Website: www.cheapgamesale.nl
Adres: Hans Onversaagdstraat 1H 1067ZL
Telefoon: +31638709694

Wij vekropen de beste games en consoles voor de laagst mogelijke prijzen! Bekijk onze webshop voor alle aanbiedingen..!

Cheap Game Sale NL
7.5

Pluspunten
Wees gewaarschuwd en koop niets bij Cheapgamesale. Cheapgamesale is een oplichter die heel slim geld afhandig maakt van mensen. Er zijn minimaal 20 mensen die de koop van een PS4 van gemiddeld €300,- hebben geannuleerd vanaf november 2018. Hij zorgt ervoor dat dat er geen sprake is van oplichting omdat hij belooft om het geld terug te willen betalen. De heer Kus vindt dat hij €6000,- van mensen kan gebruiken omdat er van alles misgaat bij zijn zogenaamde verhuizing. Zegt dat ie niet kan reageren op vragen of niet kan betalen omdat zijn systeem niet werkt terwijl de site wel online blijft. En mensen gewoon kunnen blijven bestellen! Er bestaat ook iets van internetbankieren. Telefoonnummers op de site niet in gebruik. Dit is oplichting!
Eerlijk ondernemen!

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
NIETS
Oplichterbedrijfje
Ollie

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Leveling 1 day test last maar dat maakt niet uit

Gert Dekker
Den helder

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Geen enkel positief punt! Gewoon niet op de mail reageren, niet op de whats app en al helemaal niet op de fb pagina! Ik wil mijn bestelling annuleren heb ik gestuurd in de mail! Handel er naar! Ik heb Afterpay2 keer gebelt nu en 2mails van after pay naar ze toe over dat ik mijn bestelling wil annuleren en zelfs die horen niks van jullie! Onbeschoft! Begin steeds meer en meer over oplichting na te denken. Begin goed pist off te worden.
Communicatie!, mensen hun vertrouwen winnen! Hun woord nakomen!

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Positieve punten kan ik niet benoemen.
Laat jullie communicatie beter verlopen. Als men iets wilt retour zenden help deze persoon. Jullie wimpelen mensen op alle vlakken af zowel als op fb, e-mail, telefoon en whatsupp!! Het probleem bij de klant leggen en niet bij jullie zelf.. ik zal NOOIT MEER iets bij jullie bestellen. Ik zit nog steeds met mijn game die ik retour wil zenden maar omdat jullie aan het verhuizen zijn laten jullie alle klanten links liggen. Of in iedergeval degene die jullie geld terug moeten geven!! Waardeloos bedrijf..
C
Sb

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Ik heb hier een PS besteld en vlak daarna mijn order geanuleerd omdat deze niet binnen een week geleverd kon worden. Inmiddels een maand (!) verder en nog steeds mijn geld niet terug! Vele mails gestuurd en ontvangen, zonder actie. Service van dit bedrijf is dus zeer slecht!
Viona
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Contact opnemen met klanten, beloftes nakomen, annuleringen netjes terugbetalen. Allemaal dingen die niet gebeuren. Wel onbeschofte antwoorden via de whatsapp. Ik heb mijn geld nog niet terug na ruim een maand! En er wordt niet gereageerd op berichten via de mail. Dit lijkt op oplichting!
Tarja
Veenendaal

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Geen!
Ik heb mijn pakketje nooit binnen gekregen! Terwijl er staat dat hij 2 dagen geleden verzonden is, geprobeerd te bellen,appen,mailen maar de hele week al geen reactie!
Wat een slechte webshop! Ik wil me geld terug scammers
Ano
Krimpen

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Er wordt niet geleverd en niet gereageerd op berichten.

Nu ik aan het zoeken was op internet over dit bedrijf zie ik zoveel negatieve berichten dat ik me afvraag hoe dit bedrijf nog kan/mag bestaan.

Ook de reacties die het bedrijf geeft op de beoordeling zijn echt bizar. Onprofessioneel is het enige woord.
Gio

Gepubliceerd op: 21/12/2018