Website: www.charlietemple.nl
Adres: Ampereweg 3 2627DG
Plaats: Delft

Charlie Temple
20091 keer bekeken

Pluspunten
de bril past uitstekend en heeft precies de goede sterkte.
Bril voor 25 euro is een lokkertje. Wil je het goed voor elkaar hebben, en een leuk montuur, dan ben je zeker 60 euro kwijt. Nogsteeds erg goedkoop, maar klinkt toch anders.
Fred
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Alle beloftes maken ze waar. Goeie kwaliteit brillen en glazen, spotgoedkoop en idd binnen één dag geleverd. M'n tweede bril werd door DHL bij de buren afgeleverd maar geen briefje dus ik wist niet welke buren, niemand had wat ontvangen. Mailtje naar Charlie Temple en dezelfde dag al mailtje terug nadat ze contact hadden opgenomen met DHL met het nummer vd buren.
Ga zo door !
John
Sittard

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Niet duur
MOGELIJKHEID BIEDEN OM MONTUREN TE PASSEN EN TE LATEN STELLEN!!! Ook op Facebook is deze opmerking al vaker geplaatst, helaas doet CT er niets mee. Jammer. Een multifocale bril draag je dagelijks, draagcomfort is zeer belangrijk.

Mijn bril bleek te wijd, na veelvuldig buigen knapte na ruim een jaar het montuur. Mijn schuld, zegt Charlie Temple. Zelf nieuw montuur betalen EN portokosten, het overzetten van de glazen neemt CT voor haar rekening. Gevraagd of ze gelijk de poten smaller konden stellen. Helaas, niet gebeurd, bril glijdt nog steeds van mijn neus. Buigen durf ik niet meer. Nu Eyelove bril aangeschaft, zit uitstekend. CT-bril ligt nu in de kast. Ruim € 200 kwijt, duren les.
Zo'n spijt dat ik niet gebruik heb gemaakt van de 30-dagen-termijn!
Sandra Beekveld

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede en snelle oplossing van problemen.
Op de website ook mogelijk maken de brilmonturen op maat te sorteren

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Mijn glazen vallen uit het montuur van mijn zonnenbril en de bril is scheef. Het model leek mooi op de foto maar is in het echt anders. De scherpte van de glazen was prima. Al met al spijt dat ik m gekocht heb, omdat deze gewoon niet mooi is en de glazen eruit vallen.

Iwan

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
snelle levering van bestelling
retourzending omdat bril niet de oplossing was, maar behandeling van oogarts noodzakelijk was. Daarna niets meer vernomen, dus ook geen beloofde terugbetaling
Alice Lim
stompetoren

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goedkoop
Kom je afspraken na! Als je met 100% tevredenheidsgarantie adverteert ga dan ook tot het uiterste om je klant na een klacht door jouw toedoen tevreden te maken.
Fred
Dordrecht

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten

1) Video filmpjes geven vertekend beeld.
2) CE markering Zonnebril CEO ontbreekt
3) Glazen inferieure kwaliteit
4) beloofde levertijd maken ze niet waar.
clemens
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Ik heb al 2 keer een bril met een ander merk gekregen, beetje jammer...

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Had verkeerde bril besteld, maar kon gratis en voor niks makkelijk omruilen. Super fijn!
Met het terugsturen duurde het wat langer dan verwacht met de bevestiging.
Na een mailtje te hebben gestuurd werd alles correct afgehandeld.
Noa
Zwolle