Website: www.cheapgamesale.nl
Adres: Hans Onversaagdstraat 1H 1067ZL
Telefoon: +31638709694

Wij vekropen de beste games en consoles voor de laagst mogelijke prijzen! Bekijk onze webshop voor alle aanbiedingen..!

Cheap Game Sale NL
7.7

Pluspunten

PlayStation pro besteld zou binnen drie dagen leverbaar zijn heb 6 weken op moeten wachten .en als je via e-mail of chat vroeg waar het de bestelling bleef werdt je erg onbeschoft behandeld nooit meer zal ik hier iets bestellen dan maar iets duurder uit
Eef

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Geen op dit moment
1. Onprofessioneel.
2. Beloven een levering, word nog niks geleverd.
3. Website levertijden kloppen niet. ( Is onlangs wel aangepast, aangezien ik er wat van gezegt heb ).

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Goedkoop qua prijs
Op site staat vermeld voor 18:00 volgende werkdag binnen maar dit is niet nagekomen
Dennis
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Ze doen op hun manier toch hun best.
Helaas is de console wegens omstandigheden niet tijdig geleverd. Ik had deze besteld als verjaardagscadeau. Omdat deze er niet tijdig was heb ik een andere moeten aanschaffen en dus dubbele kosten gemaakt omdat ik de console bij Cheapgamesale ook al volledig had betaald. Nu een annuleringsformulier ingevuld en wacht op het terug storten van mijn reeds betaalde bestelling. Ik hoop dat dit binnen de beloofde 14 dagen gebeurt aangezien deze maand al zo duur is. Wachtende op mijn annulering en hoop hier dus spoedig een fijne recensie te kunnen schrijven over de afhandeling hiervan waar ik wel vanuit ga. Ik denk dat Cheapgamesale niet had gerekend op zoveel orders in deze tijd waardoor ze helaas niet alles kunnen leveren wat besteld is. Maar ze hebben aangegeven deze maand hard te werken aan de verbeteringen voor in het nieuwe jaar. Ik wens ze succes hiermee en hoop dat zij in het nieuwe jaar lekker kunnen knallen!

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Wat een ellende met deze lui. Order geplaatst die binnen 3 dagen binnen zou zijn, een maand! later nog niet binnen. Op de app geblokkeerd worden, via mail onbeschofte antwoorden krijgen. Hier nooit maar dan ook nooit iets bestellen!

27/11/2018

Slecht slecht slecht
Jerry Boejhawan
Lelystad

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Dit bedrijft heeft mij zonet gechanteerd. omdat ik ze met 1 ster heb beoordeeld omdat ik langer als 3 weken wacht op mijn console
Ben slecht te woord gestaan :
[13:33, 27-11-2018] Cheapgamesale nl: Ik heb duidelijk aangegeven wat de reden van de late leveringen is. Verder zeg je zelf dat het kan gebeuren rondfeestdagen. Wat is het probleem dan dat je na mijn uitleg nog een 1 ster beoordeling achter laat? Dit is gewoon opzettelijk negativiteit opzoeken alsof ik niet al genoeg onvoldoende beoordelingen heb door late leveringen!
[13:34, 27-11-2018] Cheapgamesale nl: Weet je wat. Laat je beoordeling maar gewoon staan. Ik annuleer de order en verwacht een ingevulde annuleringsformulier van je. Ik ga niet voor 5 euro mijn reputatie laten verpesten. Met die console maak ik liever een ander blij die het wel kan waarderen dat hij een console ver onder de marktprijs krijgt.
[13:34, 27-11-2018] Valantino: Heel duidelijk.. nestelling I gedaan ruim voor e feestdagen
[13:34, 27-11-2018] Cheapgamesale nl: Prima oplossing neem ik aan ;)
[13:35, 27-11-2018] Valantino: Ik wil het niet anuleren
[13:35, 27-11-2018] Valantino: Ik wil de console
[13:35, 27-11-2018] Valantino: Ik wacht lang genoeg of niet
[13:35, 27-11-2018] Valantino: Deze week was er beloofd
[13:35, 27-11-2018] Cheapgamesale nl: Ik wil annuleren. voor die kleine marge ga ik niet met mijn bedrijf laten spelen.
[13:36, 27-11-2018] Valantino: Dan moet ik me geld binnen 3 dagen hebben
Slecht slecht slecht

Lelystad
27/11/2018

Pluspunten
Goed streven om gamen goedkoper te gamen dusze creeren een goede gunfactor
Sneller leveren en niet mn pakbon over het hoofd zien tering he wat duurde dat lang
Harmen

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Mooie prijzen.
Op tijd leveren.
Raymond Barner
Wormerveer

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Na in eerste instantie wat discussie is een en ander keurig afgehandeld. Restitutie van geretourneerde artikelen verliep vlekkeloos.

Antwoord Cheap Game Sale NL
Dank je wel he!

Vooral niet melden dat je 50 uro hebt bespart of dat je keurig ter woord bent gestaan of dat de order wel gewoon correct geleverd is. Als maar zeiken. Zeker een 2/10 waard ja. Stank voor dank!

Koop lekker bij duurdere winkels als je er zo veel van houdt om genaaid te worden!
Duko

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten

- andere toon hanteren in communicatie met klanten
- sneller en proactief communiceren, zeker als een product ruim een week later wordt geleverd dan op de website staat vermeld
- administratiekosten in rekening willen brengen als ik een deel van mijn bundel (PS4 + FIFA) zou willen houden??

19/11/2018

Pluspunten
Behulpzaam
Af en toe trage reactie
Garth

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
snelle levering
D
Huizen