Website: https://www.checkmythesis.nl
Adres: Herengracht 504 1017CB
Telefoon: 0203690149

Laat je scriptie nakijken en redigeren door een native speaker!

Checkmythesis checkt je Engels- of Nederlandstalige scriptie op grammatica, stijlfouten, spelling en structuur.

checkmythesis
9.8

Pluspunten
Ik heb mijn scriptie voor een controle opgestuurd naar Checkmythesis. Zij hebben netjes binnen de afgesproken tijd mijn scriptie verbeterd. Daarnaast zijn hun medewerkers behulpzaam en snel te bereiken. Al met al top werk!
Ik heb geen verbeterpunten.
Sams

16/12/2016

Pluspunten
Ik liet checkmythesis mijn master thesis nakijken. Jullie hebben dat zeer kritisch gedaan. Ook hebben jullie veel tips gegeven om stukken in te korten. Nu zijn deze een stuk helderder en duidelijker voor de lezer. Top gedaan en succes met jullie bedrijf.
Peter van de Meer
Heerenveen

13/12/2016

Pluspunten
Ik was echt stomverbaasd hoeveel knullige fouten er nog in mijn stuk stonden. Onnodige herhalingen waar ik de hele tijd overheen las. Dit nam ook nog eens veel tijd in beslag die erg schaars is. Ik had ook eerder een premaster paper laten checken door jullie. Gezien ik nu al aan het werk ben zal ik niet nog een keer terugkomen :)
Misschien meer adverteren.
Elise

07/12/2016

Pluspunten
Door medestudenten ben ik bij checkmythesis terecht gekomen. Ze konden zich goed verplaatsen in mijn Finance gerelateerde scriptie. Ik hoorde dat ze academische papers en scripties erg goed kunnen nakijken en veel verschillende expertise in huis hebben. Aan meer dan mijn verwachtingen werd voldaan. Echt topwerk wat jullie hebben geleverd.
Boris
Breukelen

03/12/2016

Pluspunten
Ik had mijn masterthesis laten nakijken door het team van Checkmythesis. Ze hielpen niet alleen met spelling maar dachten ook mee met het 'target' publiek. Ik kom hier nog een keer als ik jullie nodig heb en ga het zeker aanraden!
Amba
Leiden

13/11/2016

Pluspunten
Jullie hebben me goed geholpen het leesbaar maken van mijn tekst. Mijn scriptie was te ingewikkeld geworden, wollig. Ik kwam ook in een soort loop terecht waarin ik steeds dezelfde fouten maakte. Met jullie tips kon ik deze delen van mijn stuk heel goed opkrikken en snapte ik ook eindelijk weer waar ik wat wilde zeggen.
Tom

11/11/2016

Pluspunten
Ik ben echt super blij met de hulp die ik heb gekregen van Checkmythesis. Ook toen ik nog opmerkingen terugkreeg van mijn docent kon ik ze er gelijk over mailen en konden ze het meenemen met het nakijken.
Jannick
Huizen

08/11/2016

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden met jullie dienst en de prijs is erg schappelijk. Verder is de communicatie top!
Justin van leeuwen
Den Helder

28/10/2016

Pluspunten
Tijdens het onderzoeken dat we voor onze scriptie hebben moeten verrichten hebben we een scriptie in het Engels moeten maken. We liepen helemaal vast op vele herhalingen, wat wel en niet tot de kern behoort van ons onderzoek en andere problemen. Jullie hebben ons uitstekend geholpen! Chapeau!
Jonathan

12/10/2016

Pluspunten
Fantastische service geleverd. Het Engels van mijn masterscriptie is nu echt van een ander niveau. Ook vond ik het prettig dat de editors goed hebben opgelet niet complete zinnen om te gooien maar altijd goed te kijken naar de boodschap die ik duidelijk wil maken.
Erwin
oestgeest