerd op: 13/11/2016

Pluspunten
Jullie hebben me goed geholpen het leesbaar maken van mijn tekst. Mijn scriptie was te ingewikkeld geworden, wollig. Ik kwam ook in een soort loop terecht waarin ik steeds dezelfde fouten maakte. Met jullie tips kon ik deze delen van mijn stuk heel goed opkrikken en snapte ik ook eindelijk weer waar ik wat wilde zeggen.

Tom

Gepubliceerd op: 11/11/2016

Pluspunten
Ik ben echt super blij met de hulp die ik heb gekregen van Checkmythesis. Ook toen ik nog opmerkingen terugkreeg van mijn docent kon ik ze er gelijk over mailen en konden ze het meenemen met het nakijken.

Jannick
Huizen

Gepubliceerd op: 08/11/2016

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden met jullie dienst en de prijs is erg schappelijk. Verder is de communicatie top!

Justin van leeuwen
Den Helder