Website: www.checkdiedeal.nl
Telefoon: support@checkdiedeal.nl

Check Die Deal.nl
7.8

Pluspunten
Heb d.d. 20 juli 2019 pakket Duracell Industrial AA besteld. Nog steeds niet binnen. Vooraf betaald. Wat er aan de hand is weet ik niet. Op de app van Post Nl staat dat de bezorging is vertraagd. Barcode is wel bekend. Mail gestuurd naar de klantenservice. Wel automatisch bericht maar na een week nog geen antwoord. Opnieuw een wat fellere mail gestuurd. Volgende dag wel antwoord met de vraag om wat gegevens door te sturen. Zelfde dag nog gedaan. Wacht nu op een reactie van Checkdiedeal.
Rien van de Kerkhof
Deurne

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
Ik geef ze geen 1 ster. Ze sturen een verkeerde kleur sokken op maar reageren niet op mijn mail.
Reageren op mail van klanten
W.
Nieuw-lekkerland

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Ik krijg tenminste iets geleverd
Binnen twee werkdagen? Niet dus...
Defect ontvangen en reageren niet op de mail.
Pascal
Zutphen

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Zojuist aangifte tegen dit bedrijf gedaan wegens niet nakomen koopovereenkomst. Telefonische mondelinge afspraken worden niet nagekomen net als beloofde herleveringen en teruggave van aankoopbedrag.

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten
Een aantal maanden terug heb ik een regendouche besteld die zeer snel defect ging. Na contact met de klantenservice zou ik een nieuw exemplaar krijgen, deze zou met een week arriveren. Helaas is deze na vijf weken nog niet binnengekomen. Ik heb meerdere keren de klantenservice gemaild maar ik krijg geen reactie van hen terug. Ook op terugbel verzoeken wordt niet gereageerd. Hierbij breken zij de wettelijke garantie die bij de koopovereenkomst gesloten is.
T. Postma
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 07/08/2019

Pluspunten
Zeer slecht te bereiken voor 60 euro besteld en krijg biet eens een antwoord waar mijn bestelling blijft. Diversen keren gemailt NOOIT meer iets bestellen hier
Alles, geen telefoonnummer en mail is lekker makkelijk om niet te beantwoorden
Rob

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Pluspunten
Bestelling geplaatst op 16 juni voor een bedrag van €50,18 omdat het zolang duurt voor het levering heb ik verzoek om mijn bedrag retourneerd te overmaken. Ik krijg alleen een bedrag van €10,75 overgemaakt op mijn rekening op 15 juli. Het resterende bedrag is nog steeds in afwachting.
Jammer dat er geen telefonisch bereikbaarheid is.
Manorma

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Pluspunten
Oplichters
Wat slecht, wat slecht!! Al bijna twee weken bezig om contact met hun te krijgen!!
Veldbed besteld wat verkeerd gemonteerd zit!! Zo dom van mij om niet eerst de reviews te lezen( wat ik normaal wel altijd doe!!) totaal geen reactie krijg ik prompt een mail of mijn aankoop bevalt!!!! Duh!!!
Maar bestel hier niets mensen wij zijn daar op locatie geweest net nog, het is 1 vergane glorie en een bende daar!!

Renate
Almelo

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten

Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling. Heb geen email ontvangen na de bevestiging. Heb het bedrijf meerdere malen een email gestuurd (Want er is geen tel nummer te vinden) met de vraag waar mijn bestelling blijft. Geen antwoord.
Poeyesh
Wateringen

Gepubliceerd op: 24/07/2019

Pluspunten
Bestelling nog steeds niet ontvangen. En meerdere mails gestuurd die nooit worden beantwoord. En telefoonnummer is afgesloten . Dit zijn oplichters koop hier niets.
Cheeloon
Nieuw-vennep