Website: www.cheaque.com
Adres: Nijverheidsweg 32 5061 KL
Plaats: OISTERWIJK
Telefoon: 013-2032845

Wij brengen met onze merk toegankelijke en unieke producten voor jong en oud. Veelal met eigenzinnige kreten die na uitspraak pas tot leven komen. Op een creatieve manier en met een gezonde dosis humor brengen wij een lach op ieders gezicht.

Cheaque

Bart
Desselgem

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Leuke originele shirts.
Goeie kwaliteit.
Vandaag besteld morgen in huis.
Eeh, overmorgen dus.
Maar wel avondbezorging.
Hans
Schiedam

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snel met leveren, er zat zelfs nog een extraatje bij! Verwacht je natuurlijk niet altijd, maar heel leuk!

Maud
Schoorl

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Confetti!

Coen

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Ik vind het bedrijf normaal erg goed en zou het goed aanbevelen. Maar deze bestelling ging niet helemaal goed.
Ik heb een verkeerde trui in de bestelling gehad, en zonder verpakking eromheen dus vol confetti wat er niet zo af ging. Ook heb ik meteen contact gezocht omdat dit een kerst cadeau was. Maar hier helaas geen antwoord op gekregen.
Hi Esmee,

Bedankt voor je beoordeling. Als het goed is heb je zojuist antwoord ontvangen van mijn collega.

Esmee
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Origineel, snel, sarcasme.

Dolores

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Super leuke collectie, makkelijke webshop, verzending met PostNL, snelle reactie van de klantenservice
Het pakket heb ik nog niet ontvangen, waarschijnlijk door de drukte ivm de feestdagen.
Hi Dimitri,

Ik gok inderdaad dat je pakketje vertraging heeft opgelopen in verband met de feestdagen. Mocht je nog vragen hebben daarover, laat het ons even weten via info@cheaque.com! Dan kunnen we met je mee kijken. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak!
Dimitri
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Goede service, snelle levering, nadat er een foutje is gemaakt met de bestelling (1 ipv 2 shirts) wordt dit de volgende dag gelijk herstelt. Ik ben zeer tevreden. Ook medewerkers aan telefoon zijn erg vriendelijk, top.
Wanneer je punten tegoed hebt kun je dit niet zien op de site als je ingelogd bent, pas als je de bestelling gaat afrekenen kan je dit pas zien. Dit saldo zou ik graag zien als ik nog aan het winkelen ben op de site.
Hi Erik,

Bedankt voor je feedback! Ik ga het intern bespreken en kijken of het mogelijk is om overzichtelijk de punten ergens anders in kaart te brengen!

Bedankt!
Erik
Wijchen

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Toffe producten
Geweldige confetti deal

Marc