Website: www.charlietemple.nl
Adres: Ampereweg 3 2627DG
Plaats: Delft

Charlie Temple
2006 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
wat belooft is wordt ook geleverd
hoe een recept te verkrijgen zonder een bril bij een ander te kopen
dave
olst

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Prima bril
Jullie zijn veel te positief over levertijden. 2 brillen besteld op 1 adres, beiden ruim na de geadverteerde levertijd ontvangen. 3 dagen en bijna 2 weken. Het product is prima, maar wees niet zo uberpositief over levering. Dat strookt niet met de werkelijkheid.
John
Landgraaf

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
een heel goed en positief bedrijf super
helaaaaaaaas zit m'n nieuwe bril meestal op het puntje van mijn neus zakt af daarom ligt hij nu in de kast
Dick

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
telefonisch goede service.
Afhandeling bij probleem erg goed.
Levertijd was langer als staat aangegeven.
Rob
Juillac

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Erg tevreden met de bril
De bezorging is meerdere keren verkeerd gegaan (eerst ook verkeerd montuur), maar het lag denk ik grotendeels aan DHL

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
goede service
Ga zo door
At
Boskoop

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Super snelle levering! En ik had per ongeluk de verkeerde sterkte besteld voor mijn zonnebril, het was geen probleem dit weer terug te sturen en een nieuwe te bestellen. Al met al had ik mijn goede bril binnen een paar dagen al in huis. De bril is super mooi en zit erg fijn. Niet te onderscheiden van mijn "normale" brillen.
Mag wel iets meer variatie in aanbod
Rachel
Enschede

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Up to date assortiment en de mogelijkheid om de bril te retourneren is echt fantastisch. Daardoor kom ik eindelijk tot een bril die bij mij past en goed voelt.
De belofte binnen 7 werkdagen thuis
Annet

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Je wordt super geholpen

Renee
Bunde

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Allereerst is de aanschaf van de bril gemakkelijk en snel. Super snel als je het vergelijkt met de bekende opticiens. De levertijd is in mijn geval max. 3 werkdagen.
1x had ik een te smalle bril en wilde hem terugsturen. Deze wordt netjes 1 dag na het ontvangst van de retour gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen moet je wel zelf betalen.
Al met al de sales en belangrijker nog de after sales service is bij Charlie Temple heel goed geregeld!
Een optie om te kunnen selecteren op de maten van een bril. Ik had dus een keer een te smalle bril gekocht. Daarna moest ik heel lang zoeken om een bril te vinden die breder was dan degene die ik besteld had.
Alwin
Amersfoort